سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه عیب های نهانی را بکاود، خداوند از دوستی دل ها محرومش کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :42
کل بازدید :176119
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/3/1
3:40 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
احمدی‌نژاد در جمع مردم تومبکتو:
فرهنگ و ارزش‌های دو ملت ایران و مالی یکسان است

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد: فرهنگ و ارزش‌های دو ملت ایران و مالی یکسان است.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان با حضور در جمع علما و اندیشمندان مالی پس از اینکه لباس روحانیون این شهر به رئیس‌جمهورمان اهدا شد، گفت: خداوند را سپاسگذارم که توفیق یافتم به همراه رئیس‌جمهور کشور مالی در جمع شما حاضر شوم.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه احساس بنده نسبت به شما احساس دیدار برادرانی است که برای مدت‌های طولانی ذوق دیدارشان را داشته‌ام، افزود: بنده در گذشته شما را دیدار نکردم ولی از صمیم قلب نسبت به شما علاقمندم زیرا جنس ما یکی است و از یک ریشه و درخت هستیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما از درختی هستیم که ریشه آن در حقیقت است و از فطرت الهی انسان برخاسته و از توحید و یگانه‌پرستی رسته است.
به گفته رئیس‌جمهور کشورمان، عدالت و انصاف، برادری و رأفت، نور و روشنایی، بیداری، علم و معرفت مشخصه‌هایی است که ریشه از ارز‌ش‌های الهی و انسانی گرفته است و ما با هم یکی هستیم و برادریم و در طول تاریخ اینچنین بوده‌ایم.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه تاریخ ما از حضرت آدم تا پیامبر اسلام (ص) شروع شده و از پیامبر اسلام تا به امروز و آخر ادامه دارد، افزود: برادری و یکی بودن ما در بستر توحید و اسلام ناب ادامه یافته است و حتی اگر نسخه‌های خطی ایرانی در شهر تومبکتو از 600 سال پیش وجود نداشت باز هم ما به هم نزدیک بودیم.
وی ادامه داد: تومبکتو میراث علم و فرهنگ بشری است و نشانه‌ای از حیات طیبه انسانی و گنجینه عظیمی است که هنوز ناشناخته مانده است.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: فرهنگ و ارزش‌های دو ملت ایران و مالی یکسان است و آثار و ابنیه‌های تاریخی ما در دو کشور انعکاس هنر مردم است و مهمتر از آن اندیشه و رفتار مردم دو کشور ایران و مالی است که یکسان است.
رئیس‌جمهور کشورمان با اشاره به اینکه شهر تومبکتو واجد همه کشورها است، گفت: بشریت امروز به فرهنگ و میراث فرهنگی و ارزش‌های الهی ما نیازمند است.
وی با تاکید بر اینکه مستکبران در طول تاریخ اجازه نداده‌اند که نور حقیقت در جهان منتشر شود، افزود: نور توحید و عدالت در آنها نمی‌تابد چرا که اگر خداپرستی باشد، خودپرستی کنار می‌رود و در نتیجه زورگویی‌ها پایان می‌یابد و اختلافات و فقر از بین می‌رود.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه زمانی فرا خواهد رسید که مستکبران جهان سر جای خود بنشینند،‌ گفت: در این زمان آنها مجبور می‌شوند به خانه‌های خود بازگردند و دست از تجاوزگری بردارند و در این جهت مردم مالی به خوبی نشان دادند که در مبارزات استقلال‌طلبانه خود می‌‌توانند در مقابل مستکبران بایستند.
وی تصریح کرد: خداوند متعال انسان را برای زندگی پر از تجاوز و غارتگری خلق نکرده بلکه خداوند انسان را برای حیات طیبه در همین جهان آفریده است و همه پیامبران الهی آن را وعده داده‌اند.
احمدی‌نژاد با اشاره بر اینکه دورانی فرا خواهد رسید که در جهان عدالت برپا شود و ظلم و تبعیض نابود گردد و سلاح‌ها به قلم تبدیل شود،‌گفت: در این دوران همه انسان‌ها قاتل هم نخواهند بود و به هم احترام می‌گذارند و جز خدای یگانه را نخواهند پرستید.
رئیس‌جمهور کشورمان خطاب به علما و اندیشمندان مالی اظهار داشت: برادران عزیز من! آن روز روشن در راه است که وعده پیامبر خدا محقق شود و فرزند وی خواهد آمد تا جهان را پر از عدل و داد کند.
وی تاکید کرد: آن روز روزی است که دوران مرگ مستکبران و مشرکان عالم فرا رسد و کاروان عدالت در راه است و بانگ الله اکبر برپا شده و کلمه توحید لااله‌الی‌الله طنین‌انداز شده است.
وی گفت: در آن روز مخصوص روح خدا می‌رسد و شیاطین در حال فرار هستند و عشق و عدالت می‌آید و قلدرهای عالم باید صحنه را ترک کنند و این اراده خداوند است و مستکبران عالم نمی‌توانند در برابر اراده خداوند مقاومت کنند.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه عظمت مستکبران چیزی نیستو باید مردم به وعده خداوند امیدوار باشند و دل به فرزند گرامی پیامبر بسپارند،‌افزود: فرزند پیامبر گرامی اسلام زنده و ناظر است و خواهد آمد و به کمک صالحان ریشه ظلم را برخواهد چید.
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز مردم ایران و مالی دو ملت مسلمان و انقلابی هستند و ما در این جهت روابط‌مان را گسترش خواهیم داد.
احمدی‌نژاد گفت: گفت‌وگوهای خوبی با رئیس‌جمهور مالی در کمال صداقت و برادری داشتیم و رئیس‌جمهور این کشور فردی مومن و علاقمند به اسلام و ارزش‌های اسلامی است.
رئیس‌جمهور کشورمان گفت: ما علاقمندیم در کنار هم کشورمان را بسازیم و از ارزش‌های اسلامی و الهی دفاع کنیم و در این جهت ملت ایران علاقمند است که تجربیات خود را با مردم مالی مبادله کند تا به کمک هم بتوانیم کشورهایمان را بسازیم.
ضمنا احمدی‌نژاد با حضور در جمع مردم شهر تومبکتو، در ضیافت ناهار آنها شرکت کرد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد