سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به زشتى یاد کردن مردمان پشت سر آنان ، سلاحى است براى مرد ناتوان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :36
کل بازدید :175670
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/16
12:25 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
سینه چاکی سایت مهاجرانی برای اراضی اشغالی اسرائیل

سایت وابسته به بهاء الله مهاجرانی و کدیور به نیابت از رژیم صهیونیستی نسبت به سفر قریب الوقوع دکتر احمدی نژاد به لبنان ابراز نگرانی کرد.
به گزاش کیهان، سایت جرس که شایعات و حاشیه سازی های روزنامه ها و محافل صهیونیستی علیه این سفر راهبردی را برضد سفر رئیس جمهور کشورمان منتشر می کرد، مدعی شد احمدی نژاد در این سفر دستورالعمل آغاز درگیری حزب الله با اسرائیل را با خود به منطقه خواهد برد. همه نگرانی ها ناشی از رفتن احمدی نژاد به لبنان از احتمال سنگ انداختن وی به خاک [!] اسرائیل هنگام حضور در مرزهای شمالی اسرائیل است.

همکاران ناشی این سایت صهیونیستی علی القاعده این درک و شعور را نداشته اند که برای دستور درگیری لازم نیست کسی از جایی به جایی سفر کند و برای درگیر شدن هم، سنگ نمی اندازند بلکه ایران و حزب الله لبنان موشک های دوربرد و میان بردی دارند که می تواند عمق تل آویو را مورد هدف قرار دهد اما اساسا رژیم صهیونیستی که توسط فلسطینیان غیرتمند محاصره شده و از برخی کشورهای فقیر، آدم می خرد و به سرزمین های اشغالی منتقل می کند تا «ملت» و «ارتش» تشکیل دهد، خود به خود در معرض انهدام است و انقلاب اسلامی از همان زمان که در جان ملت فلسطین و دیگر ملت های مسلمان منطقه نشست، تیر خلاص را به رژیم صهیونیستی زد.

آنچه در این میان جالب است آشکار شدن ماهیت صهیونیستی گردانندگان حلقه لندن (جرس) است که طی ماه های اخیر کوشیده بودند افتضاح شعار «نه غزه، نه لبنان» را بپوشانند و خود را طرفدار ملت فلسطین و شعار هم غزه هم لبنان، و ضد صهیونیست نشان دهند اما حالا از خاک اسرائیل! سخن می گویند. مهاجرانی سال گذشته ضمن حضور در واشنگتن در کنفرانس یکی از لابی های صهیونیستی شرکت و سخنرانی کرد که بنا بر افشاگری برخی محافل ضدانقلاب، در ازای این کار مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت کرد.

   

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد