سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امیر مؤمنان می فرمود : ای جویای دانش! دانشمند سه نشانه دارد : دانش وبردباری و سکوت . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :44
کل بازدید :175470
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/10
12:7 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 89 فردا اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی فردا اعلام می‌شود.


حسین توکلی، معاون سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان این‌که نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی فردا اعلام می‌شود، افزود: در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هزار و 400 نفر پذیرش می‌شوند.

وی با بیان این‌که نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود، گفت: شروع کلاس‌های اکثر دانشجویان پذیرفته شده در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از بهمن است.


89/8/2::: 6:41 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد