سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حقیقت، کسی تو را دوست دارد که برایت چاپلوسی نکند و کسی تو را می ستاید که [ستایش خود را] به گوش تو نرساند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :53
کل بازدید :175444
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/9
8:52 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

زهرا رهنورد اخیرا درجلسه ای با حضور برخی همفکران سیاسی خود از تک محور بودن جنبش رنگی ها حول میرحسین انتقاده کرده و خواستار تعریف گزینه های جدید برای لیدری این جنبش شده و در ادامه خود را یکی از افراد آماده برای بدست گرفتن رهبری جنبش سبز معرفی کرده و میگوید :آماده هرگونه مباحثه و مصاحبه دراین خصوص هستم .

اختلاف میان سران جنبش رنگی ها تا منزل موسوی هم کشیده شده است.
به گزارش البرز زهرا رهنورد همسرمیرحسین موسوی در تازه ترین اظهارات خود درباره ادامه جریان جنبش رنگی ها از آمادگی برای لیدری خود خبر داده است .
وی که در جمع تعدادی از سران همسو با جنبش سبز سخن میگفت بطور تلویحی از همفکرانش خواست تا موضوع عبور از میر حسین را جدی بگیرند.
رهنورد در بیان خود از میرحسین بعنوان فردی دلسرد یاد کرده و گفته است : او حتی دیگر دل و دماغ مصاحبه را هم ندارد این درحالیست که من برای هرگونه مصاحبه آمادگی کامل دارم.
وی همسرش را بشدت منزوی معرفی و میگوید: آقای موسوی دیگر حتی نمیخواد به اینگونه مسایل فکر بکند.
وی با اعتراض به جمع حاضر در این جلسه از تک محور بودن جنبش حول میرحسین انتقاد کرده و خواستار تعریف گزینه های جدید برای لیدری رنگی ها شد.
وی خود را یکی از گزینه های آماده برای رهبری جنبش معرفی کرده و از هرگونه مباحثه و مصاحبه برای بیان ایده هایش استقبال کرد.
وی درپاسخ به پرسشهایی درخصوص نامه نگاری با غرب و همراهی آنها با جنبش میگوید : این ایده از طرف ما نیست بلکه برخی از اطرافیان آقای موسوی خواستار چنین ارتباطی هستند.
وی ادامه داد: دو تن از مشاوران میرحسین هنوز هم براین مسئله پافشاری میکنند که باید با غرب تامل داشته و با آنها نامه نگاری نمائیم .

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد