سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از هنگام بعثتم تا روز قیامت، شفیع هر آن دوتنی هستم که در راه خدا با یکدیگر، دوستی و برادری می کنند. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :18
کل بازدید :175925
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/27
9:46 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
سند دیگری برای تروریست بودن دولت آمریکا
تهران- یکی از کارشناسان موسسه امریکن اینترپاریز به مقامات این کشور پیشنهاد داده است که برای تغییر حکومت در ایران اقدام به ترور رهبران سیاسی ایران کنند که این مساله بیانگر ماهیت تروریسم دولتی آمریکاست.
به گزارش ایرنا، باتوجه به سوابق ترور شخصیت های غیرنظامی در سطح جهان توسط سرویس های اطلاعاتی موساد و سیا، در همین راستا میشاییل روبین یکی از اساتید موسسه "امریکن اینترپرایز" طی یادداشتی که برای مجله "کامنتری" نوشته است، گزینه تغییر حکومت را برای استراتژی آمریکا در مقابل ایران پیشنهاد داده است که بیانگر ماهیت تروریسم دولتی آمریکاست.
میشاییل روبین از اساتید موسسه امریکن اینترپرایز این استراتژی را بسیار کوتاه مدت تر از حمله نظامی به ایران خوانده و در پاسخ به این پرسش که چگونه تغییر حکومت در ایران در کوتاه مدت امکان پذیر است و حتی سریعتر از حمله نظامی پاسخ می دهد، اظهار داشت: می توان با ترور رهبران ایران و در پیش گرفتن تدابیر دیگری در کنار آن به این مهم دست یافت.
حال چند سوال اساسی در این رابطه مطرح می شود، چه تفاوتی میان تروریسم دولت آمریکا و تروریسم بن لادنی وجود دارد؟، آیا ارائه طرح ترور مقامات و رهبران سیاسی ایران به منظور تغییر حکومت، حمایت علنی از تروریسم نیست؟، آیا غیر از این است که گروه ها و سازمان های تروریستی چون القاعده نیز از طریق بکارگیری خشونت های ممنوعه برضد غیرنظامیان در صدد تحقق اهداف سیاسی خود هستند؟
در این میان شباهت هایی نیز میان عملکرد بن لادن و دولت های آمریکا و رژیم صهیونیستی دیده می شود که از آن جمله این است که هر دو درصدد حذف مخالفان خود به هر طریق ممکن هستند. نکته دیگری که در این رابطه دیده می شود این است که هر دواز خشونت و ترور برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.
فجایع خونبار و دردناکی که در طول 9 سال گذشته در افغانستان و سپس در عراق به وجود آمده به مراتب اسفناک تر از تروریسم بن لادنی و طالبانی است. حضور شرکت های تروریستی مثل بلک واتر و عدم تعقیب قضایی کشتار غیرنظامیان آنان نیز از جمله مصادیق آن است.
در طول این مدت بیش از یک میلیون نفر جان خود را از دست داده اند و میلیون ها نفر نیز آواره شده اند.

با تشکر از خبرگزاری ایرنا

  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد