سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175935
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/27
5:57 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
موکول شدن ادامه تجمع به فردا؛
تجمع امروز دانشجویان در مقابل مجلس پایان یافت

خبرگزاری فارس: تجمع امروز دانشجویان در مقابل مجلس شورای اسلامی پایان یافت و ادامه این تجمع به صبح فردا چهارشنبه موکول شد.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد افکانه دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور در جمع دانشجویان تجمع‌کننده در مقابل مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: اکنون هم مقابل مجلس شورای اسلامی و میدان بهارستان تجمع نکرده‌‌ایم بلکه از نظر جنبش دانشجویی اینجا تنگه احد است.

دانشجویان با شنیدن این سخن شعار "ما اهل کوفه نیستیم، جون می‌دیم و می‌ایستیم " را سر دادند.

افکانه در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بحث رسیدگی به مصوبه دانشگاه آزاد عصر امروز در مجلس شورای اسلامی انجام نمی‌شود و دو فوریت مسدود شدن این طرح فردا صبح در صحن علنی مجلس برگزار شود اکنون به تجمع خود پایان می‌دهیم اما جنبش دانشجویی دوباره فردا صبح در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع خواهد کرد.

تجمع دانشجویان در مقابل مجلس شورای اسلامی هم‌اکنون پایان یافت.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد