سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کوتاهى در کار را پشیمانى بار است و دور اندیشى را سلامت در کنار . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :38
بازدید دیروز :44
کل بازدید :175508
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/10
9:24 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
اوباما: 18 ماه اولویت نخست آمریکا ایران بوده است
رئیس جمهور آمریکا: هر کاری برای جلوگیری از هسته ای شدن ایران انجام می دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با یک شبکه صهیونیستی گفت که طی 18 ماه گذشته اولویت نخست آمریکا ایران و برنامه هسته‌ای این کشور بوده است.


به گزارش فارس، "باراک اوباما " در مصاحبه با شبکه 2 رژیم صهیونیستی گفت که دولت وی بیش از هر دولت قبلی آمریکا به اسرائیل کمک کرده است.
اوباما که طی 18 ماه گذشته ریاست جمهوری خود، کمک‌ها و امتیازات زیادی را به رژیم صهیونیستی داده است در ادامه مصاحبه خود بدون اشاره به برنامه اتمی اسرائیل گفت: ایران و برنامه هسته‌ای این کشور طی 18 ماه گذشته اولویت نخست آمریکا بوده است و من قاطعانه گفته‌ام که دستیابی ایران به سلاح اتمی غیر قابل قبول است و ما هر کاری را که بتوانیم انجام می‌دهیم تا از وقوع آن جلوگیری کنیم.
اوباما با هدف مطمئن ساختن صهیونیست‌ها از حمایت آمریکا از اسرائیل گفت که وی حدس می‌زند چرا آنها [صهیونیست‌ها] به وی بدگمان هستند.
وی گفت که برخی از این بدگمانی‌ها فقط به دلیل این حقیقت است که اسم میانی وی حسین است که همین موضوع مقداری بدگمانی ایجاد کرده است.
اوباما گفت: [به همین دلیل] من رئیس کارکنان کاخ سفید را "رام اسرائیل امانوئل " انتخاب کردم و مشاور سیاسی ارشد من کسی است که از نسل یکی از بازماندگان هولوکاست است. نزدیکی من به جامعه یهودیان آمریکا احتمالا دلیل چیزی است که مرا در سنای آمریکا به پیش برد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد