سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردی که بیماری خشم و شهوت دارد، از حکمت بهره ای نمی برد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175618
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/15
1:9 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

خاتمی و بهزاد نبوی بعد پذیرش قطع‌نامه 598، ایران را شکست خورده جنگ معرفی کردند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه پس از پذیرش قطعنامه 598 جلسه‌ای با حضور خاتمی و بهزاد نبوی برای برنامه‌ریزی جشن پیروزی برگزار شد، گفت: در این جلسه این دو نفر با معرفی ایران به عنوان پیروز جنگ 8 ساله مخالف بودند؛ در حالیکه خاتمی در دوره دوم ریاست جمهوری‌ خود ایران را پیروز جنگ معرفی می‌کرد.*

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ طوری رقم خورد که پس از 8 سال تمام نشد؛ من در آن زمان جانشین رئیس ستاد کل فرماندهی کل قوا بودم که امام خمینی (ره) تعیین کرده بود و بنده دستورات جلسه ستاد فرماندهی کل قوا را تهیه می‌کردم.

وی افزود: در آن زمان دستور جلسه‌ای را که تهیه کردم، دستور جشن پیروزی ایران در دفاع‌ مقدس با چند محور بود که با مطرح کردن آن در جلسه، رئیس ستاد آن روز قبول کرد و به محض اینکه ‌خواستم وارد جزئیات شوم، لیبرال‌هایی که بعداً آمدند و چه‌ها به سر کشور آوردند، جلسه را به هم ریختند.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: بهزاد نبوی از آن طرف راه افتاد و آقای خاتمی هم به رئیس ستاد اعتراض کرد که آقا این کیست که به عنوان دبیر جلسه قرارگاه خاتم گذاشته‌اید؟ او حرف از پیروزی ایران در جنگ می‌زند؛ آنها با بهزاد نبوی در گوشه‌ای صحبت کردند و با صدای بلند گفتند اگر قرار باشد این بحث ادامه پیدا کند، به این مسئله اعتراض می‌کنیم و ما موسوی را هم قبول نداریم و اصلاً این اشکال از اوست.

وی اضافه کرد: هنگامی که باید شیرینی پیروزی با پذیرش قطعنامه 598 در کام ملت ایران حس می‌شد و باید جشن گرفته می‌شد، آن کسانی که می‌خواستند از جنگ بهره‌برداری کنند، جلسه را به هم ریختند و نگذاشتند و به تدریج ابعاد مختلف پیروزی آشکار شد و آقای خاتمی در دوره‌ دوم انتخابات ریاست جمهوری از پیروزی ایران در جنگ با قاطعیت و شیرینی سخن گفت.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد