سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«بهترین های امّت من، کسانی هستند که چون گرفتار بلای الهی شوند، پاکدامنی ورزند» . [ابن عبّاس ـ به نقل از رسول خدا ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :44
کل بازدید :175505
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/10
7:20 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

حمایت کلینتون از سران ناکام فتنه

 

 

شکست فتنه‌گران داخلی که کشورهای غربی و در راس آن آمریکایی‌ها به موفقیت آنها به شدت دل بسته بودند، سران استکبار را ناچار کرده تا چاره‌ای دیگر اندیشیده و برای حمایت مجدد از آنها سناریوهای جدیدتری را طرح ریزی و دنبال نمایند. مویدات این ادعا را می‌توان از لابلای سخنان اخیر وزیر امورخارجه امریکا استخراج نمود. "هیلاری کلینتون " در سخنرانی اخیر خود در شورای روابط خارجی آمریکا با اشاره به جریان فتنه در ایران می‌گوید: «آمریکا در تلاش است تا به طریقی که فعالیت نیروهای دموکراتیک در ایران تضعیف نشود و همچنین این نیروها به خطر نیفتند، از آنها حمایت کند.»

وی در ادامه می‌افزاید: «من می‌دانم که فعالیت‌های بسیاری در داخل ایران در حال انجام است که ما شدیدا سعی در حمایت آنها داریم... در عین حال، ما قصد نداریم مردمانی را که در این زمینه فعالیت می‌کنند به خطر اندازیم یا فعالیت‌های آنان را تضعیف کنیم. و این‌بار آمریکا به جای اینکه تنها بنشیند و از تلاش‌های داخل ایران حمایت کند، قصد دارد اقداماتی را صورت دهد.»

بررسی اظهارات فوق نیازمند توجه به نکات زیر است:

1- این سخنان با صراحت تمام حمایت همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی را از جریان فتنه آشکار می‌سازد و سطح تحلیل را از تکیه بر اخبار محرمانه به اخبار آشکار تغییر می‌دهد و مشخص می‌سازد که حوادث پس از انتخابات را باید در قالب سناریوی کودتای مخملین تحلیل نمود. همچنین این اعترافات خود بهترین موید برای اظهارات مدتی پیش خطیب جمعه و دبیر شورای نگهبان است که از حمایت مالی آمریکا از سران فتنه خبر داده بود.

این سخنان شباهت زیادی به اظهارات آمریکایی‌ها بعد از پیروزی کودتاهای مخملین در اوکراین، گرجستان و قرقیزستان دارد، با این تفاوت که این بار ایادی داخلی مورد تائید آمریکایی‌ها ناکامان و روسیاهان بزرگ این سناریو بوده‌اند.

2- فتنه‌گران که در اعتراض به سخنان آقای جنتی با هوچی‌گری تمام، آن سخنان را کذب دانسته و خواستار برخورد قضایی با ایشان شده بودند! به عنوان متهمین ردیف اول باید تکلیف خود را در قبال این اظهارات مشخص نمایند و در برابر وجدان عمومی با دلائل مشخص و متقن از این اتهامات برائت جویند وگرنه نباید انتظار داشته باشند که ملت حزب الله در برابر این اخبار سکوت کرده و بدون عکس العمل از کنار آن بگذرند.

3- این اظهارات به خوبی از شکست سناریوی کودتای مخملین در سال 88 حکایت دارد و نشان می‌دهد که بار دیگر انقلاب اسلامی توانسته است در برابر ترفندهای براندازانه دشمن ایستادگی کرده و آنها را ناکام بگذارد.

4- هرچند تهدید جمهوری اسلامی برنامه تکراری و شکست خورده سردمداران کاخ سفید در سه دهه اخیر بوده است، اما نباید از توجه و هوشیاری در برابر اظهارات کلینتون - که با صراحت از آغاز سناریوی جدید برای کمک به فتنه گران داخلی سخن می‌گوید - غفلت ورزید. این هوشیاری ضرورت تعیین تدابیری مناسب برای مقابله با هرگونه تحرک جدید فتنه گران را آشکار می‌سازد و همچنین ملت غیور و حاضر در صحنه و فرماندهان و افسران جوان جنگ نرم را بر این می‌دارد تا همچنان هوشیار در صحنه حاضر بوده و با دقت رفتار فتنه گران را زیر نظر داشته باشند.

5- سخن آخر اینکه سران استکبار جهانی باید بدانند حمایت علنی آنها از ایادی داخلی آنها نه تنها موجب ارعاب ملت ایران نخواهد شد بلکه تاریخ سه دهه انقلاب اسلامی نشان داده که حمایت آشکار اینچنینی، زمینه برخورد جدی‌تر ملت ایران با این مزدوران داخلی را فراهم خواهد کرد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد