سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپارنده دانش نزد غیر اهل آن، مانند آویزنده گوهر و مروارید و طلا برگردن خوکان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :37
کل بازدید :175694
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/17
4:49 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
در پی هتک حرمت قرآن کریم صورت گرفت؛
دعوت بسیج از مردم جهت شرکت در حرکت اعتراض‌آمیز روز جمعه

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج مستضعفین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت توهین‌کنندگان به قرآن مجید از مسلمانان و آزادگان جهان بخصوص ملت خداجوی ایران اسلامی دعوت کرد تا خشم و اعتراض توفنده خود را نسبت به این عمل ننگ آور پس از نماز جمعه اعلام کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بسیجیان سرافراز ایران اسلامی همگام با نمازگزاران جمعه در سراسر کشور در حرکت اعتراض آمیز به توهین کنندگان به قرآن کریم، شرکت کرده و خشم و انزجار خود را نسبت به عاملان این هتک حرمت اعلام خواهند کرد.
این اطلاعیه می‌افزاید: بار دیگر استکبار جهانی با به راه انداختن مزدوری در لباس کشیش به مقدسترین هدیه الهی و کتاب آسمانی (قرآن کریم) توهین کرد و دل بیش از یک میلیارد مسلمان و همچنین میلیونها آزاداندیش ادیان آسمانی دیگر را به درد آورد و عداوت و کینه ابدی خود را نسبت به اسلام و مسلمین بیش از پیش آشکار ساخت.
در بخش دیگر این اطلاعیه می‌خوانیم: خناسان و شیاطین این را بدانند که عاقبت گرفتار ابابیلیان حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) خواهند شد و مسلمانان و دیگر آزادگان جهان نخواهند گذاشت تا مستکبرین به آمال و آرزوهای شیطانی خود دست یابند.
در بخش پایانی اطلاعیه سازمان بسیج مستضعفین آمده است: بسیجیان و امت جهان اسلام به همراه دیگر ادیان آسمانی در سراسر جهان و بخصوص در ایران اسلامی روز جمعه پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در حرکتی منسجم دیگر بار وحدت و یکپارچگی و همدلی خود را نشان دهند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد