سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه سرگرمی اش فراوان شد، خردش کم گردید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175937
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/27
7:24 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

صحنه سازی و پیام دو پهلوی موسوی !

موسوی که شب قبل از انتخابات با نوشتن نامه به رهبر از ایشان در خواست می نماید تا ایشان با رهنمودها و دخالت مستقیم ، موجبات بی طرفی همه مقامات ، مجریان و ناظران انتخابات را فراهم نماید تا از اری مردم محافظت شود ‍‍‍‍‍در پیامی دیگر در همان تاریخ پنجشنبه 21 خرداد ماه که ساعت 20:39:09 در سایت قلم منتشر می شود به هواداران خود اطمینان می دهد که به برگزارکنندگان انتخابات حسن ظن داشته باشید !

وی در این پیام ضمن پیش بینی شکست خود ان را به نگرانی مردم از برگزارکنندگان انتخابات نسبت می دهد و اظهار می دارد که کوچکترین تنازلی از حق انان برای برگزاری انتخابات سالم نخواهم داشت .

متن پیام وی از این قرار است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران
پیام بیشماری از سوی اقشار مختلف شما بر ابراز نگرانی نسبت به شیوه برگزاری انتخابات و سلامت ان  واصل می شود . تمامی شما را به حسن ظن نسبت به برگزارکنندگان انتخابات دعوت می کنم . ناظران کمیته صیانت از اری ستاد اینجانب با دقت کامل روند انتخابات را زیر نظر دارند و به طور مستمر نتایج گزارش این کمیته را به اطلاع انان خواهند رساند . مردم عزیز اطمینان داشته باشید که از کوچکترین تنازلی از حق انان برای برگزاری انتخابات سالم نخواهم داشت .
میر حسین موسوی
           

گزارش لحظه به لحظه  
  در همان نخستین دقایق اعلام برنده انتخابات  ایده تقلب همانند انتساب دروغگویی انقدر تکرار گدید که برخی ار انها ابن قصه را ساخته بودند خودشان هم باورشان امد که تقلبی صورت گرفته است !

و این در حالی بود که نماینده گان کاندیدا ها از همان ساعت اولیه رای گیری در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور داشتند و در گزارش لحظه به لحظه نمایندگان انان از پای صندوقها ی رای تمام مسایل حاشیه ای را نیز زصد می کردند و بلافاصله از طریق  سایتهای خبری قلم نیوز و کلمه و نیز تلویزیون اینترنتی موج سوم همراه با صدها هزار نفر از هوادارانشان در اقصی نقاط کشور که تمام جزئیات را چک می کردند و رد دسترس عموم قرار می دادند . چگونه است به یکباره در برابر دید این همه ناظر یازده میلیون رای جابجا می شود ؟!
و عجیب اینکه در سایتها ی خبری انان که تیتر می زنند کوچکترین تخلفات از سوی نیروهای مردمی گزارش می شود انتشار نمی یابد ؟!
ادامه دارد .....


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد