سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن را که نزدیک واگذارد ، یارى دور را به دست آرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :36
کل بازدید :175657
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/16
4:15 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
رئیس جمهور صبح امروز مجددا مکتب ایرانی را که پیش از این رحیم مشائی مطرح کرده بود توضیح داد و در نقلی متفاوت از آنچه مشائی می گوید، گفت: اندیشه اسلام ایرانی یعنی فهم ایرانی از اسلام که همان اندیشه ولایت و امامت و اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی و اسلام متحجر است.

 به گزارش جهان به نقل از  فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه سخنان خود  جامعه مهدوی را تنها تئوریی که توانایی جایگزین شدن با تئوری نظام سلطه را دارد دانست و گفت که هیچ نظریه‌ای غیر از جامعه مهدوی نمی‌تواند جایگزین وضع موجود دنیا شود. 
رئیس جمهور با بیان اینکه نظریات جهانی اسلام و اسلام ایرانی کسی را در دنیا ناراحت نمی‌کند، گفت: البته برخی می‌گویند یک عده قدرتمندانه ناراحت می‌شوند اما توده مردم می‌فهمند که فرهنگ منتشر شده از ایران نزدیک به حقیقت است و البته این خود ستایی و برتری جویی نیست.
احمدی نژاد در ادامه سخنان خود یادآور شد: امام راحل بسیار زیبا هر 3 مرحله تئوری برنامه ریزی و عملیات را طراحی و عمل کردند و امروز نیز به فضل خدا رهبری عزیز همین کار را می‌کنند.
وی اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌ها را به پاسخگویی نیازهای امروز جامعه بشری توصیه کرد و اظهار داشت: باید به جایی برسیم که اندشمندان دنیا روزانه منتظر یک حرف جدید از ایران باشند.
رئیس جمهور تاکید کرد: اندیشه اسلامی ایران یعنی فهم ایرانی از اسلام که اندیشه ولایت و امامت و اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی و اسلام متحجر و یک اسلام جهان شمول و مترقی است که اگر حقیقت آن روشن شود انسان‌ها فوج فوج به سراغ آن می‌آیند.
احمدی‌نژاد اصل نظام جمهوری اسلامی و اصل امامت و رهبری را برداشتی ایرانی از اسلام دانست و با بیان اینکه اصل تاسیس حکومت بر مبنای همین اندیشه است، گفت: امروز ایران یک نژاد و جغرافیا نیست بلکه یک فرهنگ است.
رئیس جمهور در پایان ابراز امیدواری کرد به زودی ایران به مرجع نظری و اندیشه و برنامه ریزی و مدیریت جهانی تبدیل شود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد