سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچیز راهی دارد و راه بهشت، دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :45
کل بازدید :175380
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/8
3:22 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
صالحی: پسمانداری از اولویت های سازمان انرژی اتمی ایران است
تهران- معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در شرکت پسمانداری صنعت هسته ای ایران اظهار داشت: در حال حاضر پسمانداری از اولویت های سازمان انرژی اتمی ایران است.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، علی اکبر صالحی در بازدید از شرکت پسمانداری صنعت هسته ای ایران با بیان این مطلب تاکید کرد: در زمینه مدیریت پسمان های پرتوزا حاصل از فعالیت های صلح آمیز هسته ای، باید پاسخگوی نسل حاضر و نسل های آینده باشیم.
رییس سازمان انرژی اتمی همچنین با تاکید بر دقت در مقوله پسمانداری در روند تصمیم گیری های سازمان آن را از الزامات سازمان و حائز اهمیت دانست.
مهاجرانی مدیرعامل شرکت پسمانداری صنعت هسته ای ایران، در ابتدای این بازدید گزارشی از روند فعالیت ها و پروژه های مختلف این شرکت ارائه کرد و سپس علی اکبر صالحی و همراهان از تاسیسات آمایش پسمان های پرتوزا بازدید کردند.
معاون رییس جمهور در پایان از اجرای طرح ها، پروژه ها و برنامه های ارزشمند این شرکت ابراز رضایت کرد.
مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه و سوخت هسته ای ایران، سخنگوی سازمان و مدیر کل روابط عمومی ، معاون سوخت شرکت انرژی نوین و مدیران شرکت پسمانداری صنعت هسته ای ایران رییس سازمان را در این بازدید همراهی می کردند.
خبر گزاری ایرنا


  
  

 

آقای سید حسن! تو را به جان امام سکوت نکنید!

 

                            

آن روز که موج خروشان مردم و عاشقان حضرت روح الله(ره) در روز 14 خرداد اعتراض خود را به سکوت یکساله فرزند یادگار امام در قبال اقدام فتنه گرانی که آرمانهای امام را نشانه رفته بودند نشان داد، اطرافیان ایشان نگذاشتند تا "آقا سید حسن" لحظه‌ای به این سوال بیندیشد که چرا مردم اینگونه به اعتراض لب گشوده‌اند! این افراد با تحریف حقیقت، موج اعتراض صدهها هزار نفری مردم را جمعی محدود و سازمان یافته خواندند، که توسط جریانی افراطی تحریک شده بود. غافل از اینکه "چشم پوشی از حقیقت" چیزی را تغییر نداده و تنها فرصت تامل و پندآموزی را از آدمی خواهد گرفت! و امان از اطرافیانی که "فرصت توجه و عبرت" را از انسان سلب نمایند!

اما درست در همان شب سالگرد ارتحال حضرت روح الله(ره)، یکی از سران فتنه به میدان آمده و با نوشتاری خطاب به موسوی، کروبی و خاتمی، از آنها می‌خواهد که از نام امام خمینی(ره) فاصله بگیرند و از خط امام اعلام برائت نمایند!

"اکبر گنجی"؛ قلم بدست مزدور امروز فتنه سبز، با ادبیاتی توهین آمیز حضرت امام(ره) را متهم به جنایت کرده می‌نویسد: «آیت الله خمینی که حفظ نظام را مهمتر از کلیه احکام شرعی به شمار می‌آورد و آن را تئوریزه کرد، برای حفظ نظام هر عملی را مجاز می‌دانست. مگر در تابستان 1367 چند هزار زندانی سیاسی به حکم او قتل عام نشدند؟ سرسپردگی به آیت الله خامنه‌ای با سرسپردگی به آیت الله خمینی تفاوتی ندارد، هر دو مصداقی از نظام سلطانی را به نمایش گذارده و می‌گذارند.»

این مزدور وابسته به دستگاههای جاسوسی آمریکا که متاسفانه با قاطعیت از موسوی وکروبی حمایت می‌کند، در نوشته دیگری که با عنوان "آیت الله خمینی؛ بی‌گناه یا..." در تاریخ 27/3/89 نوشته است، با صراحت و بیشرمی بیشتری آن "عزیز سفر کرده" را مورد بی‌احترامی قرار می‌دهد و می‌نویسد: «چه کسی نمی‌داند که آیت الله خمینی آمر جنایت علیه بشریت بود؟»

وی حضرت امام را متهم به دیکتاتوری کرده و می‌نویسد: «آیت الله خمینی هیچ مرجع تقلیدی را که موضعی انتقادی اتخاذ می‌نمود را تحمل نمی‌کرد.»! و در ادامه می‌افزاید: «... مسأله این بود، در این کشور هیچ کس نباید مطرح شود. هر کس مطرح می شد، کارش را می ساختند. در دهه ی اول انقلاب، باید، فقط آیت الله خمینی مطرح می‌گشت...»!؟

این سناریو به همینجا ختم نمی‌شود. در گامی دیگر "محسن کدیور" یکی دیگر از ضدانقلابیون فراری که اتفاقا باز هم از همراهان نزدیک موسوی و کروبی است، نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام سید حسن خمینی،(26/3/89) می‌نویسد و از ایشان می‌خوا‌هد تا به عنوان "یکی از نوادگان فاضل مرحوم آیت الله خمینی" از رکن اساسی اندیشه سیاسی حضرت امام که نظریه ولایت مطلقه فقیه باشد اعلام برائت کرده و "اعلام امیدواری می کند که سید حسن در تحقیقاتشان به این نتیجه برسد که ولایت شرعی فقیه بر مردم، فاقد مستند معتبر عقلی و نقلی است"!

وی با صراحت اعلام می‌دارد که حضرت امام(ره) در کارنامه خود از "چند خطای نه چندان کوچک" برخوردار است که در صدر آن ارائه مکتب سیاسی ایشان مبتنی بر نظریه " ولایت انتصابی مطلقه فقیه" قرار دارد! وی با متهم کردن نظام اسلامی و در راس آن ولایت مطلقه فقیه، خطاب به فرزند یادگار امام می نویسد:

«از آنجا که اصل ولایت فقیه و مصداق فعلی آن (بنا به شهادت مرحوم پدر شما و سه نفر دیگر از سران نظام در آن زمان) مورد رضایت آیت الله خمینی بوده است، آیا علاوه بر براهین نظری، ارزیابی منصفانه دو دهه اخیر بالاترین دلیل بر بی اعتباری این نظریه نیست؟ پرسش جدی این است: خط امام این "خطای فاحش" را چگونه می خواهد اصلاح کند؟»

شنیدن چنین اظهاراتی در مورد بنیانگذار جمهوری اسلامی در حالی که به گفته سید حسن "هنوز بیش از 20  سال از ارتحال ایشان نگذشته است"؟! دل هر دردمند و عاشق حضرت روح الله را به در آورده و جریحه دار می‌کند! براستی چه کسانی باید در مقابل این اتهامات و اظهارات خائنانه واکنش نشان دهند! چرا موسوی و کروبی و خاتمی که خود را مدعیان خط امام معرفی کرده اند، از این افراد برائت نمی‌جویند! چرا حسابشان را جدا نکرده و در دفاع از رفتار و گفتار سیاسی حضرت امام در زمانی که این آقایون خود را از نزدیکان امام می دانستند بیانیه و اطلاعیه صادر نمی‌کنند تا نسل جوان امروز نسبت به تحولات دهه اول انقلاب دچار شبهه نشود!؟

امروز عاشقان امام(ره) منتظرند که بزرگانی چون آیات عظام وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، موسوی اردبیلی، مکارم شیرازی، محمدی گیلانی، جوادی آملی، راستی کاشانی، هاشمی رفسنجانی و دیگر عزیزانی که از ماجرای اعتراضات مردمی به رفتار سیاسی سید حسن رنجیده خاطر شده بوده و آن را نوعی اهانت به ساحت مقدس حضرت امام قلمداد کردند، به صحنه آیند و در برابر این توهینهای آشکار به حضرت امام و آرمانهای انقلاب اسلامی سکوت اختیار نکنند.

و در آخر از حجت الاسلام سید حسن خمینی به عنوان نواده عزیز حضرت روح الله می‌خواهیم که با موضع گیری صریح و قاطع در برابر این اتهامات، این امید را در عاشقان امام زنده بدارد که علی‌رغم جوسازیها و تحریفات اطرافیان، ایشان پیام ملت در 14 خرداد را به گوش جان شنیده اند.

 


89/3/31::: 12:21 ع
نظر()
  
به اتهام 79 اقدام جنایتکارانه؛
عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد

خبرگزاری فارس: عبدالمالک ریگی سرکرده تروریست‌های شرق کشور سحر گاه امروز با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای اقدامات تروریستی‌ خود، به دار مجازات آویخته شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، با حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اسلامی، ‌عبدالمجید ریگی با نام مستعار عبدالمالک سحرگاه امروز ‌یکشنبه با حضور تعدادی از خانوادهای شهدا و جانباختگان جنایات تروریستی وی در محل زندان اوین به دار مجازات آویخته شد.
درپی برگزاری جلسه محاکمه عبدالمجید (عبدالمالک) ریگی در یکی از شعب دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی توحیدی به اتهام محاربه و افساد فی الارض،‌ نامبرده به اتهام 79 مورد اقدامات جنایتکارانه،‌ به استناد مواد 190 ، 191 ،‌ 186 ، 185 و 183 قانون مجازات اسلامی به اعدام از طریق آویختن از چوبه دار با حضور مجروحین و خانواده‌های جانباختگان و شهدای جنایات وی محکوم شده بود.
محکوم عبدالمجید ریگی سرکرده گروهک ضد انقلاب مسلحانه در شرق کشور که سال گذشته با هوشیاری ماموران امنیتی بازداشت شد، با تشکیل گروهک مسلحانه خود اقدام به راهزنی، ‌سرقت مسلحانه،‌ بمب‌گذاری در اماکن عمومی، ‌حمله مسلحانه به نیروهای نظامی و انتظامی و مردم بی دفاع، قتل و جرح، اخاذی، ایجاد رعب و وحشت و هراس و سلب امنیت مردم، آدم ربایی و گروگان‌گیری، همکاری با بیگانگان و اخذ کمک‌های مالی و اطلاعاتی از آنان نموده بود.
بخشی از اعمال مجرمانه ارتکابی محکوم عبدالمجید ریگی به شرح ذیل است:
1 – تشکیل و اداره دسته و گروهک تروریستی موسوم به جنبش مردمی جندالله به قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد ناامنی در منطقه و کشور.
2 – مباشرت و آمریت در 15 فقره آدم ربایی مسلحانه.
3 – حمل و نگهداری سلاح و مهمات به صورت عمده و قاچاق سلاح و مهمات به داخل کشور.
4 – بوجود آوردن شش فقره راهبندان مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت در جاده‌ها و بین مردم.
5 – اقرار صریح به مباشرت در سه فقره قتل عمدی.
6 – آمریت در قتل عمدی ده‌ها نفر از شهروندان و مسئولین نظامی، ‌انتظامی و ... از طریق بمب گذاری و اقدام مسلحانه.
7 – سرقت مسلحانه سلاح ،‌ مهمات و خودرو به دفعات بشرح موجود در پرونده.
8 – تحصیل مال نامشروع از طرق مختلف از قبیل آدم ربایی، گروگانگیری، ‌سرقت از بیت المال، ‌اخذ دلار از سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، ‌اخذ وجه از قاچاقچیان مواد مخدر.
9 – فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق مصاحبه‌های متعدد با شبکه های معاند و ضد انقلاب.
10 - ارتباط با عناصر سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه از جمله افسران اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در پوشش ناتو،‌ برخی افسران اطلاعاتی بعضی کشورهای عربی و گروهک های ضدانقلاب خارج از کشور مانند گروهک منافقین.
11 – ورود و خروج غیر مجاز از خاک جمهوری اسلامی ایران.
لازم به توضیح است گروهک تروریستی تحت هدایت محکوم عبدالمجید ریگی از سال 82 ، 35 مورد گروگانگیری از اتباع داخلی و خارجی ،‌ 25 مورد اخاذی و بیش از 40 فقره عملیات راهبندی مسلحانه توام با انفجار انجام داده که در نتیجه این اقدامات شرورانه ، 154 نفر از نیروهای انتظامی و مردم بی گناه بدست نامبرده و عوامل این گروهک شهید و تعداد 320 نفر نیز مجروح گردیده‌اند.
گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران حاکیست: متهم ریگی در جریان دادگاه،‌ مسئولیت اقدامت گروهک خود را پذیرفت و اذعان نمود در برخی از قتل ها مباشرت و در برخی نیز آمریت داشته است.
نامبرده همچنین تمامی موارد اتهامی مطروحه در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی را پذیرفت و توضیح داد که تصمیمات تمامی اقدامات تخریبی، بمب گذاری، قتل و غیره با مسئولیت وی انجام شده است.
این گزارش اضافه کرد: در جلسه دادگاه که با حضور نماینده مدعی العموم،‌ وکیل محکوم علیه، شکات و خانواده های شهدای اقدامات تروریستی گروهک مذکور برگزار شده بود، نماینده دادستان پس از قرائت کیفرخواست، ‌خواستار اشد مجازات برای متهم شده بود.
متعاقبا ریگی در جریان دفاع از خود ضمن قبول اتهامات و جنایات ارتکابی، اقدامات خود را اشتباه خواند و تاکید کرد جنایاتش با موازین اسلامی و انسانی در تضاد بوده است و در ادامه از عوامل گروهک خود نیز خواست که اشتباهات او را تکرار نکنند.
وی همچنین خواستار بخشش از سوی شکات پرونده شد.
در پی صدور حکم دادگاه،‌ حکم صادره مطابق مقررات به نامبرده ابلاغ،‌ وی اعلام داشت « حکم صادره را قبول داشته و تقاضای عفو دارم» که متعاقبا با درخواست عفو نامبرده توسط ریاست محترم قوه قضائیه مخالفت گردید.
با توجه به اهمیت پرونده و اتهامات محکوم علیه ریگی، رسیدگی به اتهامات وی به دستور رییس قوه قضائیه و موافقت دیوان عالی کشور به دادسرا و دادگاه‌های تهران احاله شده بود.


  
  
به گزارش صراط" - میرحسین موسوی در بیانیه شماره 17 : "خشونت های غیرقابل باور چون زیر کردن راهپیمانان، تیراندازی نیروهای لباس شخصی که امروز هویت آنها بر کسی پوشیده نیست و روز بروز پرده از چهره آنان و سرانشان کنار زده می شود، فاجعه ای را آفرید که اثرات آن به این زودی از صحنه سیاسی کشورمان رخت برنخواهد بست."
"
به گزارش صراط پس از صدور بیانیه موسوی درباره وقایع عاشورای تهران گروهک ریگی درست چند روز قبل از بازداشت عبدالمالک با صدور اطلاعیه ای کاملا همسو با بیانیه موسوی ، آمادگی خود را برای آموزش نظامی، جنگ چریکی، ساخت بمب و عملیات های انتحاری فتنه گران سبز اموی اعلام کرده بود .
گروهک تروریستی "جندالشیطان" در اطلاعیه ی خود که تقریبا کپی از روی بیانیه میر حسین است با اشاره به وقایع روز عاشورای تهران و اقدامات دستگاه قضایی برای برخورد با آشوبگران ضمن خط و نشان کشیدن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و هجمه به ارکان آن چنین ادعا نموده است:
جنبش مقاومت مردمی ایران (جند الشیطان) ستم ها و خشونت های رفته بر مردم شریف ایران در روز عاشورا و روزهای پس از آن را به شدت محکوم نموده و این جنایات وحشیانه و مظالم ضد بشری را نشانه ی مرعوب شدن و ترس و وحشت رژیم از سرنگونی و سقوط می داند.
این در حالی است که جریان فتنه از آغاز فعالیت های ضد نظام و حمایت های بی دریغ آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس و گروهکهای تروریستی  تا کنون از آنها اعلام برائت نکرده است .
گفتنی است حامیان خارج نشین موسوی و کروبی در سایتهای زنجیره ای خود در اظهار نظری جالب دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) را آدم ربایی عنوان کرده و سران فتنه هیچ عکس العملی پیرامون آن صورت نداده اند .

89/3/27::: 4:3 ع
نظر()
  
  

 

ابتکار احمدی نژاد و سناریوی سبزها

 


 

سفر غیر منتظره احمدی نژاد به نیویورک و سخنرانی در کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی، را می‌توان یکی از مهمترین حوادث هفته گذشته دانست که در صدر اخبار رسانه های جهان قرار گرفت. حضور احمدی نژاد در این نشست که قرار بود در سطح وزاری خارجه کشورها صورت گیرد، چنان آمریکایی‌ها را شوکه کرده بود که تا ساعتها ناتوان از اظهار نظر و موضع گیری در قبال آن بودند. آمریکایی ها که به گفته "دیوید شنکر" (کارشناس موسسه سیاست خاورمیانه در واشنگتن) قصد داشتند از کنفرانس نیویورک برای متقاعد ساختن جامعه جهانی در خصوص ضرورت اعمال تحریمهای مضاعف در قبال ایران استفاده کنند، به یکباره با کسی مواجه شدند که قصد داشت تا دستور کار مورد نظر خود را  در کنفرانس نیویورک پیاده کند!

در حالی که سخنان قاطع احمدی نژاد مبنی بر ضرورت خلع سلاح کشورهای چون آمریکا و فرانسه و انگلیس و اسرائیل، با استقبال کشورهای مستقل جهان همراه بود، رسانه های صهیونیستی تلاش کردند تا سخنان احمدی نژاد را اظهارات تکراری و کلی گویی معرفی کنند که دستاوردی را برای ایران به همراه نداشته است.

ارائه چنین گزارشی از نشست نیویورک توسط رسانه های صهیونیستی دور از انتظار نبود اما آنچه قابل توجه است واکنش رسانه های فتنه گر سبزپوش بود که با همسویی کامل با رسانه های صهیونیستی همراه بود.

به عنوان نمونه سایت جرس متعلق به لندن نشین فراری فتنه سبز، در مقالاتی تلاش کرد تا این سفر را اقدامی بی‌فایده جلو دهد. "یلدا آراسته" نویسنده این سایت در گزارشی که قبل از انجام این سفر با عنوان "احمدی نژاد باز هم به آمریکا می‌رود؛ این مسافر استقبال کننده ندارد" منتشر ساخت تلاش نمود تا سخنان مخالفین این سفر را با آب و تاب فراوان بازتاب دهد و بی‌احترامی‌ها و عدم استقبال از احمدی نژاد را نکته برجسته این سفر معرفی کند. این در حالی است که سفر احمدی نژاد به سازمان ملل را نمی‌توان سفر وی به آمریکا تحلیل نمود که هتلداران صهیونیستی نیویورک از آن خوشحال باشند یا ناراحت! به استقبال وی بیایند یا نه! استقبال کنندگان احمدی نژاد مردم رنجدیده در کشورهای جهان سوم هستند که بعد از مدتها شاهد آنند که یک رئیس‌جمهور از تریبونهای بین‌المللی سخنانی را بر زبان می‌آورد که سالها در سینه مظلومان و آزادیخواهان سنگینی می‌کرده است.

نویسنده دیگر سایت مهاجرانی در مقاله‌ای با عنوان "سریال تکراری حرفهای مشابه"، سخنان احمدی نژاد را به کلی‌گویی تعبیر نموده و چنین می‌نویسد: «در حالیکه یک بار دیگر جهانیان منتظر بودند که محمود احمدی نژاد از یک تریبون بین‌المللی حرف تازه‌ای در خصوص مسائل هسته‌ای مرتبط با ایران بر زبان بیاورد وی برای چندمین بار به بیان اظهاراتی مبادرت کرد که بیشتر به بازی با توپ شبیه بود، توپی که مدام و بی‌هدف بر روی زمین غرب و امریکا سانتر می‌شود.»

این نویسنده مشخص نمی‌کند که این جهانیان مدنظر چه کسانی هستند و حرفهای نو و تازه که بدنبال شنیدن آن هستند چیست؟ آیا اعلام خبر اینکه جمهوری اسلامی از تلاش قانونی خود برای دستیابی به تکنولوژی هسته‌ای دست برداشته و به زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها تن داده است برای فتنه گران سبزپوش می‌تواند جذاب باشد!؟ آیا به رسمیت شناختن داشتن بمب اتم برای آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی می‌تواند سخنان احمدی نژاد را از حالت تکرار برای فتنه گران خارج سازد؟ خوب است این جریان بار دیگر مواضع خود در قبال زیاده خواهی‌های آمریکا در برابر حق مسلم ملت ایران را ارائه نماید تا واکنش انزجارطلبانه ملت ایران در قبال این نظرات را شاهد باشد.

درباره مساله دیگری که با آب و تاب فراوان توسط این سایت بزرگنمایی شده نیز باید گفت که معلوم است سخنان احمدی نژاد نباید مورد رضایت سران آمریکا و فرانسه و ... قرار گیرد و طبیعی است که متجاوزان به حقوق ملتها باید در واکنش به این سخنان سالن اجلاس را ترک کنند. بی‌شک چنین رفتار خارج از عرف بین المللی سران غربی بیش از پیش ماهیت پلید آنها را برای افکار عمومی جهانیان برملا می‌سازد. ما باید آن روز نگران "وجهه بین المللی ایران" باشیم که سخنان دیپلماتهای ما با استقبال سران نظام سلطه جهانی همراه باشد. آن روز است که جمهوری اسلامی دیگر پایگاهی در قلوب ملت مستضعف عالم نخواهد داشت.

در نهایت این ادعاهای سطحی و عوام فریبانه را می‌توان در راستای سیاست "تخریب چهره دولت دهم" قلمداد کرد که در سال جدید در دستور کار جریان فتنه قرار گرفته است.


  
  

نگذاشتیم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد!

 

 ادامه مطلب...

  
  

 

سران فتنه و اصل 27 قانون اساسی

 

                                                                        ادامه مطلب...

  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد