سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند شراب نخوردن را برای نگهداری خرد واجب کرد [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :39
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175367
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/7
8:31 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

تیم چند نفره‌ای که مأمور به رایزنی با بیوت برخی مراجع و علمای قم بود تا قبل از اعلام نظر نهایی رهبر انقلاب در مورد وقف دانشگاه آزاد با اخذ نظرات متنوع در زمینه ابطال قطعی وقف دانشگاه آزاد تردید ایجاد کند، در مأموریت خود ناکام ماند.

به گزارش رجانیوز، مأموریت این تیم که از حدود یک هفته قبل از اعلام نظر قطعی رهبر معظم انقلاب به‌طور جدی مشغول رایزنی برای دریافت استفتاهایی از علما و مراجع تقلید بود، با هوشیاری نهادهای مسوول متوقف شد.

در سوالاتی که این تیم برای ارائه به مراجع و اخذ استفتا در مورد وقف دانشگاه آزاد تهیه کرده بودند، موارد کلی که برای موافقت با اصل شرعی وقف لازم است، مطرح شده بوده و در مورد زوایای پنهان حقوقی اموال دانشگاه آزاد هیچ توضیح بیشتری ذکر نشده بود.

این در حالی است که هاشمی رفسنجانی نیز حدود 10 روز قبل از اعلام نظر رهبری، در سفر به مازندران به‌منظور افتتاح واحد دانشگاه آزاد بابل ادعا کرده بود که وقف دانشگاه آزاد جاری شده و کسی که بخواهد آن را برهم بزند، باید در حد خدا قدرت داشته باشد!

در عین حال، این اظهارنظر با واکنش رئیس قوه قضائیه مواجه شد و آیت‌الله لاریجانی ضمن تأکید بر اینکه وقف دانشگاه آزاد از ابتدا باطل بوده و اساساً وقفی در کار نبوده که کسی بخواهد آن را برهم بزند، این اظهارات را ناشایست و اشتباه خواند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هفته گذشته نظر نهایی خود را با توجه به مستندات کمیته فقهی- حقوقی که به سرپرستی رئیس قوه قضائیه تشکیل داده بودند، اعلام و تصریح کردند که وقف دانشگاه از نظر فقهی و حقوقی صحیح نیست.


89/7/26::: 7:28 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد