سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار یاد خداوند ـ عزّوجلّ ـ کند، خداوند، دوستش خواهد داشت، و هرکه بسیار یاد خدا کند، برایش دو برائت نامه نوشته خواهد شد : برائتی از دوزخ و برائتی از نفاق . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :45
بازدید دیروز :45
کل بازدید :175418
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/8
8:34 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه

نگاهی به تناقضات فکری و عملی مهدی کروبی

 

در صحنه بزرگ انقلاب، افرادی وجود داشتند که در فراز و فرودهای اوایل انقلاب به ستونهایی برای حمل گوشه ای از بار سنگین نظام بدل شده بودند اما امروز به یاری تغییر معادلات سیاسی حاکم بر سه دهه مدیریت اجرایی کشور و تحدید روابط مافیایی سیاسی و اقتصادی، به منتقمین حاکمیت توده های کوخ نشین و نقطه تقابل ارزشهای راستین امام و انقلاب تنزل کرده اند.

   شبکه خبر دانشجو: حضرت علی (ع) فرمودند: بدانید که خدای متعال مردم بوقلمون صفت را دشمن دارد.

بوقلمون پرنده ای است که هنگام اضطراب، پوست برهنه در ناحیه گلو و سرش را از رنگ خاکستری به رنگهای قرمز، سفید و آبی تغییر می دهند. بوقلمون صفت، آدمی دو رو، بی منطق و دمدمی مزاج است، هر لحظه تغییر رای و عقیده می دهد، هر لحظه به رنگ و حالتی دیگر در می آید. 

 در صحنه بزرگ انقلاب، افرادی وجود داشتند که در فراز و فرودهای اوایل انقلاب به ستونهایی برای حمل گوشه ای از بار سنگین نظام بدل شده بودند اما امروز به یاری تغییر معادلات سیاسی حاکم بر سه دهه مدیریت اجرایی کشور و تحدید روابط مافیایی سیاسی و اقتصادی، به منتقمین حاکمیت توده های کوخ نشین و نقطه تقابل ارزشهای راستین امام و انقلاب تنزل کرده اند، اما همچنان متوقع جایگاهی هستند که به سبب تخطی از تعهدات خود به نظام و عیان شدن نیات غیرخالصانه شان در پیشگاه ملت، آن را از دست داده اند.

تناقضات اعتقادی و تلون رفتاری در فتنه گران و پدران معنوی آنها و نوچه های تازه به دوران رسیده عالم سیاست در یکساله پس از انتخابات که قوه قضا فرصت بروز و ظهور «من ِ»واقعی آنها را به واسطه اغماض در برخورد قانونی به آنها اعطا کرده است از پشت پرده بیرون افتاده و به خوبی ظهور کرده است و برای مردم روشن شده است که قانون، خط و راه امام، مردم مداری، عدالت، صداقت، دمکراسی، آزادی، تحمل مخالف، احترام به رای مردم، وفاداری به ارزشها، و شعارهایی از این قبیل تنها لفافه ای برای کتمان ذات سیاسی فتنه گران و حفظ جایگاه غیرقانونی آنهاست.

 اکنون سران فتنه شعارهای آرمانخواهانه ای را که در ایام تبلیغات انتخاباتی سر می دادند به فراموشی سپرده اند و این نقض شعارها و رنگ به رنگ شدن رفتار آنها تا جایی پیش رفت که دیگر از ظاهر کردن حرکات ناهنجار خود واهمه ای نداشته و علنا در مقابل نظام ایستاده اند و اکنون به جایی رسیده اند که اعتقادات بدیهی اسلامی را علاوه بر مطالبات سیاسی انقلابی نقض می کنند و ذات دین گریز خود را برملا می کنند.

 در این بین بررسی اجمالی برخی رفتارهای رنگارنگ "شیخ اصلاحات" درس عبرتی برای همگان و محکی برای بازشناسی «یاران مدعی» نظام است.

 تغییر یا استحاله؟!

بخشی ازمتن سخنرانی کروبی که پیش از خطبه های نماز جمعه در دانشگاه تهران ایراد شده و در روزنامه شلمچه در نیمه دوم بهمن ماه 76 منتشر شده است به عنوان شاهد تغییر دیدگاه های کروبی در مسایل متفاوت مورد استناد قرار گرفته است:

  تغییر دیدگاه/ گروهکها

«شما نبودید که با ولایت فقیه مخالفت کردید؟ شما مخالفت و توطئه برعلیه مجلس خبرگان نکردید؟ شما نبودید که آن قدر به این گروهک ها آزادی دادید که ما مصیبتش را هنوز داریم و سال های آینده هم خواهیم داشت؟ شما نبودید که داشتید انقلاب را منحرف و یک خیانتی به تاریخ می کردید؟ مردم انقلاب اسلامی کرده بودند و شما داشتید با شعارهای ملی و ملی گرایی در مقابل اسلام، انقلاب مردم را منحرف می کردید...»(نشریه شلمچه/ بهمن76)

 ببینید اکنون و پس از انتخابات و به برکت تحرکات اشتباه کروبی، همان گروهکهایی که کروبی پیشتر آنها را مقابل اسلام و انقلاب بر می شمرد چگونه از او حمایت می کنند:

 حزب دموکرات باتاکید بر اینکه بیانیه کروبی تحت عنوان "احیای حقوق اقلیت های قومی و مذهبی "روال جمهوری اسلامی را به باد انتقاد گرفته است گفت: «اقدام آقای کروبی که برای اولین بار ازسوی یک نامزد ریاست جمهوری در رژیم اسلامی عنوان شده با هر منظوری که بوده باشد امری مثبت است. بسیاری از مسائلی که آقای کروبی در بیانیه خود به عنوان تبعیض وستم به ملیت ها و اقلیت های مذهبی تحت ستم بیان کرده، هرگاه از سوی مبارزانی نظیر ما انجام پذیرفته، جرم محسوب شده است.»

 سرکرده گروهک تروریستی پژاک هم چنین می گوید: «برنامه های سران اصلاحات به برنامه های ما نزدیک است. پژاک از میر حسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی به طور جدی حمایت می کند‏.»‏

 سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پیامی با اعلام حمایت از کروبی نوشت: «تا همین جا هم که کروبى قدم برداشته، شایسته و ارزشمند است و کروبى اکنون پس از 21سال به همان‌جا می رسد که منتظری رسیده بود. چه خوب که بخشی از حقیقت تکان دهنده را بیان می کنید و به همین میزان نزد خدا و خلق ماجورید.»

  تغییردیدگاه/ مفهوم آزادی

«می گویند که آزادی نیست، آزادی مطبوعات، آزادی احزاب نیست، کدام آزادی نیست؟ انتظار دارید دوباره 23خرداد منافقین بیایند و راه بیفتند و دوباره بچه مسلمان ها را بکشند؟ این آزادی را می خواهید؟ که می گویید آزادی نیست یا آن آزادیی که انتقاد سالم کنند؛ یا آن آزادی که حرفشان را بزنند یا آن آزادی که در گیر با مسوولان شوند؟ با این آزادی که حتی مجلس و وزیر را استیضاح کنند، همه اینها آزادی اند. کدام نماینده اگر حرفی دارد نمی رود بگوید؟ بله آزادی نیست که گروههای محارب بیایند توی خیابان و ریشه انقلاب را بزنند.»(نشریه شلمچه/ بهمن76)

 «ما می گوئیم که نظام باید به مسیر اصلی خود (اسلامیت توام با جمهوریت) بازگردد. انتخابات سالم و آزاد برگزار شود، مطبوعات مستقل شکل گرفته و آزادی بیان داشته باشند، احزاب و تشکلها حق فعالیت داشته باشند، اصناف و اقشار مختلف مردم به رسمیت شناخته شده و حرمت آنان رعایت گردد.»(اظهارات کروبی در ملاقات با جمعی از اقشار مختلف جامعه /پس از انتخابات 88)

 تغییر دیدگاه/ مقوله تروریست

«اگر دست شما بود که باید هیچ کس اعدام نشود. هم بیایند سرکار و بعد هم هر کاری می خواهند بکنند. وقتی که بچه های مردم را می کشند خانه ها را آتش می زنند، حزب اللهی ها را می کشند و می روند در خانه ها مردم را ترور می کنند زنها را ترور می کنند پاسدارها را می برند شکنجه می دهند، آن وقت انتظار دارید اینها بمانند و اعدام نشوند!»(نشریه شلمچه/ بهمن76)

«معلوم نیست آقایان خود را درچه جایگاهی می بینند که به راحتی و بدون درنظرگرفتن عاقبت کار چنین حکم می دهند. البته وقتی جان آدمی‌زاد چنان ارزان شود که عده ای را به صرف یک اعتراض مدنی در خیابان به گلوله ببندند چنین رفتارهای خارج از رویه ای نیز رواج می یابد. هیچگاه فکر نمی کردیم روزی به چنین موقعیتی برسیم و چنین رفتارهایی در این کشور عادی شود و با میراث امام و انقلاب چنین برخورد شود.»(اظهارات کروبی در ملاقات با جمعی از اقشار مختلف جامعه /پس از انتخابات 88 - در اعتراض به اعدام چند تروریست)

 «می گویند اعدام های آب خوردنی. از نظر تو آب خوردنی است. ناچاریم بگوییم. شما می گفتید که هویدا اعدام نشود. شما می خواستید که به نصیری رییس ساواک شغل و پست بدهید»(نشریه شلمچه/ بهمن76)

 «طبیعی است که ما از مرگ افراد و اعدام آنها متاثر می شویم و اصولا مخالف رواج یافتن چنین برخوردهایی هستیم. اعدام این افراد در شرایطی صورت گرفته است که هیچکس از چندوچون پرونده آنها باخبر نیست و جرم آنها به دلیل علنی نبودن دادگاه و عدم رعایت آیین دادرسی و قانون، برای هیچکس محرز نشده است.»(اظهارات کروبی در ملاقات با جمعی از اقشار مختلف جامعه /پس از انتخابات 88)

 «مخالفانم باید اعدام شوند!» (پس از سفر کروبی به شهر مقدس قم برای شرکت در یک مراسم ختم و درخواست اعتراض آمیز مردم برای محاکمه و خلع لباس وی بدلیل اتخاذ مواضع غیراصولی و ساختارشکنانه پس از انتخابات)

 تغییر دیدگاه/ خدمت به اجانب

«خیال می کنید تعریف از خودتان می کنید، کاری کرده اید که آمریکا خوشحال است . کاری کرده اید که اسراییل مدح از شما کرده و رادیو آلمان وصدای آزاد از شما ستایش می کند؟ این کارهای شما بوده.»(نشریه شلمچه/ بهمن76)

 آدام ارلی (Adam ereli) سفیر آمریکا در بحرین: «تحت هر شرایطی حمایت از اصلاح طلبان در ایران جزو گزینه های اصلی سیاست اوباما باقی خواهد ماند و ما روز به روز آن را پرقدرت تر خواهیم کرد».(پس از انتخابات)

 تغییر دیدگاه/ جایگاه دولت

شیخ اصلاحات که به بهانه آنچه تقلب و برخورد با حامیانش می خواند تندترین مواضع را علیه نظام اتخاذ کرده بود، در چرخشی ناگهانی اعلام کرد که دولت را به رسمیت می‌شناسد و معتقد است چون مراسم تنفیذ برگزار شده، دولت مستقر است و باید برای انجام وظایفش در مقابل مردم به آن کمک کرد.

 تعریف کروبی از دولت رنگ می بازد و تقابل با آن دوباره شدت می گیرد:

 کروبی"جان لاین"، مجری تلویزیون "بی‌بی‌سی" را برای مصاحبه به منزل خود دعوت کرد و به او گفت: «دولت احمدی نژاد چون با زور بر سر کار آمده است مانند سلطنت شده و نمی‌تواند 4 سال خود را به پایان رساند.»

 تغییر دیدگاه/ شورای نگهبان

مهدی کروبی با حضور در برنامه کارشناسی شبکه خبر سیما گفت: «در خصوص شورای نگهبان باید بگویم که در این دوره خوش‌بینی من نسبت به قبل بیشتر شده است.»

 «نظارت شورای نگهبان را قبول دارم . درباره نظارت استصوابی، بالاخره شورای نگهبان نظارت دارد، بنده هم نظارت شورای نگهبان را قبول دارم و باید هم شورای نگهبان ناظر باشد اگر ناظر نباشد دولت‌ها آمده مجلس فرمایشی درست می‌کنند اما حدود این نظارت باید مشخص و توضیح داده شود و اینکه سلیقه‌ای نشود که هر وقت دل آنها خواست عمل کنند و الا بنده هم طرفدار اصل نهاد شورای نگهبان هستم ولی نظارت هم باید باشد.»(در مناظره با موسوی)

 «نتایج اعلام شده برای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری چنان مضحک و شگفت‌آور است که در بیان و بیانیه نمی آید و باید فکر دیگری کرد ... در مقابل این مهندسی و تنظیم ناشیانه رای ملت سکوت نخواهم کرد.»(پس از اعلام نتایج انتخابات - 23/خرداد/88)

 «هرآنچه که من درباره انتخابات گفتم هنوز هم معتبر است، من تکرار می‌کنم، انتخابات سالم نبود.»(شیخ بی سیاست در مصاحبه با روزنامه انگلیسی ساندی تلگراف)

 «بعد از سخنان رهبری و نظر ایشان در مورد سلامت انتخابات، دیگر نباید در زمینه سلامت انتخابات سخنی گفت. سرنوشت سیاسی خود را با امام خمینی و آرمان‌های ایشان گره ز‌ده‌ام و در نظام به جز رهبری با همه اختلاف‌نظر دارم.»(کروبی-10/2/88 – ایام تبلیغات انتخاباتی)

 


  
  

 

 مرندی: سران فتنه از جنس بنی‌صدر هستند

وزیر بهداشت دولت موسوی و هاشمی با تاکید بر اینکه اعتراضات سران فتنه پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری کاملا از پیش طراحی شده بود، گفت: سران فتنه از جنس بنی صدر هستند

مرندی، وزیر بهداشت دولت موسوی و هاشمی با تاکید بر اینکه اعتراضات سران فتنه پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری کاملا از پیش طراحی شده بود، گفت: سران فتنه از جنس بنی صدر هستند.

به گزارش گروه سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، سیدعلیرضا مرندی با تحلیل وقایع بعد از انتخابات و روند استحاله و دگرگونی سران فتنه و اینکه آنان از جنس بنی‌صدر هستند، اظهار داشت: فتنه 88 از قبل طراحی شده بود، اما مقاصد شوم جریان نفاق با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم کاملا خنثی شد و نظام جمهوری اسلامی پیروز این میدان گردید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هادیان اصلی اغتشاشات سال 88 شخصیت هایی بودند که از سلامت انتخابات مطمئن بودند، ولی قصد ایجاد آشوب و فتنه در کشور را داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: اعتراضات سران فتنه پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از پیش طراحی شده بود و آنها قصد آشوب در جامعه را داشتند که هوشیاری و بصیرت مردم سناریوهای آنها را در نطفه خفه کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت دوم موسوی و هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه سران نفاق به دنبال تغییر نظام بودند، اظهار داشت: با گذشت زمان از برگزاری انتخابات، بر همگان ثابت می شد که فتنه ها و آشوب ها از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود.

مرندی فریب خوردگان نفاق 88 را از سران فتنه جدا دانست و اذعان داشت: سران فتنه با تحریک احساسات جوانان و استفاده از دستگاه های تبلیغاتی غربی قصد القای توهم تقلب در میان جوانان را داشتند، اما به هدف اصلی خود دست نیافتند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: موسوی در مصاحبه با مجله «تایم» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت حضور در کسوت ریاست جمهوری ایران در مقابل اختیارات مقام رهبری در حوزه سیاست خارجی و نیروهای مسلح چگونه عمل خواهید کرد، اظهار داشته که با تظاهرات و راهپیمایی در خیابان های تهران، رهبری را وادار به تقسیم قدرت خواهم کرد.

وی با اشاره به سوال خبرنگار مجله «تایم» از موسوی مبنی بر اینکه در صورت شکست در انتخابات چه رویه ای را در پیش خواهید گرفت، تصریح کرد: موسوی با پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه انتخابات جزئی از طرح گسترده و برنامه کلان اصلاح طلبان برای دستیابی به قدرت بوده و راه بازگشت ندارد، عملا پرده از توطئه شوم فتنه گران داخلی و خارجی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برداشت.

وزیر بهداشت دولت میرحسین موسوی همچنین در گفت و گو با شبکه ایران نیز به رابطه خود با میرحسین و نظری که نسبت به وی داشته است، گفت: من یک زمانی شناخت درستی از این افراد نداشتم، خیال می کردم افراد مذهبی و انقلابی هستند؛ البته همان زمان هم برخی افراد می گفتند که این آقایان با قانون اساسی و ولایت فقیه مشکل دارند، ولی من قبول نمی کردم، اما حوادث اخیر

نشان داد که حق با آن افراد بوده است.

مرندی افزود: این آقایان به طور کامل با کل نظام مشکل دارند؛ اینها یک عمر ذهنیت من را از بین بردند و متوجه شدم که در مورد آنها اشتباه می کردم؛ هر کس دیگری هم که تفکری شبیه این افراد دارد، بر طبق فرمایش صحیح و منطقی رهبر معظم انقلاب، از نظام خارج است.

وی با بیان این مطلب که واقعا حیف شد که این افراد به اینجا رسیدند، گفت: این آقایان حداقل برای من ارزشمند و محبوب بودند، اما کاری کردند که حالا به این جایگاه پایین و پست رسیده اند


  
  

مصلحی: کمک 1میلیاردی برخی کشورها به سران فتنه واقعیت دارد

 در حال حاضر که فرصت بیشتری پیدا کردیم پشتیبانی‌های خارجی که از بحث فتنه و سران فتنه انجام شده‌است یک به یک روشن و به نتیجه می‌رسد. بحث یک میلیارد دلاری کمک به سران فتنه توسط برخی کشورها واقعیت دارد بلکه شما می‌توانید بالاتر از آن را نیز حساب کنید.

!یک میلیارد دلار فتنه گران را به جان هم انداخت!

 

در این جلسه مهدی کروبی با بیان اینکه سران فتنه تنها وی و موسوی نیستند و خاتمی و یک چهره سیاسی دیگر نیز این جمع را تشکیل می دهند ،گفته بود «این پولها را که ما نگرفته‌ایم؛ پس حتما «خاتمی » و«...» گرفته‌اند.

   موضوع کمک یک میلیارد دلاری آمریکا به جریان فتنه به صحنه تقابل های جدی میان سران این جریان تبدیل شده است.

به گزارش جوان انلاین ماجرا از آن جا شروع شد که پس از اظهارات آیت الله جنتی مبنی برکمک یک میلیارد دلاری آمریکا به جریان فتنه، دو تن از کاندیداهای شکست خورده دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آخرین جلسه خود به بررسی این موضوع پرداختند.

در این جلسه مهدی کروبی با بیان اینکه سران فتنه تنها وی و موسوی نیستند و خاتمی و یک چهره سیاسی دیگر نیز این جمع را تشکیل می دهند ،گفته بود «این پولها را که ما نگرفته‌ایم؛ پس حتما «خاتمی » و«...» گرفته‌اند.

در همین رابطه گفته می شود مهدی کروبی این موضوع را بهانه ای برای تسویه حساب با خاتمی قرار داده و با بیان اینکه وی حتما باید این موضوع را پی گیری نماید گفته است: « من نمی دانستم بعضی ها یک همچنین پول هایی را گرفته اند».

در همین حال شنیده شده است خاتمی با اطلاع از تصمیم کروبی ،برخی افراد را به دیدار کروبی فرستاده و به وی پیغام داده که از پیگیری این موضع صرفنظر کند.

اختلافات میان مهدی کروبی و محمد خاتمی اخیرا به شدت رشد کرده و تلاش های برخی از چهره های موثر سیاسی متمایل به این جریان نیز برای کاهش این اختلافات سودمند نبوده است. کروبی عقیده دارد خاتمی هیچ هزینه ای نپرداخته ولی می خواهد خود را رهبر جریان نشان بدهد.

به گفته منابع آگاه ،خاتمی امکان طرح اسناد جدید علیه اصلاح طلبان را دلیل اصلی خواسته خود ذکر کرده و گفته است اصلاح طلبان بیش از این توان تحمل ضربات جدید را ندارند.

    


  
  

خشم سفیر انگلیس از منتشر شدن خبر دیدارش با سران فتنه

  پس از آشکار شدن خبر این دیدار، سایمون گس برای یکی از سران فتنه پیغام فرستاده که انتشار خبر این دیدار توسط نزدیکان خود وی انجام شده است و کسی در داخل سفارت از انجام این دیدار مطلع نبوده است.

 به گزارش شبکه ایران، پس از منتشر شدن خبر دیدار پنهانی سیدمحمد خاتمی با سفیر انگلیس، گفته می‌شود آقای سفیر از انتشار این خبر بسیار شوکه و ناراحت شده است و حتی به برخی از منابع امنیتی دستور داده چگونگی نشست این خبر را بررسی نمایند.

 به گفته یکی از منابع آگاه سفیر انگلیس پس از آشکار شدن خبر این دیدار برای آقای خاتمی نیز پیغام فرستاده که انتشار خبر این دیدار توسط نزدیکان خود وی انجام شده است و کسی در داخل سفارت از انجام این دیدار مطلع نبوده است.

 این منبع افزوده است گفته می شود آقای سفیر همچنین قصد دارد از این پس دیدارهایش را با سران فتنه، پنهانی‌تر برگزار نماید.

 تکذیب خبر این دیدار توسط سایت کلمه با اصرار سفیر انگلیس انجام شده است و این اقدام سایت کلمه در فرمانبری از سفیر انگلیس به خاطر حمایت‌های مالی و فنی انگلیس از سایت مذکور می باشد.

    


  
  
 

خبرگزاری فارس: موسوی یکی از سران فتنه به حضور ضدانقلاب، منافقین، سلطنت طلبان، کومله، دمکرات و همه گروه های ضدانقلاب در زیر پرچم فتنه سبز اعتراف کرد.


 

به گزارش گروه " فضای مجازی " خبرگزاری فارس به نقل از جوان آنلاین میرحسین موسوی یکی از سران فتنه به تازگی طی سخنانی در جمع به اصطلاح فرزندان خانواده های ایثارگران به جمع شدن ضدانقلاب، منافقین، سلطنت طلبان، کومله، دمکرات و همه گروه های ضدانقلاب در زیر پرچم فتنه سبز اعتراف کرد.

به گزارش "جوان آنلاین "،وی در این دیدار مدعی شد که "تشکل های که با سیاست های غلط از هم جدا شده بودند، به تدریج به هم نزدیکتر می شوند، با هم مذاکره می کنند و بر سر یک سفره می نشینند. آنچه نقطه وصل آنها با یکدیگر است تلاش برای آزادی، عدالت و تفاهم بر سر پاسداری از حقوق ملت است. مرزهای خودی و ناخودی به تدریج کمرنگ می شود و به جای آن تعامل و گفت و گو می نشیند. امروز به برکت یک جنبش سبز مردمی زمینه آشتی ملی، دوستی و وحدت بیش از همیشه بین فرهنگهای گوناگون، قومیت ها و شیعه و سنی و همه اقشار بوجود آمده است. "

اظهارات نامبرده در حالی صورت می گیرد که تمامی گروهک های ضدانقلاب بارها حمایت خود را از سران فتنه اعلام نموده و همچنین سران آنها در مصاحبه ها و سخنرانی های خود از کمک های خود به سران فتنه خبر داده اند.


  
  

ابوالحسن بنی صدر،رییس جمهور مخلوع وابسته به جریان غرب که با تغییر چهره از ایران گریخت در تازه ترین مصاحبه با یک خبرگزاری غربی از مکاتبات طولانی مدت بین خود و موسوی پرده برداشت.    

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، بنی صدر در گفتگو با خبرگزاری اینترپرس سرویس گفت:دوستان ما نامه هایی را از سوی موسوی برایمان می آورند.

بنا بر این گزارش، بنی صدر راجع به صحت نامه ها گفت:این نامه ها مورد تایید خود شخص موسوی نیز می باشد.
این چهره فراموش شده و طرد گشته سیاسی در ادامه مصاحبه خود سعی نمود تا از منافقین چهره ایی دوست داشتنی بسازد و اعمال آن ها را موجه جلوه دهد.

گفتنی است در روز های گذشته نیز یک رسانه صهیونیستی به حمایت از رییس دوره اصلاحات پرداخت.

رادیوی رژیم صهیونیستی در برنامه شنبه هفته جاری خود اعلام داشت: از دید ما خاتمی؛رییس جمهور پیشین ایران، فردی منطقی بود.

بنابر این گزارش، در بخش تفسیر سیاسی که شنبه پخش گردید، منشه امیر، مجری این رادیو گفت: منطق خاتمی مورد علاقه ما بود و ایده هایش با ما نقاط مشترک زیادی داشت اما در مورد احمدی نژاد چنین نیست و او همراهانش در دولت به شدت مخالف عقاید اسراییل می باشد.


  
  

حجت‌الاسلام پناهیان: استاد حوزه علمیه قم گفت: بدون ولایت‌پذیری نمی‌توانیم از فتنه‌های آخر‌الزمان نجات پیدا کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان چهارشنبه شب در نشست تخصصی مهدویت و ولایت فقیه در نمایشگاه طلیعه ظهور در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با بیان اینکه در آینده فتنه‌های بزرگ‌تری پیش رو است، اظهار داشت: راه خروج از فتنه‌ها پیروی از ولایت که تحقق‌بخش ظهور امام زمان(عج) است، خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله در مورد فتنه‌های ایران گفت: وقتی به سیدحسن نصرالله می‌گویند در ایران فتنه بزرگی برپا شده در جواب ولی‌‌امر مسلمین را مانع اتفاقات بزرگ می‌داند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: دوست و دشمن این نکته که ولایتپذیری مهم‌ترین عامل نجات جامعه اسلامی است را فهمیده‌اند.

پناهیان کسانی که در جامعه ولایت‌گریزی می‌کنند را همانند کسانی که به امام زمان(عج) توهین و یا به محاربه با ایشان برخاسته‌اند، توصیف کرد و اظهار داشت: فرق این‌ افراد با صهیونیست‌ها چه می‌تواند باشد که آنها هم همینگونه هستند.

وی بهترین الگوی مدیریت جامعه را مدیریت ولایی دانست و اظهار داشت: هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که دولت آمریکا حکومتی دموکراتیک دارد و جنایتکار نیست و این امر بر همگان ثابت شده است لذا وقتی می‌گوییم مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر دموکراسی.

پناهیان وجود 313 یار برای قیام حضرت و پرشدن زمین از ظلم و بی‌عدالتی را از عوامل موثر برای تعجیل در ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) برشمرد و گفت: اینها مانند دانه‌های تسبیحی می‌مانند که می‌توانند تاثیر زیادی در تعجیل ظهور داشته باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه ولایت و ولایتپذیری را مهم‌ترین عامل ظهور معرفی کرد و افزود: اگر این دو عنصر را ترویج و این روحیه را تقویت کنیم عدالتی را که امام زمان(عج) بعد از پر شدن زمین از ظلم و جور به ارمغان می‌آورند، همان رهایی از پرچم و ولایت طاغوت می‌توان تصور کرد.

پناهیان علت محبوبیت امام زمان(عج) را مقام امامت ایشان دانست و اظهار داشت: شاید معجزاتی که از حضرت دیده می‌شود و یا کرامات و خاطراتی که به ایشان نسبت داده می‌شود محبت ما را بیشتر کند ولی دلیل ایمان‌ آوردن به حضرت نیست و علت ایمان آوردن ما به حضرت چیزی جز مقام ولایت و امامت ایشان نیست.

وی ارتباط شیعیان با حضرت ولی‌عصر(عج) را رابطه‌ای تکوینی عنوان کرد و گفت: گذشته از اینکه تهذیب نفس و تزکیه می‌تواند این رابطه‌ها را محکم کند ولی این عوامل و خیلی از عوامل اینچنینی نمی‌توانند زمینه‌‌ساز ظهور حضرت باشند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به سخن سیدحسن نصر‌الله که می‌گوید «من عضوی از ولایت فقیه هستم و به این عضویت افتخار می‌کنم» اظهار داشت: این جمله به قدری تاثیر گذار بود که مسیحیان لبنان هم علاقه‌مند بودند که تفسیر این جمله را بدانند.

خبرگزاری فارس
  
<   <<   6   7   8   9      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد