سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :36
کل بازدید :175669
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/16
11:20 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
مگر ما از ارزش‌ها و شعارهای خود دست کشیده‌ایم که دشمن دست از سر ما بردارد و با ما سازش کند. 10 - 15 سال گذشته برخی از همین افرادی که فتنه 88 را به راه انداختند، مدعی بودند که در کشور توهم توطئه وجود دارد. باید برای مقابله با دشمنان برنامه ریزی و کادر سازی کنیم.
  
به گزارش خبرگزاری فارس، محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دومین کنگره سراسری کانون دانشگاهیان ایران اسلامی که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، با بیان اینکه بدون کادر سازی نمی‌توان به موفقیت رسید، اظهار داشت: ما در سال 56 حرف جدیدی را در جهان مطرح کردیم که این حرف در سال 57 نتیجه داد. در حالی که پیش از آن همه پذیرفته بودند که جهان تنها دو قطب دارد.
وی افزود: در همان شرایط امام راحل تز جدیدی را مطرح کردند که 2 قطب حاکم در جهان از همان زمان در مخالفت با این تز جدید متحده شده و در برابر آن ایستادند که فتنه 88 یک نمونه از همین مقابله به شماره می‌رود.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه این حوادث اتفاقی نبود، گفت: کاملا مشخص است که فتنه 88 با برنامه انجام شد اما اگر برخی ادعا دارند که این حوادث اتفاقی بود این سؤال پیش می‌آید که نقش دولت‌های آمریکا و انگلیس، پول‌های آنها و تاسیس ایستگاه‌های خبری مختلف در این زمینه چه بوده است.
صلاحی با بیان اینکه تمام ابعاد فتنه 88 روشن نشده است تصریح کرد: سؤال ما این است که منافقین و بهائی‌ها در این اتفاقات چه نقشی داشتند و به چه دلیل در سال‌های قبل از این حوداث برخی رفت و آمد‌ها به انگلیس زیاد شده بود.
وی با بیان اینکه کاملا مشخص است که دشمنان برای برنامه‌های خود کادر سازی می‌کنند یادآور شد: ما نیز در کشور به حرکت خود ادامه می‌دهیم اما اگر برای حرکت خود استراتژیک نداشته باشیم به صورت ناخودآگاه در استراتژیک تدوین شده دشمنان حرکت خواهیم کرد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دشمنان چندین سال روی یک فرد کار می‌کنند تا در نهایت از وی استفاده کنند، اظهار داشت: در همین زمینه باید هدس بزنیم که همزمان با جلسه‌ امروز ما، برخی از افراد در داخل و خارج از کشور نیز به دنبال برنامه ریزی و کادر سازی در راستای اهداف دشمن هستند. بنابراین باید جدی‌تر اقدام کنیم.
صلاحی در ادامه با طرح این سؤال که باید برای کجا کادر سازی کنیم، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود باید برای ملت، امت و جامعه جهانی کادر سازی کنیم چون دشمنان نیز برای همه این موارد در حال برنامه ریزی هستند.
وی با تاکید بر اینکه فتنه 88 هنوز تمام نشده و قطعا آخرین اقدام دشمنان نخواهد بود، گفت: مگر ما از ارزش‌ها و شعارهای خود دست کشیده‌ایم که دشمن دست از سر ما بردارد و با ما سازش کند، از این پس باید جدی‌تر در صحنه‌ها حاضر باشیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه 10 - 15 سال گذشته برخی از همین افرادی که فتنه 88 را به راه انداختند، مدعی بودند که در کشور توهم توطئه وجود دارد، اضافه کرد: باید برای مقابله با دشمنان برنامه ریزی و کادر سازی کنیم. اما در این برنامه ریزی ایمان، صداقت، پشتوانه مردمی و هدایت رهبری نیز وجود دارد.
صلاحی در ادامه ایران را مرکز جهانی انقلاب اسلامی خواند و گفت: با توجه به اینکه ایران مرکز انقلاب اسلامی است باید کادر سازی و تربیت کادر، برای شرایط انقلاب اسلامی انجام شود.
وی همچنین به حضور و سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره کرد و اظهار داشت: نماینده ملت ایران در کانون فتنه و کشور آمریکا همه حقایق را مطرح کرد و بسیاری نیز این سخنان را پذیرفتند و در مقابل حرفی نداشتند. بنابراین همه کادرهای انقلاب باید این چنین باشد.
استاندارد خراسان رضوی در پایان با بیان اینکه تز نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی از ایران به جهان صادر شده است، تصریح کرد: برای موفقیت باید به فکر کادر سازی بوده و بسیاری از فعالیت‌های خود را به صورت تشکیلاتی، منسجم‌تر و مطلوب پیگیری کنیم.

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد