سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانشی را پنهان کند، گویی نادان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :11
کل بازدید :175868
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/25
1:52 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

نگذاشتیم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد!

 

 

شاید همه فرزندان معنوی حضرت روح الله این عبارت ایشان را به خوبی به یاد داشته باشند، که در پیام پذیرش قطعنامه به ملت ایران توصیه کردند: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‏کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد»(27/4/67)

او تا در میان ملت بود به این توصیه پایبند ماند و نگذاشت تا چنین انحرافی در انقلاب ایجاد شود. عزل شاگرد چندین و چند ساله و "حاصل عمرشان"! از مقام قائم مقام رهبری چند ماه قبل از ارتحال، شاهدی بر این مدعا است که در این مسیر ایشان از خطای نزدیکترین کسان نیز چشم پوشی نخواهد کرد. در هنگام کوچ نیز، با دلی آرام و ضمیری مطمئن انقلاب را برای ملتی به ودیعه گذاشت که ثابت کرده بود حافظ خوبی برای انقلاب خواهد بود.

در مسیر حرکت ملت به سوی تعالی و در حالی که 20 سال از ارتحال پیرجماران می‌گذشت، انقلاب اسلامی با چالشی مواجه شد که می‌توان آن را "فتنه عمیق نامحرمان و نااهلان برای بدست گرفتن اداره انقلاب" تعبیر نمود.

هنوز ساعاتی از خلق حماسه تاریخی حضور 40 میلیونی ملت در انتخابات دهم ریاست جمهوری نگذشته بود که فتنه گرانی داخلی و خارجی در پیوندی پنهان و آشکار، و با طرح ادعای "تقلب" به عنوان "رمز آشوب"، آغازگر فتنه ای شدند که تاراج دستاوردهای حماسه 40 میلیونی را نشانه رفته بود. ایجاد آشوب و بلوا، زیرپاگذاشتن قانون، پیوند با بیگانگان و حمله به ارکان نظام اسلامی، هجمه به جایگاه ولایت فقیه، توهین به ارزشهای انقلاب اسلامی و تمثال مبارک حضرت امام(ره)، تنها بخشی از اقداماتی بود که توسط ائتلاف شوم "نااهلان" و "نامحرمان" صورت گرفت.

از دیگر سو، برخی خواص "عامدانه" یا "جاهلانه" با فراموشی ملاکهای امام و رهبری در تشخیص محرمان و نامحرمان و اهلان و نااهلان انقلاب، در برابر رفتار فتنه گران نااهل و نامحرم! گاه با سکوت و گاه با اظهارنظر جانبدارانه به حمایت از فتنه گران پرداختند. این افراد در حالی که در عمل رهنمودهای امام را زیرپا می‌گذاشتند، مدعی خط امام نیز بوده و برای توجیه رفتار خویش به سخنان ایشان تمسک می‌جستند.

چند روز پیش یکی از چهره‌های بنامی که متاسفانه دستی بر آتش فتنه اخیر داشت، با زبان طعن در حالی که بمناسبت سالروز 15 خرداد سخنرانی می‌کرد، گفته بود: «باشد که ما نیز میراث‌ داران واقعی و شایسته ‌ای برای آن مجاهدت‌ها و رشادت‌های بی‌نظیر در تاریخ ایران باشیم و به قول امام راحل(ره) نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.»

خطاب به ایشان باید گفت هر چند یادآوری این توصیه حضرت امام در سالگرد ارتحال ایشان ارزشمند است، اما باید یادآور شد تلاش یکساله ملت برای مقابله با فتنه‌گران در راستای عمل به همین توصیه حضرت امام انجام گرفته است و ایشان همچون همیشه با "تاخیر فاز" وارد عرصه شده است! در واقع ملت بزرگ انقلاب اسلامی ثابت نمود که همچنان به وصیت حضرت امام(ره) پایبند است و با در اختیار داشتن گنجینه ارزشمند صحیفه امام راحل به عنوان شاخص انقلاب اسلامی و تبعیت از رهنمودهای امام حاضر - حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای - به عنوان هادی کنونی کشتی نظام اسلامی، چنان با بصیرت و هوشمند است که پیش از برخی نخبگان می تواند بین خودی و غیرخودی تمایز بگذارد.

حماسه میلیونی ملت در راهپیمایی "برائت از منافقین" در نهم دی ماه، حضور دهها میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن 88  و شرکت در بزرگترین نمازجمعه تاریخ اسلام در 14 خرداد 1389 به زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعتی دوباره با وصیت امام بود که نگذاشت "نااهلان" و "نامحرمان" میراث دار انقلاب گردند.

سخن آخر اینکه همین بصیرت و هوشیاری ملت ایران در مراقبت از انقلاب است که خشم دشمن را برآشفته و دشمنی با ملت ایران با شدتی مضاعف ادامه دارد، چرا که اگر "نااهلان" و "نامحرمان" و به عبارتی ایادی استکبار به قدرت رسیده و حاکم بودند مطمئن باشید که امروز استکبار جهانی به یکی از حامیان بزرگ جمهوری اسلامی تبدیل شده بود!


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد