سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن را که نانخور کم است یکى از دو توانگرى‏اش فراهم است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :35
کل بازدید :175974
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/28
9:57 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
رئیس‌جمهور در دیدار رئیس‌جمهور سابق مالی:
روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آفریقایی اعتقادی و برادرانه است

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آفریقایی اعتقادی و برادرانه است، گفت: آفریقا از ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی برای حضور و تاثیرگذاری در مناسبات جهانی برخوردار است و افزایش روابط ایران با قاره آفریقا می‌تواند نقش سازنده‌ای در برپایی مناسبات جدید جهانی داشته باشد.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به مالی، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار رئیس سابق اتحادیه آفریقا و رئیس‌جمهور سابق مالی اظهار داشت: قاره آفریقا فرصت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی دارد و آفریقای متحد می‌تواند در عرصه‌های مختلف جهانی و منطقه‌ای بسیار تاثیرگذار باشد.
وی در ادامه با اشاره به اهداف ایران و مالی برای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه و بین‌المللی اظهار داشت: امروز شاهد تحولات و پیشرفت‌های بزرگی در روابط دو کشور هستیم و جمهوری اسلامی ایران و مالی توانسته‌اند در زمینه‌های مختلف روابط و همکاری‌های خود را افزایش دهند.
رئیس سابق اتحادیه آفریقا و رئیس‌جمهور سابق مالی نیز در این دیدار با بیان اینکه ایران کشوری بزرگ و قدرتمند است، گفت: مالی آینده خود را در پیشرفت ایران می‌داند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک روابط دو کشور در زمینه‌های گوناگون هر چه بیشتر گسترش یابد.
وی با اظهار خرسندی از گسترش روابط ایران با کشورهای آفریقایی در سال‌های گذشته، تصریح کرد: آفریقا باید رابطه بدون واسطه‌ای را با ایران داشته باشد.
رئیس‌جمهور سابق مالی همچنین افزود: کل قاره آفریقا باید با جمهوری اسلامی ایران روابط بسیار مستحکمی داشته باشد تا با کمک یکدیگر مشکلات را برطرف کنند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد