سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175939
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/27
9:36 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
با صدوربیانیه ای/
ونزوئلا قطعنامه شورای امنیت علیه برنامه های هسته ای ایران را محکوم کرد
تهران-جمهوری بولیواری ونزویلا در بیانیه ای ضمن حمایت نامحدود خود از خواسته های مشروع ملت ایران، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره برنامه هسته ای ایران را محکوم کرد.
به گزارش روز شنبه ایرنا ، دراین بیانیه تاکید شده است: جمهوری بولیواری ونزوئلا، وزارت نیروی مردمی برای روابط خارجی، رییس جمهوری بولیواری ونزئلا، فرمانده هوگو چاوز همراه با دولت و ملت ونزئلا، شدیدا قطعنامه مصوبه شورای امنیت سازمان ملل متحد تحت شماره 285 /2010 / S را که از طریق آن مجازات های سیاسی و اقتصادی جدیدی علیه ملت برادر ایران و دولت شجاعش برقرار گشته مردود اعلام می نماید.
جمهوری بولیواری ونزوئلا در بیانیه خود می افزاید: شورای امنیت بدون در نظر گرفتن تلاش هایی که کشورهای خوش نیت همراه با تهران به کار گرفتند تا توافقی بی سابقه در زمینه همکاری های هسته ای کسب گردد، مجددا علیه شرافت ملت ایران اقدام می کند. این تصمیم غیرعادی فقط چند روز پس از زمانی که حکومت رژیم صهیونیستی به علت کشتار در آبهای بین المللی مورد سووال واقع شد، بدون اینکه شورای امنیت قادر به محکوم کردن این کشور متجاوز باشد، اتخاذ می شود و نشان می دهد که شورای امنیت فاقد مشروعیت اخلاقی و نمایندگی لازم برای تامین صلح واقعی و عدالت در جهان است.
در این بیانیه همچنین تاکید شده است :دولت بولیواری ونزوئلا حمایت نامحدود خود را از خواسته های مشروع ملت ایران در مورد استفاده مسالمت آمیز انرژی هسته ای را تجدید و این اقدام جدید را که در جهت مانع تراشی در مسیر توسعه و رفاه ایران می باشد را محکوم می کند.
در پایان این بیانیه آمده است :دولت ونزوئلا یقین دارد که نیروی ایمان مردم و دولت ایران، همراه با حمایت همبسته ملت های دوست مانند ونزوئلا بر این تحمیل جدید غالب خواهند شد و بدین ترتیب به ایجاد جهانی چند قطبی کمک خواهند کرد که در آن عدالت و احترام به استقلال حاکم خواهد بود.

89/4/6::: 2:9 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد