سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهار دلها و چشمه های دانش است و آن است راه مستقیم، آن است مایه هدایت کسی که آن را پیشوای خود قرار دهد [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175607
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/14
8:37 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

همسر شهید پالیزوانی در گفت‌وگو با فارس:

خبرگزاری فارس: فهیمه صابری با بیان اینکه هدف فتنه‌گران فاصله انداختن میان خانواده شهدا با ملت ایران هستند، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران با پیروی از ولایت طرح‌های فتنه‌گران را خنثی خواهند کرد.

فهیمه صابری، همسر شهید مرتضی پالیزوانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، حمایت برخی چند نفر از بستگان و خانواده شهدا از حرکت و خط مشی سران فتنه محکوم کرد و اظهار داشت: گویا سران فتنه از جمله کروبی به خوبی می‌دانند که خانواده شهدا حربه خوبی برای رسیدن به مطامع خود هستند لذا ضروری است که در چنین شرایطی خانواده شهدا هوشیارتر عمل کنند.

صابری افزود: در منطقه محل زندگی ما، خانواده شهدای زیادی زندگی می‌کنند که جلسات هفتگی در خانه برخی شهدا یا مساجد محل دارند و من می‌دانم که نظر قاطع همه این خانواده‌ها دفاع و پیروی بی‌چون و چرا از مواضع و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و محکوم کردن خیانت سران فتنه است.

همسر شهید پالیزوانی گفت: در دوران ریاست جمهوری خاتمی، فردی در این گروه بود که مواضعی غیر از اصول نظام داشت و همه خانواده‌های شهدا به مواضع و تفکر او اعتراض کرده و دیگر او را در هیچ برنامه‌‌ای راه ندادند.

وی که پیش از شهادت همسرش، از سال 60 با بنیاد شهید در ستاد جشن‌های 22 بهمن همکاری داشته است و بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری، پشت‌پرده‌ برخی فعالیت‌های مهدی کروبی را در دوران ریاست بنیاد شهید نقل کرده است، با یادآوری آن اقدامات گفت: وقتی مصاحبه‌‌ای که در دوران فتنه بعد از انتخابات با برخی رسانه‌ها داشتم، منتشر شد، تماس‌هایی با من شد و مرا تهدید می‌‌کردند که به چه قیمتی وارد این بازی شده‌ای؟

صابری خاطر نشان کرد: همه بدانند که پشت پرده سران فتنه اینگونه است و خانواده شهدا باید در اتخاذ مواضع خود هوشمندانه عمل کنند؛ چرا که خانواده شهدا هیچگاه به دنبال دسته و گروه و حزب نیستند بلکه دنباله‌‌رو ولایت هستند و فقط بر خط ایشان حرکت می‌کنند.

همسر شهید پالیزوانی با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن فتنه 88 بیان داشت: ‌رهبر انقلاب بهترین اقدام را انجام دادند و در دورانی که غبار فتنه، فضای تصمیم‌گیری را برای برخی‌ها، قدری دشوارتر کرده بود، رهنمودهای حکیمانه ایشان مسیر را کاملاً شفاف کرد.

وی با بیان اینکه هدف فتنه‌گران فاصله انداختن میان خانواده شهدا با ملت ایران هستند، اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران با پیروی سرسختانه و قاطع خود از ولایت به دشمن چنین اجازه‌ای نخواهند داد.

همسر شهید پالیزوانی افزود: همسر من سومین شهید خانواده پالیزوانی است اما مادر شهید با وجود اینکه سن و سال بالایی دارد و عزیزان خود را در جنگ از دست داده است، همچنان وظیفه همه خانواده شهدا را پیروی و دنباله‌روی از ولایت می‌داند.

شهید مرتضی پالیزوانی در سال 1361 در تهران متولد شد؛ وی در دوران دفاع مقدس به عنوان کارمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی مشغول بود.

این شهید والا مقام، در سال 1365 در منطقه عملیاتی فکه در یکی از پاتک‌های دشمن به همراه جمعی از رزمندگان اسلام به شهادت رسید.

شهید پالیزوانی لحظاتی پیش از شهادت جملاتی کوتاه از پرمحتوا از خود به یادگار گذاشته است تا به آیندگان بگوید: تنها راه سعادت و رستگاری، راه خمینی است و بس.

وی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در این لحظات که می‌روم حماسه‌ای در تاریخ خونبار تشیع بیافرینم، اعلام می‌کنم با اعتقاد به کامل و اختیار مطلق، اسلام خمینی و مطهری را انتخاب کردم و خالصانه برای خدا شهید شدم و خونم در رگ‌های همسر و فرزندانم جاری است.»


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد