سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان خود را با صدقه نگاه دارید ، و مالهاتان را با زکات دادن ، و موجهاى بلا را با دعا برانید . و از سخنان آن حضرت است به کمیل پسر زیاد نخعى [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175615
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/15
12:24 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

فاطمه کروبی در شرایطی حکم ریاست بیمارستان شهید مصطفی خمینی را به امضای شوهرش رساند و قصد داشت کلیه امور پزشکی و غیر پزشکی این بیمارستان را مدیریت کند که حتی مدرک "دیپلم" هم نداشت.

 به گزارش شبکه ایران، دومین نامه‌ای اتهام آمیزی که با امضای مهدی کروبی به آقای هاشمی رفسنجانی نوشته شده، گرچه همچنان از طرف رئیس مجمع تشخیص بی پاسخ مانده است اما با بررسی کارنامه عملکرد شیخ اصلاحات، خود او اولین کسی است که در برابر اتهامات نسبت داده به جمهوری اسلامی، متهم می شود.

 آقای کروبی در بخشی از نامه خود با اشاره به موضوعاتی چون مساوی دانستن خود با دیگران حتی افراد غیر مسلمان در برابر قانون، خوشرویی با دیگران و اجتناب از بدزبانی و تندی در سخن گفتن، ادعا کرده است که این محورها پس از شکست وی و جریان مطبوعش در انتخابات، زیر سوال رفته و از سوی مسئولان رعایت نشده است.

 این ادعای شیخ اصلاحات در حالی مطرح شده که وی با وجود عدم اقبال مردم و کسب پایین ترین میزان اقبال در انتخابات سال گذشته ،حاضر نشد به نظر و اعتقاد آنان احترام بگذارد و یکی از سران فتنه و آشوبهای سال 88 شد.

 شبکه ایران که پیش از این "نمونه‌ای از خوشرویی کروبی با خانواده شهدا" و "ماجرای کروبی و تعقیب یک همسر شهید" را منتشر کرده است، امروز هم مصداق دیگر از اعتقاد راسخ! شیخ اصلاحات را به سخنانش درباره احترام به منتقدان، رعایت قانون و مقابله با رانت خواری ارائه می‌کند.

 در همان ایامی که آقای کروبی ریاست بنیاد شهید را برعهده داشت، در کنار رفتار منحصر به فردی که با خانوده شهدا داشت، دست به انتصاب جنجال برانگیزی زد که ماجرای آن همچنان در بخشی از خانواده های شهدا و جانبازان قطع نخاعی مطرح است.

 مهدی کروبی در حکمی که برای همسرش امضا کرد او را بر کرسی ریاست بیمارستان شهید مصطفی خمینی نشاند. این بیمارستان متعلق به بنیاد شهید بود و در ایام جنگ جایگاه ویژه ای داشت.

 اما فاطمه کروبی در شرایطی حکم ریاست بیمارستان شهید مصطفی خمینی را به امضای شوهرش رساند و قصد داشت کلیه امور پزشکی و غیر پزشکی این بیمارستان را مدیریت کند که حتی مدرک "دیپلم" هم نداشت.

 اعتراض جانبازان قطع نخاعی به کروبی هم بر سر همین اقدام او آغاز شد. آنان که خواستار یک مدیریت مطلوب بر بیمارستان و بهبود شرایط رسیدگی بیماران بودند، در قبال حرکت آقای کروبی در نشاندن همسرش بر کرسی ریاست بیمارستان، انتقاد کردند.

 پاسخ شیخ اصلاحات به انتقادات جانبازان، شاید از تعقیب همسر یک شهید و زندانی کردن یک عضو دیگر خانواده شهدا عجیب تر باشد.

 او برای تنبیه جانبازان قطع نخاعی آنان را از اتاق هایی که تحت مراقبت بودند خارج کرد و در گوشه‌ای از بیمارستان قرار داد تا نتیجه انتقاد از تصمیم رئیس بنیاد شهید را این گونه بچشند.

 شاید در نتیجه نقل شفاهی این گونه اقدامات شیخ اصلاحات در میان مردم بود که سخنان او در جریان انتخابات سال گذشته درباره مبارزه با فساد، پارتی بازی، رانت خواری و احترام به حقوق مردم و منتقدان نتیجه ای در بر نداشت.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد