سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه دانش انسان افزون گردد، توجّه وی نسبت به نفس خود، بیشترگردد و در ریاضت و اصلاح آن، کوشش بیشتری مبذول کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :26
بازدید دیروز :44
کل بازدید :175496
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/10
2:14 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در دیدار با "الیزابت‌باندا ":
توسعه همکاری‌ها با قاره آفریقا از سیاست‌های راهبردی ایران است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اول مجلس در دیدار با وزیر امور خارجه مالاوی، توسعه همکاری‌ها با قاره آفریقا را از سیاست‌های راهبردی کنونی ایران در عرصه روابط خارجی دانست و گفت: امیدواریم این دیدارها و گفت‌وگوها زمینه‌ساز روابط و نقشه راه ایران و آفریقا باشد.


به گزارش خبرگزاری فارس، "الیزابت‌باندا " وزیر امور خارجه مالاوی بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حضور در مجموعه بهارستان با حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در ابتدای این دیدار، ابوترابی‌فرد با تبریک به وزیر امور خارجه مالاوی مبنی بر ریاست آن کشور بر اتحادیه آفریقا، اظهار داشت: امید است رئیس جمهور مالاوی در مقام ریاست این اتحادیه به توسعه مناسبات آفریقا با جمهوری اسلامی ایران خصوصاً برگزاری اجلاس همکاری‌های ایران و آفریقا کمک کند.
وی در ادامه با تأکید بر اهمیت گسترش و تقویت روابط پارلمانی، افزود: مجلس شورای اسلامی از گسترش ارتباطات و همکاری‌های دو کشور در تمامی عرصه‌ها حمایت می‌کند.
نایب رئیس اول مجلس همچنین خواهان تشکیل گروه دوستی پارلمانی بین دو پارلمان شد.
وی بر همین اساس در بخش دیگری از سخنانش توسعه همکاری‌ها با قاره آفریقا را از سیاست‌های راهبردی کنونی جمهوری اسلامی ایران در عرصه روابط خارجی توصیف کرد و متذکر شد: امیدواریم این دیدارها و گفت‌وگوها زمینه‌ساز روابط و نقشه راه ایران و آفریقا باشد.
این نماینده مجلس در خاتمه سخنانش یادآور شد: ارتباط کشورهای آفریقایی با خاورمیانه، آسیا و به خصوص جمهوری اسلامی ایران می‌تواند زمینه‌ساز تشکیل یک جبهه واحد در مقابله با دنیای سلطه باشد که رشد، توسعه، عزت و افت را در کشورهای جهان سوم را نشانه رفته‌اند.
در ادامه این دیدار خانم "الیزابت‌باندا " وزیر امور خارجه مالاوی ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدوارم با تداوم همکاری‌های پارلمانی بین دو کشور افق جدیدی در توسعه روابط دو کشور ایجاد شود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد