سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند چون از صفّین به کوفه بازگشت به شبامیان گذشت و آواز گریه زنان را بر کشتگان صفین شنود . حرب پسر شرحبیل شبامى که از مهتران مردم خود بود به سوى حضرتش آمد . امام فرمود : ] چنانکه مى‏شنوم زنان شما بر شما دست یافته‏اند چرا آنان را از افغان باز نمى‏دارید ؟ [ حرب پیاده به راه افتاد و امام سواره بود ، او را فرمود : ] بازگرد که پیاده رفتن چون تویى با چون من موجب فریفته شدن والى است و خوارى مؤمن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :33
کل بازدید :175635
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/15
7:54 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
حیدرپور در گفت‌و‌گو با فارس:
بصیرت دانشجویان همواره نقشه‌های فتنه‌گران را نقش بر آب می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دانشجویان همواره با بصیرت کامل حوادث را رصد کرده و نقشه‌ها و اهداف طراحی شده دشمنان و فتنه‌گران را نقش بر آب می‌کنند.


عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بصیرت همیشگی دانشجویان در فتنه‌های بوجود آمده در کشور، اظهار داشت: در حوادث بعد از انقلاب فتنه‌های بسیاری در جمهوری اسلامی به وجود آمد که این فتنه‌ها شامل فتنه‌های داخلی و خارجی است.
وی با بیان اینکه فتنه‌ها منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست و از زمان پیامبر و حضرت امیرالمؤمنین نیز وجود داشته است، گفت: همواره شاهد مشابهت‌هایی نیز در فتنه‌های اخیر و زمان پیامبر و حضرت علی (ع) هستیم.

* جنبش دانشجویی همواره اهداف امام راحل و انقلاب را عملی کرده است

به گفته این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همیشه فتنه‌گران و کسانی که به فکر آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران بودند روی قشر دانشگاه، جنبش دانشجویی و حرکات دانشجویان حساب بازکرده‌اند غافل از اینکه یکی از اقشاری که در جمهوری اسلامی ایران در عملی کردن اهداف انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) نقش مؤثر داشته‌، جنبش دانشجویی بوده است.
وی افزود: نقش جنبش دانشجویی در طول تاریخ بعد از انقلاب کاملا ملموس بوده است و در زمان قبل و بعد جنگ و در زمان دفاع مقدس دانشجویان نشان دادند که همواره معتقد به آرمان‌های امام و اهداف انقلاب اسلامی بوده و هستند و با دقت به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش می‌دهند.
این نماینده مجلس هشتم در ادامه گفت‌وگوی خود به فارس گفت‌: بعد از رحلت امام خمینی (ره) نیز دانشجویان کاملا گوش به فرمان مقام معظم رهبری شدند و همواره با بصیرت کامل وارد قضایا شده و برخلاف اهداف طراحی شده دشمنان عمل و همه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.
حیدرپور تأکید کرد: در حوادث اخیر نیز شاهد بودیم که دانشجویان با هوشیاری تمام حوادث را رصد و مطابق نظرات مقام معظم رهبری این حوادث را تجزیه و تحلیل کردند.
وی افزود: با اقدامات مناسب دانشجویان همواره طراحی‌ها و نقشه‌های فتنه‌گران نقش بر آب شده و این دانشجویان نشان دادند که همیشه پایبند به آرمان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری هستند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد