سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زینت بخش مرد، دانش و بردباری اوست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :42
کل بازدید :176122
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/3/1
6:47 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
ایوبی در گفتگو با فارس:
افزایش انسجام و اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی نتیجه تحریم‌ها خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه فرهنگی اکو با اشاره به اینکه تحریم‌ها انگیزه‌کار و تلاش را در کشور فعال‌تر کرده‌است، گفت: ملت ایران باور دارند که نتیجه دشمنی‌ها، چالش‌ها و تحریم‌ها باعث انسجام داخلی و اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی ایران می‌شود.


حجت‌الله ایوبی، کارشناس مسایل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به مصوبه سنای آمریکا و تشدید تحریم‌ها علیه ایران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول 30 سال گذشته اینگونه توطئه‌ها و تحریم‌ها را تجربه کرده و به راحتی آنها را پشت سر گذاشته است.
وی با تأکید بر اینکه بعد از انتخاب اوباما این امید در ملت‌های منطقه ایجاد شده بود که چهره آمریکا عوض شده است، تصریح‌کرد: ملت‌های آسیایی و شرقی با توجه به شعارهایی که اوباما برای تغییر داشت این تصور را داشتند که آمریکا تغییرهای بنیادین در سیاست خارجی خود خواهد داشت اما امروز هیچ تغییری در سیاست اوباما مشاهده نمی‌شود.
این کارشناس مسائل بین‌الملل در عین‌حال سیاست اوباما را همچون دولتمردان قبلی آمریکا دانست و متذکرشد: اوباما ملتی را که می‌خواهد از حقوق‌ خود دفاع کند مستحق مجازات می‌داند و در واقع این ادامه همان روحیه‌ای ‌است که بوش داشت.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از روشنفکران و کارشناسان برجسته دنیا یکی از محک‌های تغییر در سیاست آمریکا را ایران می‌دانند، یادآورشد: روشنفکران دنیا این موضوع را که آمریکا با حق هسته‌ای ایران چگونه برخورد می‌کند را رصد می‌کردند و درواقع این یک شاخص برای سنجش سیاست‌های اوباما بود اما امروز آمریکا در مسیر گذشتگان خود حرکت کرده و تغییرات اوباما بی‌اساس بود.
ایوبی افزود: دشمنان ایران اسلامی امروز با یکدیگر متحد شده و مواضع یکدیگر را تأیید می‌کنند، از این رو جناح‌های مختلف سیاسی در داخل کشور باید در مقابل اتحاد و اجماعی که مخالفان جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر دارند به وحدت و همدلی در داخل کشور برسند.
وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت کلمه در داحل کشور اشاره و اضافه‌کرد: امروز بیش از همیشه برای مقابله با تهدیدهای دشمنان نیاز به وحدت کلمه و همدلی در داخل کشور وجود دارد.
رئیس موسسه فرهنگی اکو در ادامه به قدرت سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا نمی‌تواند هر کاری که دلش خواست را انجام دهد حتی زمانی که کشور ما از جهت نظامی، تسلیحاتی و بنیه دفاعی وضعیت امروز را نداشت آنها در انجام مأموریت‌هایی مثل بازرسی کشتی‌های ایرانی در منطقه با مشکلات اساسی و جدی مواجه بودند.
وی بر همین اساس به تشدید تحریم‌ها و سخت‌‌گیری‌های دشمنان در 30 سال گذشته انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: این تحریم‌ها همیشه نتیجه عکس داده است و باعث شده که انگیزه‌های کار، تلاش و پویایی در داخل کشور فعال‌تر شود.
ایوبی در عین‌حال به هزینه‌های تشدید تحریم‌ها برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل اشاره و تصریح‌کرد: این تحریم‌ها مزاحمت‌هایی را در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و انجام عملیات‌های مالی به طور طبیعی ایجاد خواهد کرد از این رو مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی باید با این مسئله به طور جدی برخورد کنند.
وی به بررسی راهکارهای مقابله با تحریم‌ها از سوی مسئولان اشاره و خاطر‌نشان‌کرد: باید با نظر کارشناسی دقیق و سناریوهای مختلف این موضوع را بررسی کرد، ملت ایران باور دارند که نتیجه دشمنی‌ها، چالش‌ها و تحریم‌ها باعث انسجام داخلی و اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد