سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر آزار و درد بایدت تحمل نمود و گرنه هرگز خرسند نخواهى بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :36
کل بازدید :175650
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/16
1:34 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
سهراب اعرابی از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات است که رسانه‌های غربی همچنان از او و خانواده‌اش به عنوان یک ابزار تبلیغی ضد ایرانی بهره می‌گیرند. میرحسین موسوی،مهدی کروبی و زهرا رهنورد نیز بارها و به بهانه های مختلف با خانواده سهراب اعرابی دیدار می کنند!
به گزارش جهان یک مقام آگاه، اخیراً اطلاعات موثق و جالب توجهی را در موردخانواده اعرابی به باشگاه خبرنگاران ارائه داده است.
براساس این گزارش مادر سهراب در گذشته هوادار گروهک تروریستی منافقین بوده است.
دایی او هم اکنون دراردوگاه ضد ایرانی منافقین در اشرف مستقر است، دایی دیگر سهراب اعرابی در داخل کشور سابقه همکاری با این گروهک تروریستی را دارد.
این گزارش حاکی است: برادر سهراب هم اکنون یکی از عناصر مهم منافقین در ارتباط با داخل کشور می‌باشد، همچنین پسر عموی مادرش نیز طی ‌سالهای گذشته به جرم همکاری با گروهک نفاق دستگیر شده است.
منافقین برای سهراب مراسم شب هفت برگزار کرده‌اند و متن وصیت نامه‌ اعرابی بار‌ها از تلویزیون‌ منافقین پخش شده است این گروهک تروریستی همچنین پس از کشته شدن سهراب برای خانواد? او پیام تسلیت فرستاده است.

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد