سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد در دنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :41
بازدید دیروز :44
کل بازدید :175511
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/10
10:46 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
خاتمی و کروبی رفتند؛موسوی نتوانست، سید حسن نرفت
قهقه‌های شبانه سران فتنه در عروسی پسر "س دباغ"+ عکس
عروسی "م.ح.د" فرزند"س دباغ" در یکی از باغ‌های اطراف تهران به محفلی برای تمسخر اعتقادات مردم از سوی سران فتنه تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی جهان، سران فتنه که این روزها برای حضور در برنامه‌های مختلف به تکاپو افتاده و حضور خود به عنوان به اصطلاح زنده نگه‌داشتن جنبش سبزنام می‌برند،‌ در مراسم عروسی پسر"س" حاضر شدند.
 
"س" که ادعاهای وی درباره پیامبراسلام(ص) و قرآن و همچنین باورهای دینی مردم با بازتاب غیرتمندانه جامعه روبه رو شده و وی را وادار به خروج از کشور کرده است، در این مراسم با پیام تلفنی از سران فتنه استقبال کرد و به میهمانان بزم تمسخرآمیز فرزند خود خوشآمد گفت.
 
برپایه این گزارش در این محفل علاوه بر کروبی، عباس عبدی، خاتمی و جمعی از عناصر اصلاح طلب از جمله تعدادی از اعضای گروهک نهضت آزادی حضور داشتند.
 
موسوی نیز به این بزم دعوت شده بودند که تنها یک‌ساعت قبل از برگزاری آنان از حضور در این بزم عذرخواهی کردند.
 
به این مراسم سید حسن خمینی نیز دعوت شده بود که در نهایت این دعوت را نپذیرفت و در مراسم اهالی فتنه شرکت نکرد. 

گزارش خبرنگار سیاسی جهان حاکی است،  پس از حضور خاتمی در این محفل، از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا برای سلامتی " سران فتنه " صلوات بفرستند.
 
شرکت در عروسی فرزند کسی که بیشترین و زشت ترین سخنان را درخصوص قرآن و پیامیر داشته است

 چه معنایی می تواند داشته باشد.آیا این به تمسخر گرفتن ارزشهای اسلامی نیست؟
در جریان برخورد با عوامل بروز فتنه پس از انتخابات علاوه بر آحاد مردم، نمایندگان مجلس و برخی از مسئولان خواستار برخورد قانونی و قاطع قوه قضائیه با سران فتنه شده‌اند که تاکنون هیچ اقدامی دراین باره صورت نگرفته و بلکه موسوی همچنان با استفاده از ادبیات عاریه‌گرفته از گروهک نفاق به شانتاژآفرینی‌ علیه ارکان و مسئولان نظام می‌پردازد!


89/4/18::: 1:1 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد