سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان شما در کار فزاید آنچه نشاید ، و داناتان واپس افکند آن را که کنون باید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175934
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/27
5:37 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

1- حمایت از اشوبگران                                            

 
صدای امریکا با اشاره به ناکامی اشوبگران در کشاندن مردم به تظاهرات خیابانی به بهانه بحث های انتخاباتی  از جریان های ضد انقلاب خواست به اعتصاب در صنایع کلیدی نظیر نفت و پتروشیمی و اصناف و بازار روی بیاورند . صدای امریکا از قول یک عنصر ضد انقلاب (سجادپور) تصریح کرد به جای گردهمایی خیابانی باید به شاهرگ های حیاتی اقتصاد ایران ضربه زد .

سیاست اقتصادی امام علی (ع) نهج البلاغه خطبه 15 -59

  به خدا سوگند بیت المال تاراج شده را هر کجا که بیابم به صاحبان اصلی انان باز می گردانم گرچه با ان ازدواج کرده یا کنیزی خریده باشند زیرا در عدالت گشایش برای عموم است و ان کس که بر او گراهن اید تحمل ستم برای او سخت تر است .

 

2- شایعات

انگلا مرکل که پیشتر بر حمایت المان از جنبش اعتراض امیز مردم ایران تاکید کردهبود در بخش دیگری از گفتگوی خود با فرانکفورتر الگماینه سایتونگ افزوده است :(بدرفتاری با تظاهر کنندگان در ایران مرا به شدت غمگین می کند .)

انگلا مرکل همچنین در باره روند مذاکرات جهانی برای حل و فصل برنامه اتمی ایران با بیان این که تا کنون هیچ نشانی از موفقیت گفت و گوها به چشم نمی خورد گفته است :( در ماه سپتامبر به اتفاق دیگر شرکای خود در این باره تصمیم می گیریم که ایا باید تحریم های تازه ای علیه ایران وضع کیم یا خیر .)

معاون وزیر خارجه امریکا اطمینان داد دولت این کشور از اصلاح طلبان در ایران حمایت می کند و حمایت از فعالان این طیف کاهش نیافته است .

 

پاسخ به شایعات دشمن از امام علی (ع) -نهج البلاغه خطبه 30 -81

اگر به کشتن او (عثمان) فرمان داده بودم  قاتل بودم و اگر از ان باز می داشتم از یاوران او به شمار می امدم با این همه کسی که او را یاری کرد نمی تواند بگوید که از کسانی که دست از یاری ا ش برداشتند بهترم و کسانی که دست از یاری اش برذاشتند نمی توانند بگویند یاورانش از ما بهترند . من جریان عثمان را برایتان خلاصه می کنم: عثمان استبداد و خودکامگی پیشه کرد و شما بی تابی کردید و از حد گذراندید و خدا در خودکامگی و ستمکاری ودر بی تابی و تندروی حکمی دارد که تحقق خواهد یافت .

هر گونه کپی برداری از این اثر فقط باذکر منبع و درج این وبلاگ در لینک  وبلاگ شما مجاز است . 

در بحث ما شرکت کنید

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد