سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دوستی ای که طمعْ پدیدش آرد، نومیدی ازمیانش می بَرَد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :53
کل بازدید :175449
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/9
12:8 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

کمک خارجی (یک میلیارد پول دشمنان نظام ) به جنبش سبز بنام خرید تابلو به میر حسین موسوی تقدیم شده است.!!!!! 

روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی جالب از روی آوردن میرحسین موسوی به فروش نقاشی خبر داده است.

                                                           

                                     

به گزارش خبرنگار شبکه خبری آتی نیوز، این روزنامه که طی یک سال اخیر بارها گزارشهایی در خصوص اقدامات نامزد شکست خورده انتخابات سال گذشته تهیه کرده، در مقاله ای به قلم یک زن خبرنگار ایرانی نوشته است: میر حسین موسوی به وجود آورنده بزرگترین بحران سیاسی در ایران از زمان انقلاب اسلامی بوده و به عنوان نامزد اصلی مخالفان حکومت، در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شرکت کرد.

به گفته فایننشال تایمز، موسوی وقتی در سال 1989 به عنوان نخست وزیر از سمتش کناره گیری کرد به مدت دو دهه علاقه اش در زمینه هنر را دنبال کرد و پس از انتخابات سال گذشته و حوادث بعد از آن نیز، وی مجددا فعالیت هنری خود را از سر گرفته است.
این روزنامه در ادامه به نقل از منابع آگاه خود نوشته است که "موسوی طی یک سال اخیر دست کم 70 اثر خود را به فروش رسانده است." قیمت برخی از کارهای وی هزاران دلار بوده که از درآمد سالانه اکثر مردم ایران بیشتر است.
آیا تابلوهای مثلث ومربع موسوی ارزش چند هزار دلاری دارد یا دشمنان نظام کمکهای اهدایی خود را دراین قالب به وی می رسانند توخود مفصل بخوان از این مجمل!!!!!!!

به متن زیر دقت مضاعف بفرمایید.

به گزارش تریبون کمک یک میلیاردی برخی کشورها به سران فتنه» همان خبری بود که پس از مطرح شدن آن توسط آیت الله جنتی، موجی از عکس العمل‌های متناقض و البته معنادار را بوجود آورد.
از سویی وزیر اطلاعات ضمن تأیید کمک یک میلیارد دلاری به سران فتنه از سوی برخی کشورها گفت: این موضوع واقعیت دارد بلکه می‌توانید بالاتر از آن را نیز حساب کنید.
سخنگوی شورای نگهبان هم از وجود اسناد و مدارک این خیانت شرم آور خبر داد و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیت الله جنتی چه زمانی اسناد خود را در خصوص کمک‌های میلیاردی به سران فتنه، به قوه قضاییه اعلام می‌کند، گفت:‌ هر زمان به جرم کسانی که مقابل نظام ایستادند رسیدگی شود، اسناد کمک‌های میلیاردی به آنها نیز ارائه می‌شود.
انتشار این خبر درکنار وجود اسناد آن، سران فتنه و حامیان آنان را به تکاپو انداخت که به هر نحو ممکن بر این خیانت‌ لو رفته‌شان نیز همچون گذشته سرپوش گذارند! ابتدا با دست‌پاچگی و صدور بیانیه‌ای سراسر اهانت آمیز آن را تکذیب کردند و دوستان آنان نیز، آن را «ادعایی مضحک» خواندند!
با گذشت زمان و افشای جزئیات بیشتر این خیانت، حامیان سران فتنه چاره‌ای ندیدند تا وجود اعترافات دوستان‌شان در این زمینه را بپذیرند ولی این بار هم با فرافکنی و دورغ‌پردازی سعی کردند با مطرح کردن موضوع نخ‌نمای تحت شکنجه بودن اعترافات آنها را فاقد اعتبار بدانند تا شاید بتوانند به این نحو از زیر بار قانون مجازات و تنفر گسترده‌ی مردمی بیرون آیند.
اگرچه به گفته‌ی مسئولان قضایی و امنیتی کشور، شواهد و مدارک متقنی در زمینه‌ی دریافت کمک یک میلیارد دلاری سران فتنه از کشورهای دیگر وجود دارد و اعترافات دوستان آن‌ها نیز مهر تأییدی بر آن می‌زند اما واضح است که سران فتنه و حامیان مالی آنها، قطعاً ذره‌ای فهم و شعور داشته‌اند که برای این خیانت بزرگ، مدارک و اسناد شفافی از خود به جای نگذاشته باشند و در این ماجرا باصطلاح چک یک میلیارد دلاری در وجه سران فتنه به ازای براندازی جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد!
قطعاً سران فتنه در طول حوادث سال‌ گذشته و برای همراهی اندک ضدانقلاب داخلی و خارجی با خود، هزینه‌های چندین میلیارد دلاری کرده‌اند که برای تأمین چنین رقمی، نیاز به کمک دیگران و سایر کشورهای همسو با خود بوده‌اند اما قابل گمانه‌زنی است که این کمک‌ها مستقیم نبوده و یا صدها سامسونت پر اسکناس صددلاری نبوده است که توسط ایرباس از عربستان وارد کشور شده باشد تا به دست سران فتنه برسد!
آنچه مسلم است اغلب کمک‌ها، غیرمستقیم و درپوشش موضوعات غیرحساسیت‌زا به سران فتنه شده است تا به راحتی نیت حامیان مالی و گیرندگان آن افشا نشود؛ درحالی که همه‌ی کمک‌ها در زمینه‌ی حوادث قبل و بعد از انتخابات هزینه شده است!
شاید مرور خبری که چندی پیش در سکوت خبری، توسط خود غربی‌ها منتشر شد این واقعیت را بیشتر عیان سازد.
روزنامه‌ی فاینشنال تایمز در خبری ادعا کرد که غربی‌ها در طول سال گذشته حداقل 70قطعه از آثار هنری [!] میرحسین موسوی را هر یک به بهای متوسط 20هزار دلار خریده اند!



اگرچه هدف از انتشار چنین خبری تعریف و تمجید از شخصیت خالق آثار و بهانه‌ای برای مطرح کردن مجدد حوادث پس از انتخابات در ایران بوده است اما در ورای آن نکته‌ای قابل فهم است که قطعاً اگر منتشرکنندگان آن می‌دانستند هیچگاه اقدام به انتشار آن نمی‌کردند.
این خبر و با یک حساب سرانگشتی اثبات می‌کند که یکی از سران فتنه تنها از فروش ?? اثرش قریب به یک میلیون و پانصد هزار دلار آنهم در سال گذشته بدست آورده است! مبلغی که برای فروش چنین آثاری در این سطح غیرمنطقی و غیرقابل قبول است.






با درنظرگرفتن این مبلغ هنگفت، آیا مطرح کردن این سؤال منطقی نمی‌باشد که واقعاً ارزش این چند تابلوی معمولی میلیاردی بوده است؟! براستی اگر هم این تابلوها نفیس بوده و ارزش مالی زیادی داشته باشند آیا سران فتنه پاسخی برای این سؤال دارند که این مقدار هنگفت را در طول سال گذشته کجا خرج کرده‌اند؟!
براستی چرا سایت «کلمه» حتی فروش آثار این فرد را سانسور کرده است؟! مگر نه این است که استقبال از فروش بالایِ آثار یک هنرمند افتخاری برای اوست، پس چرا آن را در روزهای اخیر در بوق و کرنا نکرده‌اند؟!
به نظر می‌آید این بار سران فتنه حسابی از دست تعریفات غربی‌ها از هنرشان عصبانی شده‌اند. عصبانیتی که می‌تواند ناشی از افشای بسیاری از ابهامات در مورد خبر آیت الله جنتی باشد
 


 


89/7/17::: 2:23 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد