سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در شرافت دانش همین بـس که کسی هم که آن را نیک نمی داند ادعایش می کند و هرگاه به آن منسوب گردد شادمان می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175587
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/14
7:51 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
اختصاصی رجانیوز/ آخرین تحولات در آستانه انتخابات ماه نوامبر امریکا
اوباما در تکاپوی حفظ اکثریت سنا و ناگزیر از تحویل مجلس نمایندگان

انتخابات میاندوره ای ماه نوامبر امریکا اکنون در شرایط ویژه ای قرار دارد، به‌طوری که هر دو حزب جمهوری‌خواه و دمکرات برای داشتن اکثریت در کنگره تاکتیک‌های مختلف را در مقابل یکدیگر به‌کار گرفته‌اند، با این حال، از هم‌اکنون می‌توان با بررسی تمامی عوامل و پارامترهای دخیل در این انتخابات، پیروزی جمهوری‌خواهان را در مجلس نمایندگان و توفیق دمکرات‎ها را در مجلس سنای امریکا پیش‌بینی کرد.

به گزارش رجانیوز، نحوه سرمایه گذاری دمکرات‌ها برروی سناتورهای کاندیدا برای مجلس سنای امریکا نشان‌دهنده اهمیت داشتن بیشترین کرسی‌های مجلس سنا برای آن‌ها است. در عین حال، بعید است آن‌ها با پیش‌بینی نزدیک به یقین در مورد ناموفق بودن در مجلس نمایندگان بخواهند به‌صورت جدی با جمهوریخواهان در این زمینه رویارویی کنند.

البته این برای اولین بار است که تعداد نمایندگان مستقل از دو حزب قدرتمند امریکا در مجلس نمایندگان به‌‎طور فزاینده ای افزایش پیدا خواهد کرد و به بیش از 70 نفر خواهد رسید.

در انتخابات ماه نوامبر امریکا، تکلیف تعداد 435 کرسی از کل کرسی‌های مجلس نمایندگان امریکا مشخص خواهد شد و اگرچه این انتخابات میاندوره ای است ولی انتظار می رود بالغ بر 200 نفر از اعضای رسمی حزب دمکرات که کاندیدای انتخابات شده اند نیز در این رای گیری حائز آرای ورود به کنگره امریکا شوند.

در همین حال قرار است 37 کرسی از 100 کرسی مجلس سنای امریکا نیز در این انتخابات به رای گیری گذاشته شود که دمکراتها به هرنحو ممکن و با در اختیار داشتن پشتیبانی دولت دمکرات امریکا قصد دارند تعداد نمایندگان خود را به عدد 54 برسانند تا بتوانند در این مجلس عالی امریکا، حداکثر را نصیب خود بکنند. در این صورت دمکرات‌ها‎ خواهند توانست در آینده لوایحی را که باب طبع آن‌ها نباشد، کنار بزنند و اهداف و سیاست‌های خود را به تصویب نهایی برسانند.

البته جمهوریخواهان نیز در این زمینه بیکار ننشسته و از هم اکنون حملات تندی را علیه سناتورهای دمکرات امریکا کلید زده‌اند. به‌عنوان نمونه، خانم "باربارا باکستر" سناتور دمکرات امریکا را که چند سال رئیس هیئت مدیره شرکت "هیولت پکارد" سازنده تجهیزات اداری بوده است، به‌دلیل اینکه هم اکنون در اغلب دفاتر کاری ایران یکی از تجهیزات این شرکت اعم از "پرینتر" و دیگر وسایل اداری قرار دارد و این شرکت به مدیریت باکستر بر خلاف تحریم‌های امریکا تجهیزات اداری را به ایران ارسال می کرده است، مورد حملات متعددی قرار داده اند.
 


89/6/29::: 12:32 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد