سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردی از قبیله خثعم نزد رسول خدا آمد و گفت : «منفورترین کار نزد خداوند چیست ؟».فرمود : «شرک ورزیدن به خداوند» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «بُریدن از خویشان» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «امر به منکر و نهی از معروف» . [.عبداللّه بن محمّد ـ به نقل از امام صادق علیه السلام ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :34
بازدید دیروز :35
کل بازدید :175976
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/28
10:54 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
سردار جزایری در گفتگو با فارس:
اگر روسیه نگاهی همه جانبه نداشته باشد مجددا در دام آمریکا گرفتار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ستادکل نیروهای مسلح از روس‌ها خواست تا منافع دائمی خود را فدای منافع موقت و گذرا نکنند.


سردار مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش جدید برخی مقامات آمریکایی برای ایجاد اختلاف بین ایران با روسیه و اروپا و تهدید نشان دادن کشورمان، آنرا اقدامی برای مشروع جلوه دادن ایجاد سپر موشکی توصیف کرد و افزود: آنها از این طریق اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند که یکی از آنها اشراف بر روسیه بوده و این کشور همسایه نیز باید بیشتر مراقب باشد.

وی با یادآوری اینکه بر اساس سیاست‌های توسعه طلبانه آمریکا، این کشور هرجا لازم باشد از ایران خرج می‌کنند، تاکید کرد: با توجه به اینکه مردم آمریکا واقعا فاقد اطلاعات صحیح هستند، دولتهای این کشور از این موضوع برای پیشبرد نقشه‌های خود بهره می‌برند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح در ادامه گفتگوی خود از اروپا خواست تا مراقب تلاش آمریکا برای به چالش کشاندن منافع مشترک ایران و این کشورها باشد و افزود: همگان به خوبی بر این موضوع واقف هستند که دکترین نظامی جمهوری اسلامی همواره دارای مؤلفه‌ها و شاخصه‌های دفاعی است و تاکنون هیچ کشوری مورد تعدی و تجاوز ایران قرار نگرفته است.

جزایری تاریخ پر از هجمه و خونریزی آمریکا را مورد اشاره قرار داد و افزود: اکنون نیز آمریکا با پیگیری طرح سپر موشکی در اروپا، برای حضور و تسلط بیشتر نظامی و سیاسی در این منطقه تلاش می‌کند و اگر روس‌ها نیز همه جانبه نگری لازم را نداشته باشند مجددا در دام آمریکایی‌ها گرفتار خواهند شد.

این مقام مسئول در نیروهای مسلح کشورمان در پایان با اشاره به فریب شوروی توسط آمریکا در دوره گورباچف، از روس‌ها خواست تا منافع دائمی خود را فدای منافع موقت و گذرا نکنند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد