سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی که به یقین او را صالح دانسته ای، مبادا که بدگمانی، [نظر] تو را نسبت به او تباه سازد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :41
بازدید دیروز :53
کل بازدید :175467
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/9
10:7 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
در نشست خبری رحیمی اعلام شد؛
دولت روز پس از عید فطر را تعطیل کرد

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور در خصوص تعطیلی روز‌های بعد از عید فطر، گفت: هیئت دولت در جلسه امروز خود مصوب کرد روز بعد از عید فطر تعطیل باشد.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور امروز چهارشنبه پس از جلسه هیئت دولت طی نشست خبری با خبرنگاران در خصوص تعطیلی روز‌های بعد از عید فطر، گفت: در راستای رفاه حال مردم روزه‌دار مثلا در صورتی که جمعه عید فطر اعلام شود، شنبه - روز پس از عید فطر- تعطیل است.
وی ادامه داد: در جلسه امروز هیئت دولت مقرر شد معادل ساعت کاری روز بعد از عید فطر که تعطیل است، در بقیه ایام سال جبران شود.
بر اساس این گزارش طرح دادن اختیار به دولت برای تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان و افزایش تعطیلات عید فطر از سوی مجلس شورای اسلامی مسترد شد.
برپایه این گزارش این طرح دارای بیش از 50 امضا بود که امضاکنندگان در جلسه امروز مجلس امضای خود را پس گرفتند به نحوی که تعداد امضا‌کنندگان به کمتر از 15 نفر کاهش یافت و بر این اساس این طرح مسترد شد.


  
  
اعتراف سایت موسوی به خبر سازی/ این خبر ساختگی را بخوانید
سایت جرس وابسته به تشکیلات موسوی و مهاجرانی و کروبی و دوستان، صراحتا به خبرسازی دروغ توسط خبرنگاران و سردبیر خود اعتراف کرد.


به گزارش جهان، خبرنگاران سایت جرس به بهانه تماس تلفنی عبدالله نوری با مهدی کروبی، خبری از جزئیات این گفت وگوی تلفنی منتشر کردند که بلافاصله پس از مدتی مجبور به تکذیب آن شدند.

جرس در همین رابطه مجبور به عذرخواهی شد و نوشت: از جزئیات این تماس تلفنی خبری از سوی برخی دوستان جوان از خبرنگاران داوطلب مقیم ایران به جرس واصل شده بود که متاسفانه قبل از بررسی صحت و سقم جزئیات آن منتشر شده بود. در تماس با جناب آقای نوری مشخص شد که تمام این تماس بیش از یکی دو دقیقه نبوده است و از حد احوالپرسی در حد یکی دو جمله فراتر نرفته است و کلیه جزئیات این گزارش منتشر شده زائیده ذهن خلاق خبرنگاران جوان بوده است .

جرس ضمن عذرخواهی از جناب آقای نوری از کلیه دوستان جوانی که خبرنگاران داوطلب جنبش هستند صمیمانه تقاضا می کند ذهنیات خود را با واقعیات مخلوط نکنند.

و اما نکته جالب، خبری است که در همه رسانه های سبز به نقل از جرس و با عنوان جزئیات مصاحبه تلفنی عبدالله نوری با کروبی منتشر شده است.

متن کامل این خبر ساختگی که جرس آن را منتشر و بعد هم تکذیب کرده و گفته است زائیده ذهن خبرنگارانش است به شرح ذیل است.

انتشار متن کامل این خبر از جهت آشنائی با سطح و توانائی یک رسانه در انتشار اخبار دروغ و خبر بافی قابل توجه است.

در خبر اولیه جرس آمده است: "عبدالله نوری به دنبال هتک حرمت بیت و حریم خصوصی مهدی کروبی از رهبران جنبش سبز توسط مزدوران و جنایتکاران وابسته به حکومت ، با اوگفتگو کرد.

در این گفتگو عبدالله نوری با محکوم کردن هتاکی و اهانت نسبت به مهدی کروبی و بیت ایشان افزود: این نوع جنایت ها ودست زدن به اعمال غیر انسانی و غیر اخلاقی ، دلیل نبود عقلانیت و ذبح فضائل اخلاقی توسط اربابان قدرت و ثروت برای بقا در مسند به هر قیمت می باشد، عبدالله نوری در ادامه بیان داشت : حاکمیت هیچ علاقه ایی به پاسخگویی نسبت به اعمال و رفتار خود ندارد و هر سوال کننده و منتقدی را به هر شکل سرکوب می کند ویا با برچسب های نخ نما ئی چون برانداز ، جاسوس و یا عامل آمریکا و اسرائیل متهم می کند در حالی که رفتار و اعمال حاکمیت برای نابودی انقلاب و نظام و تهی کردن آن از فضائل اخلاقی ومعنویات بسیار موثر تر از نقشه ها و توطئه های بیگانگان است وی در ادامه افزود: امروز پس ازچندین سال درآمد افسانه ایی نفت کشور در حوزه های مختلف با بحرانهای جدی روبروست ، چترفقرومحرومیت بسیار گسترده تر شده ، بیکاری و کم رنگ شدن فضائل اخلاقی در میان جامعه خصوصا جوانان دغدغه امروزاکثر خانواده هاست، رشد توسعه و سازندگی درصنایع و کشاورزی بسیار کند شده ، به دروغ اوضاع اقتصادی ، سیاسی و بین المللی رو به رشد و خوب بیان میشود در حالی که مردم با آگاهی و درایت خود ونگاه به زندگی خود و فرزندان و اطرافیانشان خلاف آن را احساس میکنند وی با بیان این نکته که حاکمیت با توجه به بحران مدیریت در حوزه های مختلف چاره ای جز ایجاد بحران های خودساخته جهت انحراف افکار عمومی از مشکلات زیربنائی سیاسی ،اقتصادی و بین المللی ندارد عبدالله نوری در ادامه افزود: چگونه حاکمیت مدعی است اکثریت جامعه پشتیبان اوست ولی نه تنها بر اساس قانون اساسی به معترضان و منتقدان اجازه هیچ نوع تجمع و اعتراضی را نمی دهد حتی نسبت به آنها دست به اعمال مذبوحانه و غیر انسانی میزند ، یک روز درخیابان ها و نسبت به مردم و جوانان که تنها جرمشان سئوال از سرنوشت رای شان است جنایت و حرمت شکنی صورت میدهند، یک روز برای نشان دادن اقتدار نظام زندان ها از زنان و مردان این آب و خاک پر می شود و برای پروژه اعتراف گیری از هیچ خلافی و اهانت و حرمت شکنی کوتاهی نمی کنند، روزی بر بیوت مراجع و علمای آزادی خواه و منتقد می تازند و اهانت روا می دارند ، روزی برای اساتید ودانشگاهیان فرهیخته و منتقد فضای گفتگو وانتقاد را تنگ میکنند ، روزی درحضورتمام ارکان حکومت ودر روز بزرگداشت امام بریادگارامام آن میکنند که خود لایق آنند و امروز نیز حقوق بگیران و دست نشاندگان جنایتکار همزمان باشبهای قدروروزهای عزای امیرالمومنین و نیز روز قدس یک بار دیگر پرده حیا را میدرند و نسبت به شما و بیت محترم شما دست به هتک حرمت و پرده دری و اعمال غیراخلاقی میزنند و روی خوارج و جلادان اسرائیل را سفید میکنند، جرم شما،موسوی ، رهنورد ، خاتمی ،منتظری ، دستغیب، صانعی، خیل عظیم آسیب دیدگان بی نام و نشان و تمام آزادیخواهان ، عبورازخط قرمزحکومت یعنی دفاع ازکرامت و آزادی انسان وانتقاد ازاستبداد و خودکامگی ست .
در ادامه عبدالله نوری برحمایت قاطع خود از مهدی کروبی تاکید کرد و آمادگی خود را نسبت به همراهی ایشان اعلام داشت.
در این گفتگو مهدی کروبی با تاکید بر مواضع خود افزود نسبت به راه و هدف خود ایمان دارد و از مسیر دفاع ازحقوق مردم و منافع ملی ایران به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد وافزود با بروزاعمال غیر انسانی جنبش پویا و با درایت مردم ایران جهت احقاق حقوق خود مصمم تر میشود و از ارعاب و سرکوب مستبدان نمی هراسد"


  
  

نامه 5 فتنه گر به همسرسارکوزی: کیهان دروغ می گوید، شما فاسد نیستید

پنج تن از زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر کرج نامه‌ای به کارلا برونی، همسر فاسد سارکوزی، رئیس جمهوری فرانسه نوشتند و از وی در برابر اتهامات روزنامه کیهان پشتیبانی کردند.

به گزارش جهان 5 فتنه گر از داخل زندان کرج در نامه ای به همسر سارکوزی از مطالب اخیر روزنامه کیهان، در خصوص فساد اخلاقی وی اعلام برائت کردند.

این پنج زندانی سیاسی ضمن انتقاد از روزنامه کیهان نوشته اند که آنها نیز «مشمول درج غیر اخلاقی‌ترین مطالب در مورد خود و خانواده‌هایشان»، در این روزنامه بوده‌اند.

زندانیان با تقدیر از اقدام کارلا برونی در حمایت از س الف، آورده‌اند که دولت و ملت فرانسه در تاریخ معاصر «همواره پیشگام دفاع  از حقوق بشر در ایران بوده اند. 


  
  
روز قدس امسال سبز سبز بود + گزارش تصویری
سرویس سیاسی جهان-تمام کسانی که در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کرده بودند و حتی تمام آنها که از تلویزیون مراسم را تماشا کردند، بر سبزی تمام عیار روز قدس امسال صحه می گذارند. افسوس که تصاویر تلویزیونی نتوانست سبزی این روز را به خوبی نمایش دهد. چرا؟
بیش از سی سال است که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم در سراسر کشور و در بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی مسلمانان ممالک غیر اسلامی با لبیک به ندای الهی حضرت روح الله، از آرمان فلسطین حمایت می کنند و آزادی قدس شریف، قبله اول مسلمین و محل عروج پیامبر اعظم (ص) را فریاد می زنند. اما مراسم امسال ویژگی، طراوت و تازگی خاصی داشت که آن را از قبل متمایز می کرد. این ویژگی خاص، آیا همزمانی با مذاکرات از قبل شکست خورده سازش در آمریکا بود؟ آیا رسوایی جهانی صهیونیسم جنایتکار درماجرای کاروان آزادی و بیداری روزافزون افکار عمومی دنیا بود؟ اینها همه مهم و تاثیر گذار بوده است؛ اما ...

امسال روز قدس، "روز قدر" بود. مردم روزه دار و مسلمان، شب بیست و سوم را - که محتمل ترین شب قدر است - تا سحر به عشقبازی با خدا، استغفار و طلب حاجات پرداخته بودند و روز بیست و سوم پاکیزه از گناهان سال گذشته شان و قبل از اینکه کوچکترین غباری به دلهای صیقل خورده و آیینه گونه شان نشسته باشد، به راهپیمایی آمدند و چه دعایی مستحق تر برای اجابت، از دعایی که شب قدر با گریه در سجده و روز قدر با فریاد بر زبان روزه دار سبز گردد: "فلسطین آزاد باید گردد."
انشاء الله



















  
  
رحیمی در آیین افتتاح 950 طرح تعاونی در کشور:
داغ «آخ گفتن» یک ایرانی در مقابل تحریم را به دل دشمنان می‌گذاریم

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور گفت:‌ داغ "آخ گفتن " یک ایرانی در مقابل تحریم را به دل دشمنان خواهیم گذاشت.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور که صبح امروز یکشنبه به همراه محمد عباسی وزیر تعاون به شهرستان نظرآباد سفر کرده بود، پس از افتتاح همزمان 950 طرح تعاونی در سراسر کشور طی سخنانی روز قدس را یکی از مسائل بسیار مهم و یادگار عظیم حضرت امام (ره) در طول حیات اسلام دانست و گفت: اسلام در این روز در دنیا و پهنه گیتی به تنفس نشست و یک اکسیژن خالص تمام عیار را استشمام کرد و این روز دنیا را دربرگرفت و در کشورهای مختلف دنیا به ویژه در بلاد کفر و آمریکا و انگلیس روز قدس برگزار شد و جهانی شد.
وی با اشاره به مذاکرات به اصطلاح سازش که در آمریکا برگزار شد، تأکید کرد: دشمنان کوردل و جاهل مدعی، همزمان و مصادف با روز قدس جریان سازش را به راه انداختند و محمود عباس را به آمریکا بردند و در کنار رئیس دولت رژیم غاصب صهیونیستی نشاندند تا سازش راه بیندازند. اما از سویی دیگر در تمام ممالک اسلامی و غیراسلامی مردم در روز قدس به خیابان‌ها و مجامع آمدند.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه امروز بیش از 60 سال از تصرف خصمانه، ظالمانه و ستمگرانه قدس سپری شده است، یادآور شد: یک عده با تحریک مافیای جهانی مستقر در انگلیس، این تخم و بذر نامشروع را در آنجا پاشیدند و مردم را به زور و به وسیله کشتارهای متعدد آواره کردند. البته آوارگی مختص یهودیان صهیونیست‌ که گرفتار لعن آدمیان شدند، بود؛ پیامبرکشانی که به دستورات وحی گوش ندادند و به هر بهانه‌ای پیامبران را کشتند و از فرمان آسمانی تبعیت نکردند و آواره شدند.
رحیمی تعداد این صهیونیستها‌ را حدود 40 میلیون نفر ذکر کرد و با بیان اینکه بخشی از آنها یهودی صهیونیست هستند، خاطرنشان کرد:‌ البته یهودی هم نیستند چرا که صهیونیست راهی خلاف دین یهود را طی کرده اما از یهود منفعت جویی می‌کند.
وی ادامه داد: آنها خود را نژاد برتر می‌دانند و برای هیچ ملت و مردمی کرامت قائل نیستند و آنها را نوکر خود می دانند. رباخواری از هر طریق نامشروع را برای خود مجاز می‌دانند و بر خبرگزاری‌ها تسلط پیدا کردند تا آوازه شوم پلید خود را به گوش مردم برسانند و حق را ناحق و ناحق را حق جلوه دهند.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه صهیونیستها تلاش می‌کنند یک جنین یهودی را به هر قیمتی نگه دارند و یک جنین غیریهودی را از بین ببرند، گفت: یک پزشک زنان و زایمان در آمریکا 8 هزار سرخ پوست را اقیم کردند که این آمار در یکی از نشریات اوایل انقلاب به چاپ رسیده بود.
رحیمی تصریح کرد: یک عقیده پلید و شیطانی در آنها وجود دارد که به هر بهانه خون می‌ریزند و البته تمام خون‌هایی که ریخته می‌شود خون مسلمانان است. البته مسیحیان مخالفند ولی ظاهرا با هم متحد شده‌اند و عده‌ای مسیحیان صهیونیست نیز با آنها هستند که نه به دین خود و نه به پیامبر خود اعتقادی ندارند و خباثت آنها به اوج رسیده و نمونه آن اتفاقاتی است که در فلسطین رخ می‌دهد.
معاون اول رئیس جمهور به تسلط صهیونیست‌ها بر اقتصاد دنیا و اکثر رسانه‌ها و مطبوعات بین‌المللی برای تسلط بر دنیا اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، روز قدس و آرمان‌های امام خمینی در مقابل آنهاست و در حالی که آنها در گذشته با یک پیغام حکومت ها را جابه جا می‌کردند امروز در تحریم اخیر به التماس افتاده‌اند و به کشورهای دنیا باج می‌دهند.
رحیمی خاطرنشان کرد: آنها امروز به جاده سقوط و ذلت افتادند البته این غول بی شاخ و دم آنقدر بزرگ است که سقوط آن زمان می‌خواهد ولی اولین ضربه را از امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی خوردند و امروز نیز با رهبری مقام معظم رهبری و شجاعت رئیس جمهور این موضوع ادامه دارد.
وی به شجاعت رئیس جمهور در عرصه سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور از هیچ کس نترسید و از هیچ نقطه‌ای عقب ننشست در حالی که در گذشته برخی ترسیدند و از مبارزه با این غول بی شاخ و دم عقب نشستند اما احمدی نژاد ایستاد و با آنها مبارزه کرد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد و همچنین پروژه‌ها و طرح‌هایی مثل آبرسانی اسلام شهر، فرودگاه مشهد و پارس جنوبی که اخیرا افتتاح شده‌اند، گفت: به معنای شکستن پهلو و «نه» بزرگ امت اسلامی که مؤدب با آداب الهی است به دشمنان بود.
رحیمی پیشرفت‌ها در عرصه‌های گوناگون کشور را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: تحریم که تحریمی شدید است را با برخوردی شدیدتر از آن خواهیم شکست.
وی با اشاره به یک نظرسنجی که عمده نظرات آن مبنی بر شکست تحریم علیه ایران است، خاطرنشان کرد: دولت تلاش می‌کند در زمان تحریم، مردم فشاری را متحمل نشوند.
معاون اول رئیس جمهور یاداور شد: در جلسه‌ای که خدمت مقام معظم رهبری حضور داشتیم ایشان از گروهی که برای مبارزه با تحریم‌ها تدبیر کردند و برنامه ریختند تقدیر کردند.
رحیمی خاطرنشان کرد: هرگاه دشمن مانع و سدی بر سر راه نظام گذاشته ما راه دیگری پیدا کردیم و به دعای خیر رهبری موفق شدیم.
وی با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته در حوزه نفت و گاز علیه ایران گفت: کارهای مهم پارس جنوبی را به 4 پیمانکار ایرانی واگذار کردیم که آنها گاز را استخراج و تصفیه کنند و محصولات پتروشیمی تولید کنند و بندر عظیمی نیز برای صادرکردن این محصولات تأسیس می‌شود و در چند روز آینده نیز از وزیر نفت خواهید شنید که همه نیاز بنزین کشور در داخل کشور تولید خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه با دعای مردم و رهبری و سختکوشی دولت رئیس جمهور، داغ "آخ گفتن " یک ایرانی در مقابل تحریم را به دل دشمنان خواهیم گذاشت، ابراز امیدواری کرد: به برکت ماه مبارک رمضان به زودی صدای شکستن استخوان تحریم را به گوش جهانیان برسانیم.


  
  

کروبی بهترین خدمتگزار ما بوده است!

 

وی از بینندگان خود پرسید: آیا ما بیشتر به نظام ضربه زدیم یا شخصی مثل مهدی کروبی؟ وقتی شخصی مثل مهدی کروبی آنچنان به ضد انقلاب خدمت می‌کند نباید اجازه تخریب وی را بدهیم و باید حمایت نماییم. ما باید کروبی را بیشتر تشویق نماییم تا در مقابل ولایت فقیه نیز بایستد و آن را زیر سئوال ببرد.

 علیرضا نوری زاده جاسوس دوجانبه در اظهاراتی جدید در حمایت از کروبی و موسوی گفته است اینکه فردی مثل مهدی کروبی در مقابل ولایت فقیه ایستاده است از افتخارات ما محسوب می شود.

 به گزارش جوان آنلاین، این جاسوس در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه صدای آمریکا پخش می‌شد با طرح سوالی از بینندگان گفت: «آیا ما بیشتر به نظام ضربه زدیم یا شخصی مثل مهدی کروبی؟ سپس اظهار می‌کند وقتی شخصی مثل مهدی کروبی آنچنان به ضد انقلاب خدمت می‌کند نباید اجازه تخریب وی را بدهیم و باید حمایت نماییم. ما باید کروبی را بیشتر تشویق نماییم تا در مقابل ولایت فقیه نیز بایستد و آن را زیر سئوال ببرد.»

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که برخی از رهبران فتنه از جمله شخص مهدی کروبی هنوز ادعا دارد که راه ما راه امام خمینی است.

سوال اینست که آیا راه امام اینست که آنچنان رفتار کنیم که دشمنان واقعی‌ امام، اسلام و دین وجود ما را موجب خدمت معرفی کنند؟

گفتنی است، کسانی که ادعای راه امام خمینی را دارند باید بدانند اصلی ترین شعار حضرت امام مبارزه با استکبار جهانی بخصوص امریکا و اسرائیل جنایتکار بوده است.


89/6/4::: 6:43 ع
نظر()
  
  
<   <<   6   7   8   9      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد