سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی افسرده دل، کمتر می پاید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :45
کل بازدید :175387
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/8
7:13 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
پزشکیان در واکنش به موضع‌گیری برخی اصلاح‌طلبان:
 
موسوی اصلاح‌طلب نیست و نظر دیگران به من ربطی ندارد

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت دولت اصلاحات در واکنش به ادعای برخی اصلاح‌طلبان گفت: بنده معتقدم موسوی اصلاح‌طلب نیست و نظر دیگران به من ربطی ندارد.

مسعود پزشکیان، عضو فراکسیون اقلیت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، در واکنش به ادعای برخی افراد مبنی بر اینکه چرا مصاحبه‌ای را با این مضمون که موسوی اصلاً اصلاح‌طلب نبوده، انجام داده است، اظهارداشت: هر فردی این سخنان را مطرح می‌کند از دید خود بوده و به دیگران مربوط نیست؛ بنده معتقد هستم موسوی اصلاح‌طلب نبوده و دیدگاه خاصی را دارد.
وی تصریح‌کرد: وی جزء هیچ دسته‌ای نبوده و دیدگاه خاص خود را دارد و مستقل عمل می‌کند.
مسعود پزشکیان در روزهای گذشته درباره وضعیت فعلی اصلاح‌طلبان و افراد افراطی این گروه با باشگاه خبری فارس«توانا»، گفت‌و‌گویی انجام داده که با واکنش برخی اصلاح طلبان مواجه شده است.
وزیر بهداشت دولت اصلاحات در این گفت‌وگو خود به برخی اختلافات در درون جریان اصلاحات، اشاره کرد و اظهارداشت: اگر در اتفاقات سال گذشته کسی به اسم اصلاح‌طلبان اقداماتی را انجام داده باید گفت اسم با واقعیت تفاوت دارد و فردی مثل موسوی اصلاً از ابتدا در جریانات اصلاح‌طلبی نبوده است.
وی با تأکید بر اینکه موسوی از ابتدا خط‌‌‌ مشی مشخص خود را داشت؛ چراکه جریان اصلاح‌طلبی در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‌کند، تصریح‌کرد: وی چارچوب خاص خودش را داشته و دارد از این رو زمانی هم که فعالیت می‌کرد بر اساس تفکر خود بود و در جریان اصلاحات قرار نداشت و در واقع نباید اسم اصلاح‌طلبی وی را با واقعیت تطبیق داد.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس به آینده جریان اصلاحات اشاره کرد و افزود: هر فرد، گروه و جناحی اگر بتواند به مردم خدمت کند و رضایت آنها را جلب و همچنین با مردم صداقت داشته باشد، ماندگار خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه کسانی که می‌خواهند، ماندگارشوند باید به مردم خدمت کرده و با آنها صادق باشند، یادآورشد: اگر هر جریانی با اعتقاد بتواند این مسائل را دنبال کند پابرجا بوده و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از بین ببرد اما اگر بخواهد مردم را فریب داده و به دنبال منافع خود باشد تاریخ نشان داده چنین جریان‌‌هایی همیشه از بین رفتنی هستند حتی اگر در قدرت قرار داشته باشند.

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد