سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جنبندگان زمین و ماهیان دریا و هر کوچک و بزرگی در زمین و آسمان خدا، برای آموزگار نیکی آمرزش می طلبند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :42
کل بازدید :176129
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/3/1
12:8 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

ناکامان خرداد ماه

 

 

 

آنروز که جمعیت میلیونی ملت در راهپیمایی "برائت از منافقین"، حماسه نهم دی ماه را آفرید، بسیاری از ناظران بیطرف نیز اعتراف کردند که فتنه سبز به زباله‌دان تاریخ انداخته شده است. حماسه بزرگ ملت در راهپیمایی 22 بهمن نیز ضربه مهلک دیگری بر جنازه فتنه‌ای بود که دیگر رمقی از آن باقی نمانده بود.

سران فتنه قول دادند که خواهند توانست بار دیگر این جنازه را از حالت کما خارج کنند، لذا موسوی به صحنه آمد و با ارسال پیامی نوروزی سال جدید را سال "صبر و استقامت" نامید و اعلام نمود که انتقام شکستهای سال گذشته را در خردادماه خواهند گرفت! وی تلاش کرد تا از 22، 25 و 30 خرداد به عنوان روز بازگشت حیات دوباره به کالبد مرده فتنه سبز یاد کند. بلافاصله ستاد جنگ روانی کودتاگران نیز فعال شده و ماهواره‌ها، سایتها و وبلاگهای خبری و قلم بدستان مزدور خود را فعال نمودند تا سالگرد آغاز فتنه را جشن گرفته و شعار "ما بیشماریم" را تکرار نمایند!

اما چشم انداز سال جدید از رقم خوردن حوادث پیش روی به شکل دیگری خبر می‌داد. برنامه‌های بزرگداشت روز معلم و روز کارگر در اردیبهشت ماه بدون حاشیه و به خوبی برگزار شد. نمایشگاه بین المللی کتاب تهران باشکوهتر از سال های گذشته برپا گردید، و باشکوهترین نماز جمعه تاریخ نیز با حضور میلیونی ملت که برای بیعتی مجدد با آرمانهای حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به بهشت زهرا آمده بودند، در 14 خردادماه به امامت حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد.

از سبزها که چیزی جز فعالیت چند سایت و وبلاگ در دنیای مجازی باقی نمانده بود، اخباری به گوش می‌رسید که از مستاصل شدن فتنه گران در آستانه 22 خرداد حکایت داشت. حتی جوسازی‌های رسانه‌ای به بهانه اعتراضات مردمی به سید حسن در مراسم 14 خرداد، نیز نتوانست در به خیابان کشاندن هواداران فتنه‌گران موثر باشد، لذا چنین بود که سه روز مانده به 22 خرداد موسوی و کروبی مجبور شدند تا با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری تجمع در این روز صرفه نظر نماید! سران فتنه علت لغو تجمع را عدم صدور مجوز توسط وزارت کشور و نگرانی از ایجاد درگیری و کشتار اعلام کردند، اما اذهان عمومی به خوبی می‌دانند جریانی که تمام هویت و وجودش بر اساس بی‌قانونی شکل گرفته، نمی‌تواند عدم صدور مجوز را به عنوان بهانه قابل قبولی برای لغو این تجمع اعلام کند!

لغو این تجمع که حکایت از ناتوانی فتنه‌گران داشت، با اظهار تاسف هیلاری کلینتون همراه بود.  این شکست حتی "فرید زکریا" روزنامه نگار مشهور آمریکایی را نیز به اعتراف واداشت و وی با درج مقاله ای در روزنامه واشنگتن با انتقاد به نظرات سناتور جان مک کین در مورد سرنگونی رژیم ایران نوشت: «آنهایی که تصور می‌کنند حکومت ایران محبوبیت ندارد و اکثریت مردم این کشور مخالف دولت هستند و ایران توسط نیروهای نظامی اداره می‌شود، و لذا یک حرکت و خیزش می‌تواند آن را سرنگون کند، در اشتباه هستند و این تخیلات واقعیت ندارد.»

در واقع شکست فتنه گران از پیشبرد برنامه‌هایشان در سالروز تولد فتنه را باید در عوامل زیر جستجو کرد: آشکار شدن ماهیت نفاق گونه جریان فتنه سبز برای ملت، مشخص شدن عدم صداقت و صلاحیت سران فتنه برای رهبری جنبشی مردمی، آشکار شدن هویت حامیان پشت پرده جریان فتنه (ضدانقلاب خارجی و دشمنان انقلاب اسلامی)، آشکار شدن ناکارآمدی و شکست راهکارهای تداوم فتنه، ناتوانی فتنه گران از رسیدن به اهداف و در نهایت صلابت و توانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مهار فتنه.

شکست تلاش فتنه گران برای برگزاری جشن تولد فتنه، این حقیقت را به خوبی آشکار نمود که فتنه گران از شناخت واقعیات کشور ناتوانند و پیام نهم دیماه را با 6 ماه تاخیر شنیده‌اند! ملت ایران مدتهاست که از فتنه گران و منافقین برائت جسته است!


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد