سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که بى دانستن فقه به بازرگانى پرداخت خود را در ورطه ربا انداخت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :19
کل بازدید :176137
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/3/2
1:40 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
صالحی: پسمانداری از اولویت های سازمان انرژی اتمی ایران است
تهران- معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در شرکت پسمانداری صنعت هسته ای ایران اظهار داشت: در حال حاضر پسمانداری از اولویت های سازمان انرژی اتمی ایران است.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، علی اکبر صالحی در بازدید از شرکت پسمانداری صنعت هسته ای ایران با بیان این مطلب تاکید کرد: در زمینه مدیریت پسمان های پرتوزا حاصل از فعالیت های صلح آمیز هسته ای، باید پاسخگوی نسل حاضر و نسل های آینده باشیم.
رییس سازمان انرژی اتمی همچنین با تاکید بر دقت در مقوله پسمانداری در روند تصمیم گیری های سازمان آن را از الزامات سازمان و حائز اهمیت دانست.
مهاجرانی مدیرعامل شرکت پسمانداری صنعت هسته ای ایران، در ابتدای این بازدید گزارشی از روند فعالیت ها و پروژه های مختلف این شرکت ارائه کرد و سپس علی اکبر صالحی و همراهان از تاسیسات آمایش پسمان های پرتوزا بازدید کردند.
معاون رییس جمهور در پایان از اجرای طرح ها، پروژه ها و برنامه های ارزشمند این شرکت ابراز رضایت کرد.
مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه و سوخت هسته ای ایران، سخنگوی سازمان و مدیر کل روابط عمومی ، معاون سوخت شرکت انرژی نوین و مدیران شرکت پسمانداری صنعت هسته ای ایران رییس سازمان را در این بازدید همراهی می کردند.
خبر گزاری ایرنا


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد