سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] تنگ چشمى همه بدیها را فراهم گرداند و مهارى است که به سوى هر بدى کشاند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175604
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/14
7:7 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

همسر شهید علی قمی کُردی گفت: امروز خط‌مشی خانواده شهدا بسیار مورد توجه جامعه است؛ بنابراین وقتی مقام معظم رهبری در میان ما تشریف دارند و خط‌مشی را مشخص می‌کنند، نباید راه را گم کنیم.

محبوبه فاضلی‌دوست همسر «شهید علی قمی کُردی» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به سوء استفاده عوامل فتنه از خانواده شهدا اظهارداشت: مجاهد بودن یا همسر شهید بودن، تضمینی برای هدایت ابدی هیچ فردی ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: در صدر اسلام نیز افراد زیادی بودند که پابهپای پیامبر (ص) جنگیدند و از صحابه نزدیک ایشان بودند ولی در تشخیص معیار دچار اشتباه شدند؛ مگر در صدر اسلام بینه‌ای روشن‌تر از امیرالمؤمنین (ع) بود ولی هوای نفس اجازه نداد تا امثال طلحه و زبیرها راه را از بیراهه تشخیص دهند.

همسر شهید قمی بیان داشت: بنابراین در هر شرایطی باید به شاخص توجه کرد و در زمان ما نیز شاخص مقام معظم رهبری هستند.

فاضلی دوست با بیان اینکه بزرگترین آرمان شهید قمی در درجه اول اجرای دستورات امام و کلمه اسلام بود، خاطرنشان کرد: وقتی در جمع دوستان یا فامیل صحبتی از بنی‌صدر می‌شد، شهید قمی سرسختانه اعتراض می‌کرد و بنی‌صدر را به هیچ عنوان قبول نداشت و مدافع واقعی ولایت بود.

وی گفت: امروز خطمشی خانواده شهدا بسیار مورد توجه جامعه است؛ بنابراین وقتی مقام معظم رهبری در میان ما تشریف دارند و خطمشی را مشخص می‌کنند، نباید راه را گم کنیم.

همسر شهید قمی با بیان خاطراتی از این شهید والامقام اظهارداشت: وقتی که من به همراه همسرم به ارومیه رفتم، شهید قمی نمی‌توانست به خانه بیاید؛ چون هم فرمانده عملیات تیپ ویژه شهدای مشهد بود و هم قائم مقام فرمانده بود و هیچ کاری را به‏عهده کسی نمی‌گذاشت به همین دلیل هم همیشه در منطقه بود.

وی ادامه داد: بعد از شهادت ایشان، شهید صیاد شیرازی گفتند "شهید قمی بیش از یکصد عملیات داخلی و برونمرزی انجام داد اما هیچ‏وقت دست خالی برنگشت ".

به گزارش توانا، «شهید علی قمی کردی»، قائم مقام لشکر ویژه شهدا در سال 1339در شهر قم به دنیا آمد و بیست و چهار سال بعد در کردستان به درجه رفیع شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است: از همه رزمندگان کردستان که با جیره‌خواران شرق و غرب می‌رزمند، تقاضا دارم که با مردم، رئوف و مهربان باشند و همچون الگویشان امام خمینی با مردم محروم برخورد داشته باشند.

از همه برادرانی که مدتی در منطقه کردستان بوده‌اند و تجربه‌ای کسب کرده‌اند، تقاضامندم که همچون شهید بروجردی‌ها و شهید کاظمی‌ها که چون کوه در کردستان با تمام کمبودها و نارسایی‌ها و سختی‌ها و مشکلات ساختند و تا آخرین نفس‌هایشان در این منطقه محروم ماندند و شهید شدند، تا از بین بردن آخرین نفر ضدانقلاب در منطقه بمانند و به این منطقه محروم [خدمت] بنمایند و مردم را از یوغ ستم این جنایت پیشگان آزاد کنند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد