سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی جز نیک بخت، دانش را دوست ندارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :36
کل بازدید :175673
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/16
2:57 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

یک پایگاه اینترنتی غربی فاش کرد: در جلسه مشترک روسای جمهور آمریکا، افغانستان و پاکستان در سال 2009، زرداری که از بمباران مردمش توسط هواپیماهای آمریکایی عصبانی شده بود، با داد زدن سر اوباما، آمریکا را مسئول کشتار غیرنظامیان و فراری دادن طالبان دانست.

به گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گلوبال ریسرچ، "ریک روزوف" نویسنده و فعال ضدجنگ مشهور آمریکایی در مقاله‌ای تصریح کرد: حملات گسترده هوایی نیروهای نظامی آمریکایی به مناطقی از پاکستان می‌تواند هدفی بیش از حمله به شبه‌نظامیان را پشت پرده خود داشته باشد. این حملات در نهایت می‌تواند به تسری جنگ افغانستان به پاکستان و در نتیجه کنترل نظامیان آمریکایی بر زرادخانه هسته‌ای این کشور بینجامد.

بر اساس این گزارش، روز 13 اکتبر یک روزنامه پاکستانی در گزارشی بر اساس کتاب "جنگ‌های اوباما" نوشته "باب ودوارد" که جنجال بسیاری در آمریکا به راه انداخته است، تصریح کرد: روز ششم ماه مه سال 2009، در جلسه‌ای مشترک میان روسای جمهوری آمریکا، پاکستان و افغانستان، آصف‌علی زرداری در اعتراض شدید به اوباما به وی گفت که می‌داند واشنگتن پشت پرده حملات طالبان به خاک پاکستان قرار دارد و مدعی شد که این حملات، برای ایجاد بهانه لازم برای حمله به پاکستان و به دست گرفتن کنترل زرادخانه هسته‌ای این کشور انجام می‌شود.

به نوشته گلوبال ریسرچ، زرداری در این جلسه تمام ملاحظات دیپلماتیک را کنار گذاشت و به طرزی شدیداللحن گفت: یکی از این دو کشور در حملات تروریستی طالبان به پاکستان دست دارند، آمریکا یا هند! البته زرداری به خوبی می‌دانست که هند از این عرضه‌ها ندارد و منظورش دقیقاً آمریکا بود و شاید نمی‌خواست کاملاً مستقیم منظورش را بیان کند.

این پایگاه خبری افزود: جالب اینجاست که پیش از برگزاری این جلسه، حتی حامد کرزی هم که از اطلاعات تهیه‌شده توسط سازمان اطلاعات پاکستان (ISI) مطلع بود، به زرداری گفته بود که می‌داند آمریکا پشت این حملات است.

زرداری همچنین در این جلسه خطاب به اوباما گفته بود: "ما دقیقاً به شما می‌گوییم که نیروهای طالبان کجا هستند اما شما اصلاً کاری به کار آنها ندارید بلکه حملات خود را به نقاط دیگر اختصاص می‌دهید."

رییس‌جمهور پاکستان همچنین اذعان کرده بود: "طالبان گذشته شما و گذشته ماست. سیا و سازمان اطلاعات پاکستان، مشترکاً این گروه را ایجاد کردند. من می‌توانم ده‌ها کتاب و مقاله در این خصوص به شما نشان دهم."

روزوف در ادامه این مقاله، پس از شرح و تفصیل بسیار می‌نویسد: مسئله مهم اینجاست که پاکستان به مرور در حال تبدیل به مرکز پروژه موسوم به جنگ علیه تروریسم است و اوباما در حال جابه‌جا کردن مرکزیت جنگ از افغانستان به پاکستان است.


89/7/26::: 7:24 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد