سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، همنشین نیکویی برای ایمان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175631
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/15
6:39 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
نشست خبری احمدی‌نژاد با خبرنگاران نیجریه-1
غربی‌ها علاقمندند به جای گفت‌وگو تهدید کنند

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه خواهان مذاکذه بوده است‌،‌گفت: اما دولت‌های غربی دائما مذاکره را قطع می‌کنند و علاقمندند به جای گفت‌وگو تهدید کنند.


? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نیجریه، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری کشورمان شب گذشته پس از اتمام اجلاس سران گروه دی هشت و قبل از عزیمت به کشور با حضور در نشست خبری خبرنگاران نیجریه‌ای به سؤالات مختلف آنان پاسخ گفت.
احمدی‌نژاد در ابتدای این نشست با بیان اینکه آنچه از ناحیه قدرت شیاطین در دنیا تحمیل می‌شود، ظلم است، گفت: مشکلات جامعه بشری تحمیلی است و ملت‌ها با هم دوست‌ و همه طرفدار عدالت‌ هستند و اگر اختلافات نباشد، این برادری حفظ می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه فقر و ظلم به خاطر تحمیل قدرت‌های بزرگ است، گفت: اگر جایی اختلاف است، به خاطر تحمیل‌های قدرت‌های جهانی است، ملت‌ها همه خوبند و علاقمند به دوستی هستند و همه آنان با تجاوز و توهین مخالفند.
وی اضافه کرد: اگر مسائل غیراخلاقی در جهان جاری است، به خاطر قدرت‌های شیطانی است و امروز ملت‌ها باید دست به دست هم بدهند و با این مسائل مقابله کنند.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه مردم نیجریه عاطفی و صمیمی هستند، گفت: ایران و نیجریه دوست و برادرند و هر دو طرفدار ارزش‌های الهی هستند و فاصله جغرافیایی بین ما مانعی در نزدیکی دل‌هایمان به هم نیست.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: بنده حامل پیام دوستی ملت و رهبری ایران برای شما هستم؛ پیامی سرشار از عشق و دوستی و سرشار از توسعه همکاری‌ها.
در ادامه این نشست خبری احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما در سخنان‌ خود اظهار داشتید که قطعنامه‌ صادر شده از سوی شورای امنیت بی‌نتیجه است و گفتید که غرب را در این خصوص سر جای خود خواهید نشاند، لطفا از ابزاری که برای این کار استفاده می‌کنید، سخن بگویید،‌گفت: ایران کشوری بزرگ با امکانات وسیع است و بیش از آنچه ما به تنظیم‌کنندگان قطعنامه احتیاج داشته باشیم، با استفاده از فرهنگ و تمدن زورگویان عالم را ادب می‌کنیم و ایران صاحب بزرگترین تمدن و فرهنگ جهانی است. تمدنی که متعلق به همه ملت‌ها است و ملت ایران به دنبال دوستی و عدالت است.
وی اضافه کرد: این خواست همه ملت‌ها است بنابر این ما در جبهه مشترک هستیم و فاصله جغرافیایی مانع فاصله دل‌ها نیست و آنها صلاح دروغین و اتم دارند و منطق‌شان زور است. اما منطق ما انسانی است و تجربه نشان داده قدرت منطق غلبه می‌یابد، بنابر این ما نگرانی نداریم و در این جهت کسانی باید نگران باشند که فاقد فرهنگ انسانی هستند.
خبرنگار دیگری از کشور نیجریه از احمدی‌نژاد پرسید که شما به مفاهیم صلح و عدالت تاکید کردید و قدرت‌های مقابل شما به حقوق بشر تاکید دارند، آیا فکر نمی‌کنید برای رسیدن به بعضی از این هدف‌ها راهی باید برای گفت‌وگو داشته باشید؟ گفت: منطق ما منطبق بر گفت‌وگو است و ما فکر می‌کنیم به جای تهدید باید گفت‌وگو کرد و آنها از صلاح تهدید استفاده می‌کنند و همین قطعنامه اخیر در زمانی صادر شد که در حال گفت‌وگو بودیم و آنها فکر می‌کنند با منطق قدرت می‌توانند نظرات خود را تحمیل کنند.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه ما همیشه اهل گفت‌وگو بودیم، گفت آنها منظورشان از گفت‌وگو پذیرش نظر آنان است در حالی که گفت‌وگو برای رفع ابهامات است و رفتارهای دوگانه،‌دروغ و فریب در این جهت پذیرفته نیست اما باید دانست که حق و عدالت پیروز است حتی اگر دشمن ما حرف حقی بزنند ما خواهیم پذیرفت.
وی اضافه کرد: راهکار ما مقاومت در برابر حرف ناحق و تلاش برای نشان دادن حق است و برای ما گفت‌‌وگو بهترین ابزار است و این راه را ادامه می‌دهیم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه کسانی که بعد از انقلاب اسلامی پیرو نظرات امام راحل شدند و مواضع رژیم صهیونیستی را محکوم کردند، اکنون موافق نظرات شما هستند و این مواضع سبب محبوبیت‌تان شده، آیا نگران نیستید که در سفرهای مختلف زندگی‌تان به مخاطره بیفتد و آیا وابسته به اقتصاد غرب سبب فشار بر بسیاری از کشورها شده در اجلاس دی هشت راهکاری برای این موضوع اندیشیده‌اید،‌گفت: مبارزه برای عدالت و محبت یک مبارزه تاریخی است و تمام پیامبران الهی در این مسیر حرکت کردند و سختی‌های فراوانی را تحمل نمودند و تحمل سختی‌ها و پذیرش خطر اساساً لازمه تلاش برای دوستی است. چرا که مخالفین صلح و دوستی آدم‌کشان تاریخ هستند اما کسانی که برای خدا و صلح تلاش می‌کنند جز از خداوند نمی‌ترسند.
وی تاکید کرد: احمدی‌نژاد یک فرد و قطره از اقیانوس زلال ملت‌ها است و در واقع بیان ملت‌ها است و حقیقت این است که همه ملت‌ها بیدارند و در درون ملت‌های آزاده صدها میلیون انسان قوی‌تر از احمدی‌نژاد وجود دارد رفتن انسان‌ها مهم نیست مهم زنده شدن اندیشه یگانه‌پرستی است.
وی اضافه کرد: غربی‌ها فکر می‌کردند با رفتن امام خمینی راه امام خواهد رفت اما امروز راه امام و ارزش‌های امام گسترش یافته است؛ ما سرباز کوچکی در راه امام هستیم و اگر تصور می‌کنید احمدی‌نژاد محبوب شده است این به خاطر آن است که مطالبه عدالت و دوستی محبوب شده است و آن به خاطر ایستادگی و مقاومت است. بنابراین ایستادگی در برابر قدرت یک ارزش است.
وی گفت: کسانی که از خدا می‌ترسند از کس دیگری نمی‌ترسند و این آیه قرآن کریم است که «کسانی که رسالات الهی را تبلیغ می‌کنند از خدا می‌ترسند و از کسی نمی‌ترسند». بنابر این ما از کسی ترس نداریم و مخالفت‌ها سبب تقویت ما می‌شود و ما بیش از آنکه نگران خود باشیم نگران آنها هستیم که بیش از این در دره سقوط نکنند.
وی اضافه کرد: به نظر شما امروز چه کسی از چه کسی می‌ترسد آیا ما از آنها می‌ترسیم یا الخائن خائف. کسانی که خائن و دروغگو هستند می‌ترسند؛‌ما از آنها ترس نداریم.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دوم خبرنگار نیجریه‌ای گفت: ثروت غربی‌ها از جیب ملت‌ها است، آنها تمام معادن و صدها سال نیروی انسانی آفریقا را غارت کردند و در باره فرهنگ غنی آفریقا دروغ منتشر کردند تا به غارت خود ادامه دهند.
وی اضافه کرد: برای نجات از حاکمیت سلطه اقتصادی باید دو کار صورت گیرد. یک توسعه همکاری کشورهای مستقل و دوم ایجاد نظم اقتصادی برای همه که مبتنی بر عدالت باشد که این موضوع نیز قابل تحقق است.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اخیرا بعضی از کشورهای غربی از خود نشانه‌هایی را بروز دادند که آمادگی گفت‌وگو دارند شما چه شرایطی دارید و چه کشورهایی را در چارچوب این گفت‌وگو می‌خواهید شرکت کنید ، گفت: ما همیشه خواهان گفت‌وگو هستیم و گفت‌وگو کرده‌ایم اما دولت‌های غربی دائما گفت‌وگو را قطع می‌کنند وعلاقمندند به جای گفت‌وگو تهدید کنند.
وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور آمریکا طی نامه‌ای رسمی به برخی کشورها خواستند تا موضوع تبادل سوخت را برنامه‌ریزی کنند. ولی به محض آنکه آنها به تهران آمدند و برنامه خوبی تنظیم شد و بیانیه‌ای جامع مبتنی بر عدالت و احترام صادر گشت قطعنامه بر علیه ایران صادر کردند.
احمدی‌نژاد گفت: آنها افتضاح رژیم صهیونیستی در حمله به کشتی‌های آزادی را با صدور قطعنامه بر علیه ایران خواستند تحت تاثیر قرار دهند و از سوی دیگر تلاش دارند تا در مذاکرات ما دست بالا را داشته باشند. یعنی چماق و به قول خودشان از ما امتیاز بگیرند.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ما این رویه کاری را از آنها نمی‌پذیریم و به خاطر این کار زشت‌تشان مذاکرات را دو ماه به تعویق انداختیم تا تنبیه شوند، گفت: آنها باید به ملت‌ها احترام بگذارند و از منطق عادلانه تبعیت کنند و در این جهت ما چند شرط برای ادامه مذاکره گذاشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه در شرط اول از آنها خواسته‌ایم تا در باره بمب‌های رژیم صهیونیستی اظهار نظر کنند و بگویند که آیا موافق یا مخالف آن هستند که در این صورت اگر موافق باشند، ما به شکلی و اگر مخالف باشند به شکلی دیگر با آنها گفت‌وگو می‌کنیم، افزود: در شرط دوم از آنها خواسته‌ایم که در مورد NPT اظهار نظر کنند واگر متعهد به این پیمان باشند، یک جور و اگر متعهد به این پیمان نباشند جور دیگری با آنها برخورد می‌کنیم.
احمدی‌نژاد سومین شرط خود را اظهار نظر آنها در مورد عدم استفاده از زور در مذاکرات بیان کرد و گفت: شرط چهارم ما این است که کشورهای دیگری نیز باید در مذاکرات حضور داشته باشد و پنجمین شرط ما این است که آنان باید بگویند هدف‌شان از گفت‌وگو چیست. آیا می‌خواهند دشمنی کنند یا دوستی.
وی تاکید کرد: غربی‌ها تعهدی به ارزش‌های اخلاقی ندارند و اعتماد به آنها خیلی سخت است. ما گفته‌ایم بر اساس مواضع آنها گفت‌وگو می‌کنیم و به هر حال بعد از گرفتن پاسخ‌های خود گفت‌وگوها را آغاز خواهیم کرد.





نشست خبری رئیس‌جمهور با خبرنگاران نیجریه -2 و پایانی
احمدی‌نژاد:برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران هیچ وقت متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد: برنامه هسته‌ای ما صلح‌آمیز و اهداف انسانی در بر دارد و هیچ وقت متوقف نمی‌شود.


? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نیجریه، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری کشورمان شب گذشته پس از اتمام اجلاس سران گروه دی هشت و قبل از عزیمت به کشور با حضور در نشست خبری خبرنگاران نیجریه‌ای به سؤالات مختلف آنان پاسخ گفت.
احمدی‌نژاد در ادامه نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شما فکر می‌کنید ایران در ماه‌های آینده بخواهد برنامه هسته‌ای خود را قطع کند، گفت: برنامه هسته‌ای ما صلح‌آمیز و اهداف انسانی در بر دارد. بنابر این هیچ وقت متوقف نمی‌شود.
وی تاکید کرد: غربی‌ها مخالف پیشرفت کشورهای مستقل هستند اما در برابر ملت‌های مستقل بهانه می‌آورند چون با پیشرفت ما مخالفند. وقتی ماهواره به هوا پرتاب کردیم آنها مخالفت کردند. ما برای پرتاب ماهواره احتیاج به موشک داریم؛ سال‌ها ماهواره ساخته‌ایم و با غربی‌ها قرارداد بسته‌ایم که آن را به فضا پرتاب کنند، اما آنها این کار را نکردند علیرغم اینکه با ما قرارداد داشتند.
وی ادامه داد: بنابر این ما باید ماهواره را خودمان به فضا پرتاب کنیم. اما وقتی وسیله پرتاب را می‌سازیم، آنها مخالفت می‌کنند. ما یک کشور بزرگ هستیم،می‌خواهیم ماهواره داشته باشیم، اما آنها پرتاب نمی‌کنند. چه باید بکنیم. خودمان باید پرتاب کنیم و بعد مخالفت می‌کنند می‌گویند موشک خطرناک است.
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: ما نیازمند نیروگاه اتمی هستیم آنها سال‌ها با ما قرارداد داشتند به طور یکطرفه آن را لغو کردند و پول ما را خوردند و کاری هم نکردند. ما خودمان باید نیروگاه بسازیم آنها به ما نخواهند داد. وقتی می‌خواهیم خودمان بسازیم، می‌گویند خطرناک است.
وی افزود: آنها بمب دارند و در حال حاضر بمب‌های جدید می‌سازند، رژیم صهیونیستی را به بمب اتم مجهز و از آن دفاع می‌کنند. اما با ما مخالفت می‌کنند آنها نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: در حال حاضر در نیجریه کمبود برق وجود دارد، تولید هزار مگاوات برق از طریق سوخت فسیلی 500 میلیون دلار هزینه دارد اما از طریق هسته‌ای 60 هزار دلار هزینه دارد. به نظر شما کدام به نفع ملت‌ها است ضمن اینکه سوخت فسیلی هوا را آلوده می‌کند.
وی تاکید کرد: غربی‌ها 400 نیروگاه اتمی دارند وهر روز می‌سازند اما با ساختن نیروگاه توسط ما مخالفند آنها افکار استعماری دارند و می‌خواهند ما به آنها وابسته باشیم زیرا یکی از راه‌های استقلال، پیشرفت علمی و صنعتی است و آنها با پشرفت علمی ما مخالفند که باید گفت آنقدر مخالفت کنند تا زیر پایشان علف سبز شود.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آموزش و پرورش بین ایران و نیجریه آیا مایلید ارتقاء یابد زیرا در این را ترکیه و مصر دانشگاه دارند ولی ایران ندارد،‌گفت: ما آماده‌ایم در این خصوص همکاری کنیم. ایران دانشگاه‌های پیشرفته‌ای دارد و در این جهت ما آماده مبادله هستیم و از وزیر خارجه خواهم خواست موضوع را بررسی کند.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری از کشور نیجریه که از وی پرسید آیا فکر می‌کنید آمریکا به ایران حمله کند،‌گفت: شما چه فکر می‌کنید، شما که فردی رسانه‌ای و با نظرات مردم آشنا هستید فکر می‌کنید مردم نیجریه نسبت به آمریکا چه فکر می‌کنند آیا آمریکا را دوست دارند؛ بله این به خاطر رفتار دولت آمریکا است که ملت‌ها دوستش ندارند.
وی افزود: بنده با مردم زیاد صحبت می‌کنم امروز مردم 5 قاره مخالف آمریکا هستند، تنها راه نجات احترام به حقوق ملت‌ها است باید از قانون و عدالت آنها تبعیت کنند و هیچ دولتی نمی‌تواند کاری انجام دهد.
وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها امروز نمی‌توانند خودشان را اداره کنند و دارای مشکلات فراوانی هستند،‌گفت: آنها کسانی هستند که یک چاه نفت را مهار کنند، چه طور می‌توانند دنیا را اداره کنند. بنده در سفر نیویورک می‌خواستم از برج‌های دوقلوه بازدید کنم آنها گفتند نمی‌توانیم امنیت برقرار کنیم. بنده گفتم شما در نیویورک نمی‌توانید امنیت برقرار کنید چه طور در عراق و افغانستان می‌خواهید امنیت برقرار کنید.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه ما خبرنگاران به صورت آزادانه نمی‌توانیم به ایران بیاییم گفت، همین الان من از شما دعوت می‌کنم به ایران سفر کنید بنده هفته‌ای یک بار مصاحبه دارم و از همه دنیا به ایران به صورت آزادانه سفر می‌کنند و ما تنها کشوری هستیم که قبل از مصاحبه سؤالات خبرنگاران را کنترل نمی‌کنیم.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که از وی پرسید که ایا شما ارتباط خونی با بیت حضرت محمد (ص) دارید، گفت: من از فرزندان رسول‌الله هستم.
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما تاکید کردید نفت را نباید با دلار فروخت، زیرا دلار موقعیت دولت آمریکا را تقویت میکند آیا شما جایگزینی برای این موضوع در کشورتان داشته‌اید و آیا برنامه هسته‌ای ایران در خلیج فارس موازنه ایجاد نمی‌کنند، گفت: در حال حاضر ما رابطه نفت با دلار را قطع کرده‌ایم البته قیمت‌گذاری به دلار است برای اینکه بورس نفت به دلار است و ما ذخایر خود را به ارز‌های معتبر تغییر داده‌ایم زیرا هژمونی دلار باعث سرایت بحران اقتصادی آمریکا در سایر کشورها می‌شود و این معنایش این است که با کاغذ ثروت ملت‌ها را غارت کردند و این به خاطر هژمونی دلار است و باید آن را بر هم زد.
وی اضافه کرد: کشورهای حاشیه خلیج فارس با هم برادرند و روابط دوستانه‌ای دارند و همانطور که رابطه ما با شما برادرانه است و رابطه قدرت نیست و باید رابطه قدرت اساسا ریشه‌کن شود و محبت و برادری جایگزین آن شود و در نظرسنجی‌ها بیش از 90 درصد طرفدار برنامه هسته‌ای ما هستند.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص پیشنهاد جابجایی سازمان ملل گفت: آمریکا نظرات خود را تحمیل می‌کند و همانطور که در شورای امنیت نظرش را تحمیل می‌کند، کشورها باید برای سفر به سازمان ملل از دولت آمریکا ویزا بگیرند در حالی که باید از سازمان ملل ویزا بگیرند یا باید آمریکا سلطه‌اش را از سازمان ملل بردارد و یا به جای مستقل دیگری سازمان ملل منتقل شود.
رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی در خصوص ریشه ناامنی‌ها در خاورمیانه گفت: ناامنی‌ها در خاورمیانه ریشه داخلی ندارد و مشکلات آن تحمیلی است و اگر از بیرون خاورمیانه که منطقه انرژی، سیاست و فرهنگ است استعمارگران دخالت نکنند ناامنی وجود نخواهد داشت.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگاری دیگری که از وی پرسید، نیجریه به زودی ریاست شورای امنیت را به عهده می‌گیرد و عده زیادی در این کشور مخالف همراهی نیجریه برای تحریم علیه ایران هستند و در ضمن اینکه نیجریه روابط گسترده‌ای با آمریکا دارد در این خصوص لطفا توضیح دهید، گفت: ما می‌خواهیم همه ملت‌ها با هم رابطه داشته باشند؛ رابطه دوستانه و عادلانه و اساسا مشکل ما در بحث هسته‌ای نیجریه نیست بلکه مشکل‌مان آمریکا است که دشمن ما است و آمریکا دشمن همه ملت‌ها است و هم ما و هم شما باید آنقدر قوی شویم که آمریکا نتواند زور بگوید.





پس از بازگشت به تهران؛
احمدی‌نژاد دستاوردهای سفر به مالی و نیجریه را تشریح کرد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور کشورمان در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد تهران دستاوردهای سفر 4 روزه به دو کشور مالی و نیجریه را تشریح کرد.


? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز جمعه در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد تهران دستاوردهای سفر به دو کشور مالی و نیجریه در قاره آفریقا تشریح کرد.
وی با تبریک پیشاپیش بعثت رسول گرامی اسلام سفر به کشور مالی را دوجانبه خواند و گفت: کشور مالی از مراکز فرهنگی سرزمین آفریقا و دارای مردمی صمیمی است.
رئیس جمهور اضافه کرد: مردم این کشور تقریبا با ایران آشنا هستند و مسائل ایران را دنبال می‌کنند و ما چند یادداشت تفاهم برای گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با آنها امضا کردیم.
احمدی‌نژاد گفت: در سفرمان به کشور مالی به شهر تومبوکتو در شمال مالی رفتیم و در آنجا با علمای این شهر دیدار داشتیم.
وی افزود: نقطه نظرات آنها همان چیری است که ملت ایران بیان می‌کنند.
احمدی‌نژاد ادامه داد: در کشور نیجریه نیز در هفتمین نشست سران گروه دی هشت که هشت کشور اسلامی در حال پیشرفت هستند شرکت کردیم و تلاش شد تا در مسائل مختلف به دیدگاه‌های مشترکی برسیم.
رئیس‌جمهور گفت: در حاشیه اجلاس سران گروه دی هشت ملاقات‌هایی با رئیس‌جمهور ترکیه و نیجریه داشتیم که در ملاقات با عبدالله گل برای همکاری در سطح بین‌الملل و ادامه راه بیانیه تهران تاکید شد و در دیدار با رئیس‌جمهور نیجریه نیز رایزنی‌هایی برای همکاری دوجانبه صورت گرفت.
وی گفت: در نیجریه مورد استقبال وسیع مردم قرار گرفتیم و قرار شد در این سفر همکاری‌های مشترکی داشته باشیم و کمیسیون مشترکی نیز در این زمینه تشکیل خواهد شد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد