سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند جویای دانش را دوست می دارد ونیز فرشتگان و پیامبران او. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :45
کل بازدید :175516
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/11
12:8 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
سرلشکر جعفری:
ادامه خدمت به ملت و مردمی بودن از ویژگی‌های برجسته سپاه است

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران، ادامه خدمت به مردم و مردمی بودن را از ویژگی‌های برجسته سپاه دانست.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع پاسداران و بسیجیان استان خراسان شمالی، فلسفه‌ وجودی سپاه را حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در این راستا نقش سپاه و بسیج بسیار تعیین کننده است؛ چرا که دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا در مسیر انقلاب تغییر و انحراف ایجاد کند.
وی با بیان اینکه امروز حفظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن از وظایف خطیر و تعیین کننده‌ همه‌ ماست، اظهار کرد: این مهم به دلیل تاثیر روزافزون فرهنگ ارزشی انقلاب اسلامی در روابط بین‌الملل کشورهای اسلامی و غیر اسلامی است.
سرلشکر جعفری افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند از راه تهدید نظامی به اهداف خود برسد، چون ماهیت جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که تهدید نظامی، ملت ما را منسجم‌تر و ظلم ستیزتر می‌کند.
فرمانده کل سپاه، دفاع از انقلاب اسلامی را یک ماموریت و تکلیف الهی برشمرد و گفت: همه ما باید با روحیه انقلابی و از روی تکلیف الهی و جلب رضای خداوند به وظیفه خود در این خصوص عمل کنیم.
وی تصریح کرد: مقابله با استکبار جهانی، ظلم‌ستیزی، تقویت روحیه‌ خودباوری و خوداتکایی، محرومیت زدایی، محروم‌نوازی و عمل عدالت‌محور، اصل و محتوای این نظام است.
جعفری ادامه خدمت به مردم و مردمی بودن را از ویژگی‌های برجسته سپاه عنوان و اظهار کرد: حفظ ارتباط قلبی با مردم و مسوولان و در راس آن مقام معظم رهبری، از وظایف اصلی این نهاد در راستای خدمت خالصانه به مردم است.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد