سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر می خواهید دوستان و برگزیدگان خدا باشید، به آن که به شما بدی می کند، نیکی کنید و از آن که به شما ستم می کند، درگذرید و بر آن که از شما روی می گرداند، سلام کنید . [عیسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175924
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/27
9:31 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

دیدار میرحسین موسوی با مقام معظم رهبری :

حضرت ایت الله خامنه ای در دیدار میرحسین موسوی با ایشان ، بر پی گیری مسائل از طریق مراجع قانونی تاکید کردند. در این دیدار که عصر 23 خرداد انجام شد اقای میر حسین موسوی ضمن ارایه گزارشی دیدگاه خود را درباره روند انتخابات بیان کرد. رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر لزوم حفظ ارامش و متانت خاطرنشان کردند : در دوره های قبلی انتخابات نیز برخی افراد و نامزد ها ، مسائلی داشتند که از طریق شورای نگهبان به عنوان مرجع قانونی رسیدگی به شکایات انتخاباتی ، پیگیری کردند و طبعا در این دوره نیز مسائل باید از طریق قانونی دنبال شود .

ایشان با اشاره به نامه اقای موسوی به شورای نگهبان افزودند : به شورای نگهبان تاکید شده که با دقت به این نامه رسیدگیشود . رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تحریکات دشمن و برخی طراحی های پشت صحنه برای به اشوب کشاندن خیابان ها خطاب به اقای موسوی افزودند : جنس شما با این گونه افراد متفاوت است و لازم است کارها را با متانت و ارامش پیگیری کنید .
حضرت ایت الله خامنه ای با تحسین حضور بی سابقه مردم در انتخابات 22 خرداد افزودند : به یاری پروردگار انتخابات با اتقان ، صحت و ارامش خوبی برگزار شد و شما هم مسائل مورد نظر را از طریق قانونی پی گیری کنید.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد