سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی که به یقین او را صالح دانسته ای، مبادا که بدگمانی، [نظر] تو را نسبت به او تباه سازد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :44
کل بازدید :175513
تعداد کل یاداشته ها : 304
103/2/10
11:9 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
دوست[29]
«اینهایی که الان در ایران مشغول فتنه هستند این ها از اسلام هیچ اطلاع ندارند . و به حسب ان طوری که من می فهمم این ها مرتبط با امریکا هستند ولو این که اسمشان بر خلاف است و ملت ما باید این ها را رد بکنند و اعتنایی به انها نکنند و خودشان در همین سیل جمعیت ایران منحل خواهند شد.» صحیفه امام خمینی (ره) ج6-ص471

خبر مایه
ویدئوی جدید شهرام امیری؛
از دست مأمورین امنیتی امریکا متواری شدم

شهرام امیری کارشناس و محقق دانشگاه صنعتی مالک اشتر که سال گذشته در مدینه منوره از سوی نیروهای امنیتی آمریکا ربوده شده بود، در ویدئوی جدیدی که لحظاتی پیش بر روی اینترنت قرار داده است می گوید: لحظاتی پیش موفق شدم در ایالت ویرجینیا از دست مامورین امنیتی آمریکا متواری بشم و هم اکنون در یک جای امن در حال تهیه این ویدئو هستم. وی همچنین تاکید کرده است: من از تمام نهادهای حقوق بشر تقاضا دارم که فعالیت و فشار خودشان را بر دولت آمریکا برای آزادی من بیشتر کنند و قبل از اینکه اتفاقی برای من بیافتد موفق شوم به کشور عزیزم ایران برگردم...

برای مشاهده ویدئو بر روی تصویر کلیک کنید.

متن کامل این پیام ویدئویی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز دوشنبه 24 خرداد1389مصادف با 14 ژوئن 2010 من شهرام امیری تبعه کشور جمهوری اسلامی ایران هستم و لحظاتی پیش موفق شدم در ایالت ویرجینیا از دست مامورین امنیتی آمریکا متواری بشم و هم اکنون در یک جای امن در حال تهیه این ویدئو هستم ، چند لحظه بعد دوباره امکان داره توسط مامورین امنیتی آمریکا دستگیر شوم من می خواهم در این فرصت کوتاه در باره دو ویدئویی که از من منتشر شده صحبت کنم ویدئوی اولی که توسط صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منتشر شد و من از شهر پوسان با هموطنان خودم در ایران صحبت می کردم کاملاً صحت دارد و هیچ نکته کذبی در ان وجود ندارد.

منتهی در ویدئوی دومی که توسط دولت امریکا تهیه شده و در یوتیوب(youtube) قرار دادند و در‌آن من اعلام کرده ام که آزاد هستم و برای ادامه تحصیل به اینجا آمده ام صحت ندارد و کاملاً کذب است. من در اینجا آزاد نیستم و اجازه تماس با خانواده ام را ندارم و در صورتی که هر مشکلی برای من پیش آمد یا من زنده به کشور برنگشتم، مسئولیت مستقیم آن با دولت ایالات متحده امریکاست و هیچ نوشته ای یا گفته ای از سوی من صحت نداشته و کذب محض است.

من از مسئولین کشور و تمام نهادهای حقوق بشر تقاضا دارم که فعالیت و فشار خودشان را بر دولت آمریکا برای آزادی من بیشتر کنند و قبل از اینکه اتفاقی برای من بیافتد من موفق شوم به کشور عزیزم ایران برگردم در پایان صحبتم به خانواده عزیزم است که اگر من زنده برنگشتم  می خواهم آن‌ها  مقاوم و صبور باشندو بدانند که من تا اخرین لحظه به کشورم خیانت نکردم وبا هیچ تهدیدی یا تطمیعی از سوی دولت امریکا حاضر نشدم به کشورم خیانت کنم و با افتخار در راه وطن کشته شدم و راضی هستم به رضای خداوند انشاءالله که همه موفق باشند متشکرم.

چه می کنه رجا نیوز


89/4/11::: 8:18 ع
نظر()
  
  
سند دیگری برای تروریست بودن دولت آمریکا
تهران- یکی از کارشناسان موسسه امریکن اینترپاریز به مقامات این کشور پیشنهاد داده است که برای تغییر حکومت در ایران اقدام به ترور رهبران سیاسی ایران کنند که این مساله بیانگر ماهیت تروریسم دولتی آمریکاست.
به گزارش ایرنا، باتوجه به سوابق ترور شخصیت های غیرنظامی در سطح جهان توسط سرویس های اطلاعاتی موساد و سیا، در همین راستا میشاییل روبین یکی از اساتید موسسه "امریکن اینترپرایز" طی یادداشتی که برای مجله "کامنتری" نوشته است، گزینه تغییر حکومت را برای استراتژی آمریکا در مقابل ایران پیشنهاد داده است که بیانگر ماهیت تروریسم دولتی آمریکاست.
میشاییل روبین از اساتید موسسه امریکن اینترپرایز این استراتژی را بسیار کوتاه مدت تر از حمله نظامی به ایران خوانده و در پاسخ به این پرسش که چگونه تغییر حکومت در ایران در کوتاه مدت امکان پذیر است و حتی سریعتر از حمله نظامی پاسخ می دهد، اظهار داشت: می توان با ترور رهبران ایران و در پیش گرفتن تدابیر دیگری در کنار آن به این مهم دست یافت.
حال چند سوال اساسی در این رابطه مطرح می شود، چه تفاوتی میان تروریسم دولت آمریکا و تروریسم بن لادنی وجود دارد؟، آیا ارائه طرح ترور مقامات و رهبران سیاسی ایران به منظور تغییر حکومت، حمایت علنی از تروریسم نیست؟، آیا غیر از این است که گروه ها و سازمان های تروریستی چون القاعده نیز از طریق بکارگیری خشونت های ممنوعه برضد غیرنظامیان در صدد تحقق اهداف سیاسی خود هستند؟
در این میان شباهت هایی نیز میان عملکرد بن لادن و دولت های آمریکا و رژیم صهیونیستی دیده می شود که از آن جمله این است که هر دو درصدد حذف مخالفان خود به هر طریق ممکن هستند. نکته دیگری که در این رابطه دیده می شود این است که هر دواز خشونت و ترور برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.
فجایع خونبار و دردناکی که در طول 9 سال گذشته در افغانستان و سپس در عراق به وجود آمده به مراتب اسفناک تر از تروریسم بن لادنی و طالبانی است. حضور شرکت های تروریستی مثل بلک واتر و عدم تعقیب قضایی کشتار غیرنظامیان آنان نیز از جمله مصادیق آن است.
در طول این مدت بیش از یک میلیون نفر جان خود را از دست داده اند و میلیون ها نفر نیز آواره شده اند.

با تشکر از خبرگزاری ایرنا

  
  

مواضع اوباما


 
رییس جمهور امریکا در حالی با شعار تغییر و طرح راهبرد های متفاوت نسبت به جمهوری خواهان برای حل مشکلات داخلی امریکا و مناطق حساس جهان به ویژه خاورمیانه و ایران به پیروزی رسید که انتخاب این شعارها نه ابتکار شخص اوباما بلکه ضرورتهای بود که در پی ناکامی نئو محافظه کاران در طول دوران 8 ساله حکومت خود ، سران حزب دموکرات و گردانندگان اصلی جامعه امریکا تحقق انها را برای برون رفت از سی سال مخاصمه پر فراز و نشیب وبی حاصل روابط خود با ایران ضروری می دانستند .
تغییر تاکتیک امریکا نسبت به ایران و انتخاب راهبرد تغییر رفتار به جای تغییر ساختار علیه ایران محصول شکست های پیاپی بوش در مهار ایران در پرونده ی هسته ای و قدرت سازی ایران در سطح منطقه و مسائل داخلی ایران بود . بسیاری از سیاست مداران پیروزی اوباما بر بوش را مرهون شعارهای وی برای گفتگو با ایران می دانند ، شعاری که به زعم جامعه امریکا می توانست مشکل گشای مسائل امریکا در خاورمیانه باشد .
طرح ضرورت تغییر راهبردعلیه ایران محصول مطالعات مراکز راهبردی امریکا بود . کمیته خطر جاری در سال 2005 به این نتیجه رسیده بود  امریکا باید سیاست های خود علیه ایران را تغییر دهد چرا که ادامه سیاست های گذشته به تقویت هر چه بیشتر موضع ایران و دولت اصولگرای حاکم می گردد.


  
  

دیدار میرحسین موسوی با مقام معظم رهبری :

حضرت ایت الله خامنه ای در دیدار میرحسین موسوی با ایشان ، بر پی گیری مسائل از طریق مراجع قانونی تاکید کردند. در این دیدار که عصر 23 خرداد انجام شد اقای میر حسین موسوی ضمن ارایه گزارشی دیدگاه خود را درباره روند انتخابات بیان کرد. رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر لزوم حفظ ارامش و متانت خاطرنشان کردند : در دوره های قبلی انتخابات نیز برخی افراد و نامزد ها ، مسائلی داشتند که از طریق شورای نگهبان به عنوان مرجع قانونی رسیدگی به شکایات انتخاباتی ، پیگیری کردند و طبعا در این دوره نیز مسائل باید از طریق قانونی دنبال شود .

ایشان با اشاره به نامه اقای موسوی به شورای نگهبان افزودند : به شورای نگهبان تاکید شده که با دقت به این نامه رسیدگیشود . رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تحریکات دشمن و برخی طراحی های پشت صحنه برای به اشوب کشاندن خیابان ها خطاب به اقای موسوی افزودند : جنس شما با این گونه افراد متفاوت است و لازم است کارها را با متانت و ارامش پیگیری کنید .
حضرت ایت الله خامنه ای با تحسین حضور بی سابقه مردم در انتخابات 22 خرداد افزودند : به یاری پروردگار انتخابات با اتقان ، صحت و ارامش خوبی برگزار شد و شما هم مسائل مورد نظر را از طریق قانونی پی گیری کنید.


  
  

کشف یکی از املاک خاندان هاشمی


جلسه هیئت موسس دانشگاه ازاد در روز چهارشنبه 2/4/89 ،اقای هاشمی رفستجانی می گوید :« ما وقتی می خواستیم این دانشگاه را تاسیس کنیم پنج شش نفر بودیم که رفتیم به ثبت شرکت ها و اینجا را به ثبت رساندیم و از جهت قانونی و قانون ثبت شرکت ها ، مالک محسوب می شویم و در صورت فوت ما فرزندان ما می توانند برای تصاحب دانشگاه  اقدام نمایند . ما طبق قانون ثبت شرکت ها مالک هستیم و می توانیم این مال را وقف کنیم و اگر وقف را باطل کنند ممکن است فرزندان ما نسبت به مالکیت دانشگاه اقامه دعوی کنند !!!!!!!

 

منبع : روزنامه ی کیهان - دوشنبه 7تیر 1389 -15 رجب 1431 - شماره ی 19680

 


89/4/7::: 8:55 ع
نظر()
  
  

صحنه سازی و پیام دو پهلوی موسوی !

موسوی که شب قبل از انتخابات با نوشتن نامه به رهبر از ایشان در خواست می نماید تا ایشان با رهنمودها و دخالت مستقیم ، موجبات بی طرفی همه مقامات ، مجریان و ناظران انتخابات را فراهم نماید تا از اری مردم محافظت شود ‍‍‍‍‍در پیامی دیگر در همان تاریخ پنجشنبه 21 خرداد ماه که ساعت 20:39:09 در سایت قلم منتشر می شود به هواداران خود اطمینان می دهد که به برگزارکنندگان انتخابات حسن ظن داشته باشید !

وی در این پیام ضمن پیش بینی شکست خود ان را به نگرانی مردم از برگزارکنندگان انتخابات نسبت می دهد و اظهار می دارد که کوچکترین تنازلی از حق انان برای برگزاری انتخابات سالم نخواهم داشت .

متن پیام وی از این قرار است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران
پیام بیشماری از سوی اقشار مختلف شما بر ابراز نگرانی نسبت به شیوه برگزاری انتخابات و سلامت ان  واصل می شود . تمامی شما را به حسن ظن نسبت به برگزارکنندگان انتخابات دعوت می کنم . ناظران کمیته صیانت از اری ستاد اینجانب با دقت کامل روند انتخابات را زیر نظر دارند و به طور مستمر نتایج گزارش این کمیته را به اطلاع انان خواهند رساند . مردم عزیز اطمینان داشته باشید که از کوچکترین تنازلی از حق انان برای برگزاری انتخابات سالم نخواهم داشت .
میر حسین موسوی
           

گزارش لحظه به لحظه  
  در همان نخستین دقایق اعلام برنده انتخابات  ایده تقلب همانند انتساب دروغگویی انقدر تکرار گدید که برخی ار انها ابن قصه را ساخته بودند خودشان هم باورشان امد که تقلبی صورت گرفته است !

و این در حالی بود که نماینده گان کاندیدا ها از همان ساعت اولیه رای گیری در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور داشتند و در گزارش لحظه به لحظه نمایندگان انان از پای صندوقها ی رای تمام مسایل حاشیه ای را نیز زصد می کردند و بلافاصله از طریق  سایتهای خبری قلم نیوز و کلمه و نیز تلویزیون اینترنتی موج سوم همراه با صدها هزار نفر از هوادارانشان در اقصی نقاط کشور که تمام جزئیات را چک می کردند و رد دسترس عموم قرار می دادند . چگونه است به یکباره در برابر دید این همه ناظر یازده میلیون رای جابجا می شود ؟!
و عجیب اینکه در سایتها ی خبری انان که تیتر می زنند کوچکترین تخلفات از سوی نیروهای مردمی گزارش می شود انتشار نمی یابد ؟!
ادامه دارد .....


  
  
با صدوربیانیه ای/
ونزوئلا قطعنامه شورای امنیت علیه برنامه های هسته ای ایران را محکوم کرد
تهران-جمهوری بولیواری ونزویلا در بیانیه ای ضمن حمایت نامحدود خود از خواسته های مشروع ملت ایران، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره برنامه هسته ای ایران را محکوم کرد.
به گزارش روز شنبه ایرنا ، دراین بیانیه تاکید شده است: جمهوری بولیواری ونزوئلا، وزارت نیروی مردمی برای روابط خارجی، رییس جمهوری بولیواری ونزئلا، فرمانده هوگو چاوز همراه با دولت و ملت ونزئلا، شدیدا قطعنامه مصوبه شورای امنیت سازمان ملل متحد تحت شماره 285 /2010 / S را که از طریق آن مجازات های سیاسی و اقتصادی جدیدی علیه ملت برادر ایران و دولت شجاعش برقرار گشته مردود اعلام می نماید.
جمهوری بولیواری ونزوئلا در بیانیه خود می افزاید: شورای امنیت بدون در نظر گرفتن تلاش هایی که کشورهای خوش نیت همراه با تهران به کار گرفتند تا توافقی بی سابقه در زمینه همکاری های هسته ای کسب گردد، مجددا علیه شرافت ملت ایران اقدام می کند. این تصمیم غیرعادی فقط چند روز پس از زمانی که حکومت رژیم صهیونیستی به علت کشتار در آبهای بین المللی مورد سووال واقع شد، بدون اینکه شورای امنیت قادر به محکوم کردن این کشور متجاوز باشد، اتخاذ می شود و نشان می دهد که شورای امنیت فاقد مشروعیت اخلاقی و نمایندگی لازم برای تامین صلح واقعی و عدالت در جهان است.
در این بیانیه همچنین تاکید شده است :دولت بولیواری ونزوئلا حمایت نامحدود خود را از خواسته های مشروع ملت ایران در مورد استفاده مسالمت آمیز انرژی هسته ای را تجدید و این اقدام جدید را که در جهت مانع تراشی در مسیر توسعه و رفاه ایران می باشد را محکوم می کند.
در پایان این بیانیه آمده است :دولت ونزوئلا یقین دارد که نیروی ایمان مردم و دولت ایران، همراه با حمایت همبسته ملت های دوست مانند ونزوئلا بر این تحمیل جدید غالب خواهند شد و بدین ترتیب به ایجاد جهانی چند قطبی کمک خواهند کرد که در آن عدالت و احترام به استقلال حاکم خواهد بود.

89/4/6::: 2:9 ع
نظر()
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به طور جمعی تولد تون مبارک باد