سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن در بند توست تا بر زبانش نرانى و چون گفتى‏اش تو در بند آنى ، پس زبانت را چنان نگهدار که درمت را و دینار . چه بسا سخنى که نعمتى را ربود و نقمتى را جلب نمود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :37
کل بازدید :175696
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/17
7:11 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
دستور العمل جریان فتنه برای نفوذ در پایگاه های بسیج

 

پنجشنبه ?? شهریور ???? ساعت ??:??

جریان فتنه اخیرا در برنامه‌های تشکیلاتی خود، به نفوذ و بهره‌‌گیری از ظرفیت پایگاههای بسیج تمایل زیادی نشان داده و در این رابطه برنامه‌هایی را طراحی کرده است.
به گزارش خبرنگار سیاسی جهان ،  یکی از این برنامه‌ها موسوم به "ایجاد اتاق فکر نیروهای بسیجی" است که در توضیح آن آمده است: "این اتاق از نیروهای جنبش سبز که عضو بسیج هستند، تشکیل می‌شود. در این اتاق، افراد حتما از اسامی مستعار استفاده می‌کنند و اطلاعات و اخبار این اتاق برای جنبش و مبارزات، بسیار حیاتی است و می‌تواند از وارد آمدن خسارات و ضربات شدید به جنبش نیز جلوگیری کند. این اتاق ضمن کمک به ریزش نیرو به نفع جنبش، باعث همبستگی و همدلی بیشتر بین جنبش و نیروهای مردمی درون سپاه، بسیج و نیروی انتظامی نیز می‌شود...". 

جریان فتنه سبز همچنین با رویکرد نفوذ و تاثیرگذاری در نیروهای ارزشی بسیجی، به هواداران خود تاکید کرده است: "... شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با طرفداران حکومت از جمله بسیجیان صحبت کنید و سعی کنید نظر آنها را به جنبش جلب کنید. در این صورت متوجه می‌شوید که حکومت از طرق مختلف و با القای مطالب اشتباه، ذهن این افراد را به بازی گرفته و ما در صورت داشتن اطلاعات صحیح و شناخت طرز تفکر این افراد می‌توانیم حقایق را به آنها اثبات کنیم. پس لازم است افرادی که در این زمینه تجربه دارند، کسانی که اطلاعات دینی و سیاسی بیشتری دارند و کسانی که با این دسته از افراد به خوبی آشنا هستند، تجربیات خود را در اتاق فکر مربوط به این موضوع به اشتراک بگذارند و از برآیند آن، اطلاعات و دستورالعمل‌هایی به دست آید که بتوان با آن به رویارویی کلامی با حامیان حکومت بپردازیم و در آنها ریزش ایجاد کنیم..."

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد