سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، تو را به آنچه خدایت بدان فرمان داده راهنمایی می کند و زهد، راه ترا به سوی آن آسان می گرداند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :14
کل بازدید :175743
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/19
1:37 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

 

داستان وطن فروشان و آدم فروشان!

 

 

حتما اعترافات جالب توجه آقای ابطحی و عطریانفر را مشاهده کردید. اعترافاتی که کالبدشکافی و تحلیل محتوای بند بند آن می‌تواند ابعاد مختلفی را از آنچه در ذهن و قلب طراحان "فتنه سبز" در بازی با مردم گذشته است را به خوبی آشکار سازد.

یکی از نکات حاشیه‌ای ولی برجسته سخنان عطریانفر آنجا بود که اشاره داشتند: «بهزاد نبوی هم اذعان داشته که در انتخابات تقلبی صورت نگرفته است، ولی حاضر نیست این مطلب را در مقابل رسانه ها بطور آشکار بیان نماید، چرا که معتقد است "وی به مهندس موسوی خیانت نخواهد کرد"!؟»

اینکه چطور بهزاد نبوی حاضر نیست به آقای موسوی خیانت کرده و به سلامت انتخابات اعتراف نماید, ولی در عوض حاضر است به نظام و کشور و ملت خیانت کند, داستان عجیب و غریب بخشی از فعالان سیاسی روزگار ماست که متاسفانه در رقابتهای تنگ نظرانه و جناح بازی کار را تا بدانجا می‌رسانند که حتی حاضرند منافع ملی کشور را زیر سوال ببرند.

همه آنهایی که بهزاد نبوی و سازمان آهنین سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را به خوبی می‌شناسند [قابل توجه دوستان که بنده خود نویسنده کتاب سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بوده و ساعتهای متمادی از عمرم را (خوشبختانه یا متاسفانه!) صرف مطالعه درباره سازمان و یا اعضای آن نموده‌ام] می‌دانند که وی و یارانش یکی از سمجترین و سخت‌جان‌ترین افراد در کار حزبی هستند که هیچ چیز را بر مصالح و منافع حزبی خود ترجیح نمی دهند. برای اثبات این مساله به نمونه‌ای از اظهارات آقای نبوی اشاره می‌کنم که می‌تواند نشان از این روحیه وی باشد.

مدتی پیش بهزاد نبوی در دانشگاه شیراز اظهاراتی داشت که شنیدن آن از زبان وی قابل توجه بود. وی برای اولین بار نسبت به گفتار و کردار آقای اکبر گنجی موضع گیری نمود و اعلام داشت که بسیاری از مواضع گفتاری و رفتاری وی مورد تائید سازمان مجاهدین نبوده و نیست. وی درباره علت اینکه چرا در سالهای گذشته حاضر نبوده تا از سخنان اکبر گنجی اعلام برائت نماید, مدعی شد که ما آدم فروش نیستیم و در حالی که گنجی توسط مخالفین تحت فشار بدوه, علی رغم مخالفت با مواضع وی از او حمایت کرده‌‌ایم!؟ وی در این باره خاطره‌ای را نقل می‌کند که شنیدنی است:

«در فروردین یا اردیبهشت سال 79 و به دنبال نمایش شوی طراحی شده کنفرانس برلین از سوی سیمای جمهوری اسلامی، به اتفاق نمایندگان گروه های اصلاح طلب، دیداری با رهبری داشتیم. از آنجا که نمایش شوی مزبور را مقدمه برخوردهای بعدی با شرکت کنندگان در کنفرانس مزبور می‌دانستیم، در این دیدار نسبت به اقدامات احتمالی بعدی هشدار دادیم و تأکید کردیم اعلام این نگرانی به معنای تأیید کلیه مواضع و دیدگاه های شرکت کنندگان در آن کنفرانس نیست. مقام رهبری نسبت به عدم موضع گیری علنی اصلاح طلبان نسبت به آن مواضع گله کردند و بـنده عـرض کردم ما آدم فروش نیستیم! و در شرایطی که این افراد در معرض تهدید هستند و انتقادات ما می‌تواند بهانه و توجیهی برای برخوردهای شدیدتر با ایشان باشد، از هرگونه نقدی خودداری می کنیم ...» (سایت سازمان مجاهدین, 3/3/88، کد خبر : 1374)

آن روز آقایی که تنها از اخلاق و مرام کار سیاسی, " آدم نفروشی" را یاد گرفته است، آن طور بی‌شرمانه در برابر رهبری انقلاب ایستاد و امروز نیز پشت سر دروغ بزرگ میرحسین موسوی مبنی بر تقلب در انتخابات ایستاده است، هرچند که این مردانگی!!؟ و آدم نفروشی! به وطن فروشی و خیانت به ملت و کشور ختم شود.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد