سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بگوید من دانشمندم، نادان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :53
کل بازدید :175447
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/9
11:23 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

پیگیریهای خبرنگار البرز حاکیست در این نشست برخی از اعضای خانه سینما ضمن تمجید از سینمای غرب بویژه انگلستان به ماجراهای جشن حاشیه ساز خانه سینماپرداخته و به طرح ادعاهای واهی علیه نظام پرداختند،سایمون گس نیز که چهره ای متفکر به خود گرفته بود هر ازچند گاهی با لبخند وسخنان دو پهلو به تائید سخنان میهمانانش میپرداخت . .

درحالیکه هنوز ماجرای حاشیه آفرینی های برخی اعضای خانه سینما به پایان نرسیده است تعدادی از اعضای این کانون صنفی بصورت محرمانه به دیدار سفیر انگلیس رفتند.
به گزارش البرز بدنبال هتاکی برخی از سینماگران درجشن خانه سینما بر علیه نظام جمهوری اسلامی و حاشیه سازی های این جشن که با واکنش های رسمی برخی مقامات کشورمان همراه شد دیدار مشکوک برخی دیگر از اعضای خانه سینما با سایمون گس حاشیه جدیدی است که دامن سینما گران را گرفت .
در این نشست برخی از اعضای خانه سینما به ماجراهای جشن سینما نیز پرداخته و به طرح ادعاهای واهی علیه نظام پرداختند.
این عده از سینماگران خواستار برقراری روابط بیشتری با دولت انگلیس شده و از سینمای غرب خصوصا انگلیس تمجید کردند.
خبرنگار البرز کسب اطلاع کرد آنچه دراین دیدار مطرح شد عموما جنبه سیاسی داشته و از مسایل حرفه ای کمتر سخن به میان آمد.
سایمون گس نیز که چهره ای متفکر به خود گرفته بود در دیدار مذکور هر ازچند گاهی با لبخند  با سخنان دوپهلو به تائید سخنان ملاقات کنندگانش پرداخت .
 

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد