سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :44
بازدید دیروز :44
کل بازدید :175514
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/10
11:31 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
احمدی‌نژاد در جمع مردم مسلمان نیجریه:
به دشمنان بشریت اجازه تجاوز نخواهیم داد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور کشورمان در میان جمعی از مردم مسلمان نیجریه گفت:ملت‌های ایران و نیجریه به دشمنان بشریت اجازه ظلم و تجاوز نخواهند داد.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به کشور نیجریه محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان شب گذشته در جمع گروهی از مردم و علاقمندان جمهوری اسلامی ایران در محل نمایندگی ایران سخنرانی کرد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه خدا را شاکر است که توفیق حضور در جمع مردم مسلمان نیجریه را یافته است، گفت: ما برادران و خواهرانی هستیم که از صمیم دل مشتاق دیدار یکدیگر بودیم و خدای بزرگ مقرر فرمود که امروز همدیگر را زیارت کنیم.
وی افزود: همگی شاخ و برگ درختی هستیم که از توحید و یگانه‌پرستی برخاسته، درختی که از عدالت و پاکی ریشه گرفته است و همه ما شاخ و برگ‌های علم، معرفت، گذشت، برادری و دوستی هستیم.
وی اضافه کرد: معلمان ما انبیا و صالحان هستند، انسان‌هایی صالح و پاک که برای خدا و در مسیر خدا مجاهدت نمودند و همه ما در این جهت به بندگی خداوند افتخار می‌کنیم و دل را به خدا سپرده و در راه خدا حرکت می‌کنیم و به وعده‌های معبودمان اطمینان داریم و همه امیدمان به خداوند متعال است.
احمدی‌نژاد گفت: به لطف خداوند امروز همه ملت‌ها بیدارند و ملت نیجریه و ایران نیز بیدارند و امروز این دو ملت در کنار هم ایستاده‌اند و در برابر دشمنان خداوند ایستادگی خواهند کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان خطاب به مسلمانان نیجریه گفت: ملت‌های ما دیگر به دشمنان بشریت اجازه تجاوز نخواهند داد و این وعده خداوند است که نور خدا بر ظلمت آنان غلبه یابد.
وی با بیان اینکه بنده از زبان شما خطابه می‌گویم، افزود: دشمنان حقیقت شیاطین و زورگویان باید بساط خود را از جهان جمع کنند.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه دولت آمریکا نباید مدعی ملت‌ها و بشریت شده است، تصریح کرد: آمریکا چه کاره است که در امور ملت‌ها دخالت می‌کند و مدعی رهبری جهانی است و خود را یک رهبر خودخوانده می‌داند که در این جهت همه باید بدانند رهبری خودخوانده همان دیکتاتوری است.
وی با بیان اینکه دوران دیکتاتوری‌ها در جهان پایان یافته است، گفت: آنها باید بساط خود را جمع و به خانه‌های خود بازگردند و بنده در این راستا اعلام می‌کنم آفریقا و نیجریه زنده است و عشق، محبت و عاطفه زنده است و بی‌عاطفه‌ها و متجاوزان به لطف خداوند خواهند رفت.
وی با تاکید بر اینکه درخت عدالت خواهد روئید و سایه خود را بر جهان می‌گستراند، افزود: خدا بالاتر و بزرگ‌تر است و کلمه توحید زنده است و پرچم توحید بر فراز جهان به اهتزاز درخواهد آمد و کلمه لا اله‌الی‌الله بر جهان مستقر خواهد شد.
احمدی‌نژاد اظهار داشت: اسلام دین امید، عشق،عدالت و زندگی است و موحدان عالم در همه ظالمان و ظلمت‌ها غلبه می‌یابند و از هیچ چیز هراسی ندارند، ملت‌های موحد و متحد دست خدا هستند و دست خدا بالاتر از همه دست‌ها است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دست خداوند از آستین ملت‌ها بیرون آمده، دست پرقدرتی که مستکبران را سر جای خود خواهد نشاند و دست خدا مستکبران را زمین‌گیر و پشیمان می‌کند و باید گفت که به لطف خداوند رنج‌های ملت فلسطین پایان خواهد یافت.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: صهیونیست‌های آدم کش تسلیم حق و حقیقت خواهند شد و جشن پیروزی را برپا خواهیم کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد که محبت و عشق عالم‌گیر می‌شود و صالحان وارث زمین خواهند شد و خورشید عدالت طلوع خواهد کرد.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه امروز یک بار دیگر ندای ملکوتی پیامبر اسلام به گوش می‌رسد و بانگ الله اکبر جهان را پر خواهد کرد،‌گفت: فرزندان آدم آزاد خواهند شد و غل و زنجیر از دست و پای بشریت باز می‌شود و نور علم بشریت را از جهل نجات خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: موعود و وعده داده شده الهی خواهد آمد و منجی بشریت با آمدنش انتظار را به پایان خواهد رساند و با ظهور حضرت مهدی (عج) عدالت برقرار می‌شود و باب رحمت حق گشوده می‌شود و جهل از بین می‌رود و با آمدن او سرود برادری و عشق در سراسر زمین نواخته می‌شود.
رئیس‌جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه ملت ایران دوستدار و برادر ملت نیجریه و همه آزادگان جهان است، گفت: ملت ما همواره در کنار ملت نیجریه خواهد ایستاد و دو ملت در کنار همه آزادیخواهان جهان قرار خواهند داشت و به لطف خداوند با تلاش دو ملت روابط برادرانه بین‌مان گسترش خواهد یافت.
احمدی‌نژاد تاکید کرد: آینده درخشان از آن ماست و در آن آینده ظالمان جایگاهی ندارند.
وی از حضور مردم مسلمان نیجریه در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و افزود: حضور شما واجد پیام‌های بلندی برای همه ملت‌ها است و این حضور دارای پیام برادری، اتحاد و ایستادگی است و بنده از بیداری، هوشیاری و وحدت شما تشکر می‌کنم.


89/4/17::: 11:40 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد