سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند متعال، بنده ای را دوست بدارد، نقطه ای سپید در قلبش پدید می آورد، گوش های قلبش را می گشاید و فرشته ای بر او می گمارد، تا بر راه راستْ استوارش دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :42
کل بازدید :176128
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/3/1
10:43 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
پیام تبریک احمدی‌نژاد به رئیس‌جمهور قرقیزستان

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهوردر پیامی به همتای قرقیزستانی خود، برگزاری همه پرسی در قرقیزستان و استمرار مدیریت وی را تبریک گفت.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی به همتای قرقیزستانی خود، برگزاری همه پرسی در قرقیزستان و استمرار مدیریت وی را تبریک گفت.
متن پیام محمود احمدی‌نژاد به این شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
سرکار خانم رزا آتنبایوا
رئیس‌جمهوری قرقیزستان
برگزاری همه‌پرسی ملّت عزیز قرقیزستان را که با تأیید قانون اساسی جدید و استمرار مدیریت سرکار عالی بر کشور دوست و برادر قرقیزستان توأم گردید، تبریک می‌گویم.
اطمینان دارم ظرفیت‌های وسیعی برای توسعه روابط و ارتقای سطح همکاری‌ها میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان در راستای منافع دو کشور وجود دارد که با برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند در خدمت رشد و شکوفایی دو ملت قرار گیرد.
از خداوند متعال، موفقیت سرکار عالی و بهروزی و سعادت ملت شریف قرقیزستان را مسألت دارم.

محمود احمدی‌نژاد
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد