سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :44
کل بازدید :175474
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/10
2:16 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
احمدی مقدم: رفت‌وآمد نیروهای رسانه‌ای فتنه‌گران به خارج با هماهنگی خاتمی بود
خاتمی که از هر فرصتی برای اثبات اینکه وی همکاری برای براندازی نظام با موسوی و بقیه اصلاحطلبان فعال در فتنه نداشته، استفاده می کند، هر بار با دم خروسی مواجه می شود که باعث بی اعتبار شدن قسم حضرت عباسش می شود.
  

سحرنیوز؛ خاتمی که از هر فرصتی برای اثبات اینکه وی همکاری برای براندازی نظام با موسوی و بقیه اصلاحطلبان فعال در فتنه نداشته، استفاده می کند، هر بار با دم خروسی مواجه می شود که باعث بی اعتبار شدن قسم حضرت عباسش می شود. اما معلوم نیست که خاتمی تا کی اصرار به قسم خوردن دارد. البته حکایت خاتمی مانند بقیه فتنه گران است که هرچه مشتشان وا می شود و مدعایشان پوچ می شود یک حرف دیگر علم می کنند.

یک سال بیشتر از انتخابات 88 گذشته و آنها هنوز هم این روال را دنبال می کنند و فرصت می سوزانند. و سعی در بازسازی خود -هرچند ناچیز -در اذهان مردم دارند ولی با تدبیر نظام و دستگاه قضا برای باز شدن پرونده های فتنه جویان و کنار رفتن نقاب تظاهر به سوپر انقلابی بودن، نظام را پالایش کنند و امید است که این مسئله تبدیل به یک روند در نظام برای جولان ندادن به افراد متظاهر و طمعکار شود که حضورشان در دستگاه های دولتی به مانند رخنه یک جاسوس در نظام، خطرناک است. جلوگیری از رخنه متظاهرین و برخورد قاطع با این قبیل افراد، باعث شد امام(ره) در بند آخر وصیت نامه خود از افرادی بنویسد که به واسطه سالوس و اسلام نمایى خود، حتی در نظر امام هم خوب خود را نمایاندند. و امام نسبت به خطر آنها تذکر دهد و اینها می توانند در هر جبهه ای باشند.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، به نقل از روابط عمومی جامعه وعاظ سردار احمدی مقدم شب گذشته در نشست هفتگی جامعه وعاظ تهران حضور یافت.

فرمانده نیروی انتظامی در این نشست با اشاره به موضوع امنیت اخلاقی در جامعه اظهارداشت: امنیت اخلاقی در حقیقت آیین‌نامه باورها و اعتقادات جامعه است.

وی گفت: آتش فتنه در بعد از انتخابات بروز و ظهور کرد،‌ امٌا مقدمات و زمینه‌سازی‌های آن قبل از آن صورت گرفته بود که نیروی انتظامی با تشخیص به موقع و عکس‌العمل‌های مناسب نسبت به کنترل و دفع بسیاری از توطئه‌ها اقدام کرد.

*گشت ارشاد، بهانه‌ای برای لشگرکشی خیابانی فتنه‌گران بود

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور در ادامه بیان داشت: گشت ارشاد، برای جریان فتنه بهانه‌ای برای لشگرکشی خیابانی و ایجاد فتنه و آشوب بود تا اهداف خود را از طریق آن پی‌گیری کنند.

احمدی‌مقدم در خصوص نیروهای رسانه‌ای فتنه‌گران تصریح کرد: زمانی که آنها برای کمک به رسانه‌های ضدانقلاب از جمله BBC به خارج از کشور می‌رفتند در جلسه خداحافظی با سیدمحمد خاتمی دیدار کرده و تصمیم خود را برای خروج از ایران به اطلاع وی رساندند.

وی در همین زمینه ادامه داد: خاتمی ضمن استقبال از این موضوع از آنها خواست تا با وی در تماس باشند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست گفت: دیدگاه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری نسبت به دسته‌بندی فتنه‌گران کاملا دقیق و اثرگذار بود، ایشان نسبت به برخورد مسئولان نظام آنها را از افراط و تفریط بر حذر داشتند و برای هر لایه از فتنه‌گران تصمیم مقتضی و خاصٌی در نظر گرفته شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را نسبت به «طرح عفاف و حجاب» موظف به هماهنگی با دولت فرمودند که ما با وزارت کشور جلسات هماهنگی متعددی در این خصوص برگزار نموده‌ایم.

احمدی‌مقدم، افزود: در بسیاری از تیم‌های مستقر یک عضو روانشناس حضور دارد، که نسبت به پی‌گیری خطای انجام گرفته با فرد خاطی و خانواده وی مشاوره روانشناسی صورت می‌گیرد.

*ضرب‌آهنگ فتنه اقتصادی شروع شده است

وی هم‌چنین در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه اقتصادی اشاره کرد و گفت: ضرب‌آهنگ فتنه اقتصادی شروع شده است و آمریکایی‌ها در این دوره مامور خزانه‌داری کل خود را به کشورهای مختلف می‌فرستند تا آنها را تحت فشار قرار دهند.

احمدی‌مقدم در ادامه جمع‌آوری ارز در چند روز گذشته را توطئه دشمن توصیف کرد و افزود: دشمن با جمع‌آوری ارز از بازار داخلی می‌خواست به سیستم اقتصادی ضربه وارد کند، لیکن همین مسئله باعث شد نقدینگی از بازار جمع‌آوری شود؛ کشور نسبت به عرضه ارز هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

وی در خاتمه از بذل محبت رئیس جمهوری نسبت به بهبود دریافتی پرسنل نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت: این کار رئیس جمهور آثار مثبتی در معیشت پرسنل و اعضای نیروی انتظامی داشته است.

در این نشست حجت‌الاسلام جعفر شجونی دبیرکل جامعه وعاظ تهران ضمن خیرمقدم به سردار احمدی‌مقدم شهادت جمعی از پاسداران نیروی انتظامی و مردم بی‌گناه سنندج را به ایشان تبریک و تسیلت گفت و از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در هفته نیروی انتظامی قدردانی کرد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد