سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که در به جای آوردن خیرْ برترین یاور، در نیکیْ عامل ترین و نسبت به مصاحبانْ ملایم ترینِ ایشان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175609
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/14
10:26 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسى شوراى سیاست‏گذارى ائمه جمعه‏ در یادداشتی نوشته است: طى کمتر از ده روز به نظر مى‏رسد رفتار غیرانتظار از آقاى هاشمى، فراوانى بیشترى پیدا کرده که اگر صحت داشته باشد باید جبران شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس، منصور غفورى معاون سیاسى شوراى سیاست‏گذارى ائمه جمعه‏ در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی پرداخته است.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

 شخص آیت الله هاشمى رفسنجانى ناشناخته نیست و از ابتداى انقلاب اسلامى تاکنون مسئولیت‏هاى مهمى داشته و دارد و انتظار از ایشان به دلیل جایگاه حقوقى و نیز حقیقى‏اش با دیگران قابل مقایسه نیست، اما طى کمتر از ده روز به نظر مى‏رسد رفتار غیرمنتظره از ایشان، فراوانى بیشترى پیدا کرده است و از باب اطلاع و رفع هرگونه ابهام یادآورى مى‏شود که بر مبناى مطالبى که از سخنرانى ایشان در اجلاسیه اخیر خبرگان نقل نموده‏اند، گفتار ایشان "تهدیدنما و مأیوس‏کننده و باب میل خارجى‏ها " تلقى شد که دشمنان نظام اسلامى آن را دستمایه سؤال از رئیس‏جمهور محترم قرار دادند و هم‏چنین در دیدار خانواده‏هاى بعضى از زندانیان که همدردى با آنان کارى پسندیده و مستحسن است نقل شده که "احکام ظالمانه صادر شده " که در این دو مورد چون اصل کلام در سایت ایشان نیامده به دیده تردید مى‏نگریم اما تکذیب این دو مطلب انتظار بحق و بجایى مى‏باشد که هنوز صورت نگرفته است و اگر صحت داشته باشد باید جبران شود و اما نقل مطالبى از رؤیاى ایشان و مکالمه در آن حال با حضرت امام امت که مستمسکى براى پوشش دادن آن توسط برخی نشریات و... شد، واقعاً جاى تعجب دارد، شخصیتى که نرم‏افزار بیش از هشتاد جلد کتاب خود را در اختیار جامعه گذاشته و هیچ نشانه‏اى از خواب دیدن در آن وجود ندارد چگونه زمینه سوءاستفاده را آماده مى‏کند و اما آخرین بیانى که انگیزه اصلى این تذکار شد، گفته ایشان در صفحه سوم یکی از روزنامه های مورخ سوم مهرماه پیرامون وقف نمودن اموال دانشگاه آزاد است که گفته "... فکر نمى‏کنیم کسى بتواند آن را به هم بزند و اگر کسى توانست این کار را انجام دهد از خداوند قوى‏تر است و از او پس مى‏گیرد. "

معلوم نیست بیان ایشان در حمایت از فتواى رهبرى معظم انقلاب که به استناد آن وقف نموده‏اند بوده، که اگر این‏گونه باشد جاى تردید نیست که همگان مطیع بوده و خواهند بود. و اما طى اطلاعاتى که رسیده، مأموریت رئیس محترم قوه قضائیه در بررسى حقوقى و فقهى وقف دانشگاه آزاد نهایى شده و گزارش کارشناسی تقدیم رهبرى معظم انقلاب خواهد شد و معظم‏له به یقین تصمیم خواهند گرفت و این تصمیم به لحاظ قانونى و فقهى اجرایى خواهد شد و به یقین اولین کسى که اطاعت‏پذیرى خود را به رخ دشمنان مى‏کشد، رئیس هیأت امناى دانشگاه آزاد است که چندى قبل فرموده‏اند "هر جایى که اختلاف نظرى بوده بیان کرده‏ام و مأمور به اطاعت هستم. " و این کلام حق بوده و هست و یکى از مصادیق آن هم مى‏تواند تغییر فتوا و نظر رهبرى معظم انقلاب در مورد وقف دانشگاه آزاد باشد و نیازى به قوى‏تر از خدا بودن ندارد که مثل این حقیر را به تردید انداخته و غیرمنتظره بدانم. بلکه مجرى احکام خدا بودن کافى است تا به آسانى، تصمیم اخذ شده را عملیاتى کرده و الگوى اطاعت از اختیارات مطلقه را ثبت تاریخ نماید.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد